Tiskové zprávy

19. června 2017

Portál Mimibazar.cz rozšiřuje portfolio online produktů CNC

Mimibazar.cz je rodinný inzertní server zaměřený na zboží pro rodiny s dětmi. Obsahuje rovněž diskusní fóra a obsah, na kterém se podílejí samotní uživatelé. Mimibazar je na trhu od roku 2004, založil ho a vlastnil Bohdan Škoda. V současnosti se jedná o jednoho z nejvýznamnějších hráčů na trhu v ČR a SK a vůbec nejvýznamnějšího na trhu rodinné inzerce.   

ODKAZY KE STAŽENÍ

CZECH NEWS CENTER (CNC) touto akvizicí doplňuje portfolio svých online portálů v logice provazovat je se službami. „Mimibazar navazuje hned na několik našich online projektů. Nejen maminka.cz, ženy.cz, ale i bleskprozeny.cz a další,“ říká generální ředitelka a předsedkyně představenstva CNC Libuše Šmuclerová. „V Mimibazaru vidíme velký potenciál pro další online rozvoj, důležité jsou pro nás zejména neinzertní příjmy,“ dodává ředitel online Matěj Hušek.     

Bohdan Škoda k prodeji řekl: „Investora a správného partnera pro Mimibazar jsem hledal velmi pečlivě, záleží mi na jeho dalším osudu. Jsem proto rád, že Mimibazar má před sebou další rozvoj s velkým mediálním zázemím.“ 

Filip Otruba z VGD Corporate finance, která transakci pro prodávajícího zajišťovala, k tomu dodal: „Mimibazar je takovou skrytou perlou českého a slovenského internetu. Jeho příběh je velmi zajímavý, stránky vznikly z nuly, při takřka žádném marketingu a velmi rychle se staly nejoblíbenějším místem pro prodej dětských věcí.“ 

CZECH NEWS CENTER a.s. je součástí koncernu CZECH MEDIA INVEST a.s. (CMI) patřícího podnikatelům Danielu Křetínskému (50%), Patriku Tkáčovi (40%) a Romanu Korbačkovi (10%). Vedle CNC patří do holdingu CMI také společnost CN Invest vydávající např. deník E15, časopisy Maminka, Betynka, F.O.O.D. a další.

 mimibazar.cz
Foto: CNC

 

 19062017_TZ_akvizice_Mimibazar.cz.pdf


6. června 2017

Prodaný náklad v dubnu: roste deník BLESK i SPORT

Deník BLESK navýšil prodej na 214 301 výtisků. Deník SPORT měl v dubnu zatím nejvyšší počet prodaných kusů v tomto roce, tj. 34 540 výtisků, což znamená meziroční nárůst 5 %.  

ODKAZY KE STAŽENÍ

Dařilo se i nedělníkům - všechny si oproti březnu 2017 polepšily a u Nedělního Sportu a Nedělního Aha! to jsou dokonce nejlepší výsledky v roce. Nedělní Blesk se svými dubnovými 130 269 prodanými kusy meziročně narostl o 4 %. Suplement Sport magazín navýšil meziročně počet prodaných kusů o 1 %.

Týdeník Reflex si nadále udržuje ve srovnání s rokem 2016 dvouprocentní nárůst prodeje.

Nejlepší výsledek v roce 2017 zaznamenal časopis Aha! pro ženy, kterému oproti minulému měsíci vzrostl prodaný náklad o 10 %. Dalším rekordmanem je s 35 596 prodanými kusy Blesk Zdraví, které zaznamenalo meziměsíční nárůst dokonce 14 %. V segmentu auto-moto za zmínku určitě stojí meziroční nárůst o 2 % u časopisu Auto Tip

 

 06062017_TZ_PN_duben.pdf


31. května 2017

CNC spouští inzertní novinku v on-line PR komunikaci!

Od 1. června 2017 začne mediální dům CZECH NEWS CENTER nabízet zadavatelům zbrusu nový typ inzertního komunikačního nástroje, který postupně nahradí doposud používanou tradiční formu statických PR článků v internetových titulech, které provozuje.

ODKAZY KE STAŽENÍ

Ze statického PR článku umísťovaného na pevnou pozici v redakčním obsahu se díky systému Idvert stane dynamicky řízený obsah, umožňující zadavateli obměnu sdělení v závislosti na jeho účinnosti a potřebě. Atraktivitu sdělení posílí galerie fotografií i možnost vložení videa, díky této inovaci bude kvalita sdělení srovnatelná s obsahem, který jsme byli doposud zvyklí vídat pouze na sociálních sítích. 

Neustále se snažíme přicházet s klientsky atraktivními novinkami. PR komunikace je vyhledávaný nástroj a my k němu nyní přistupujeme více dynamicky. Proto nabízíme zásadní inovaci a jsme přesvědčeni, že díky placené PR posílí svůj statut moderního a efektivního komunikačního nástroje,“ komentuje systém Idvert obchodní ředitel CNC David Šaroch

On-line systém umožňující zadávání a správu kampaní byl vyvinut společností idvert.cz a kromě nového komunikačního nástroje se mediálnímu trhu představí i nový termín pro tento formát komunikace. „Rozhodli jsme se pro název idvertorial, který plně vystihuje formu i obsah tohoto typu sdělení v on-line prostředí, a navíc logicky navazuje na advertorial, běžně používaný termín pro placený redakční obsah,“ sdělil redakci Radek Pálka, Business development director společnosti idvert.cz.

 

 31052017_TZ_systém_Idvert.pdf


Tiskové zprávy

Mediální dům CNC navyšuje počet čtenářů, deník Blesk…

Mediální dům CZECH NEWS CENTER má dle aktuálních dat výzkumu…

Časopis ABC obhájil loňské vítězství v kategorii Děti a…

Na včerejším slavnostním vyhlášení soutěže Časopis roku 2016…

BLESK slaví: 25 LET s vámi!

Bylo 13. dubna 1992… Od sametové revoluce uplynulo něco málo přes…

Aktivity
A PROJEKTY

BLESK energie

BLESK energie je fér elektřina a plyn pro domácnosti. Je určena všem, kteří jsou nespokojeni se…

BLESK peněženka

BLESK peněženka je předplacená dobíjecí platební karta. Lze s ní platit v obchodech s platebním…

BLESKmobil

BLESKmobil, první tuzemský virtuální mobilní operátor, spustil provoz v listopadu 2012. Se…