Tiskové zprávy

15. května 2019

Deník E15 vydává další číslo magazínu E15 Premium „Jak uspět v digitální době“

Většina byznysových odvětví i společností prochází digitální transformací. Mění se způsoby, jak platíme, komunikujeme, jak si užíváme zábavu, jak se staráme o zdraví i jak nakupujeme. Firmy na to s různým úspěchem reagují, respektive buď v současné revoluční době zvládnou uspět, či nikoli.

ODKAZY KE STAŽENÍ

V novém magazínu E15 Premium přinášíme inspirativní příběhy firem, které disrupci svého odvětví vedly nebo jí úspěšně prošly. A naopak – ukážeme, že hodně nedávných legend udělalo fatální chybu. Na straně vítězů jsou Apple, Netflix, Booking.com či Amazon, naopak boj celkem prohrály třeba Blockbuster a Nokia. Čím to, že uspěla sociální síť Facebook a jinak úspěšný Google v tomto odvětví pohořel? Digitální revoluce má na svědomí i celá odvětví, jako zásilkové katalogy či prodejce map. Naším cílem je, aby se čtenáři mohli z úspěchů i ze slepých uliček poučit. 

V magazínu čtenář najde exkluzivní rozhovory s vizionáři globálního významu: s Američanem Aminem Toufáním a Jihoafričanem Micem Mannem, kteří působí v rámci Singularity University. Carlo Van de Weijer hovoří o budoucnosti automobilového průmyslu i o tom, co udělá třeba s Teslou nástup mnohem bohatších automobilek do odvětví elektromobility. 

Dvouměsíčník E15 Premium vydává redakce deníku E15. Každé číslo je hloubkovou sondou do jednoho aktuálního byznysového segmentu a utváří tak platformu pro odborné diskuze o klíčových tématech. K tématu digitální revoluce pořádá deník E15 konferenci dne 6. června v prostorách CIIRC ČVUT. Hlavním řečníkem akce je izraelský vizionář a inženýr Diego Saikin, který mimo jiné spolupracoval s izraelským SpaceIL na vývoji vozítka na Měsíc. Akce nabídne tři diskusní bloky s řadou dalších významných řečníků v čele s ministrem průmyslu Karlem Havlíčkem

Čtenáři magazínu E15 Premium se letos mohou těšit na další tituly věnované realitní tematice, designu, vizionářům či na rozhovorový speciál a žebříček nejbohatších Čechů. 

Časopis je k dostání ve stáncích distributorů Relay a Geco a na webových stránkách www.e15.cz.

 15052019_TZ_E15_Jak uspět v digitální době.pdf


13. května 2019

BLESK ORDINACE – unikátní projekt deníku Blesk zaměřený na prevenci nemocí

Dnešním dnem spouští deník Blesk projekt s názvem BLESK ORDINACE. Jedinečný projekt poukazující na důležitost prevence zdravotních problémů se skládá ze dvou částí. Po dobu pěti týdnů bude vždy v pondělí vycházet společně s deníkem Blesk speciál soustředěný na jedno zdravotní téma. Na tyto speciály bude úzce navazovat preventivní roadshow, v rámci které navštíví Blesk v květnu a červnu 5 měst po celé České republice a zaměří se na prevenci a zdravotní osvětu svých čtenářů.

ODKAZY KE STAŽENÍ

Deník Blesk nabídne svým čtenářům preventivní vyšetření bez čekání i bez doporučení od obvodních lékařů. Blesk Ordinace se vypraví do pětice měst, kde ve spolupráci s více než šedesáti lékaři z největších místních nemocnic připraví na náměstí preventivní akci a ve spolupráci se známými osobnostmi i zábavní program. 

Lékaři se zaměří na vyšetření neinvazivního charakteru – v mobilních ordinacích budou k dispozici zdravotníci, kteří návštěvníkům poskytnou řadu odborných vyšetření od preventivní kontroly mateřských znamének, kontroly hladiny cukru v krvi, vyšetření plic spirometrem, měření krevního tlaku až po vyšetření očí, a nejen to. Připraveny budou např. i poradny pro očkování či odvykání kouření a výživové poradenství.    

V rámci roadshow bude připraven i doprovodný program, kterým bude provázet Eva Decastelo. Navíc všechny eventy Blesk Ordinace navštíví hvězdy seriálu televize Prima Modrý kód. Návštěvníci si budou moci poslechnout přednášky týkající se zdravotnictví, odpočinout si v Blesk zóně a zábavný program bude připraven i pro ty nejmenší.   

Cílem Blesk Ordinace je usnadnit lidem prevenci a hlavně přístup k prevenci v rámci ochrany toho nejcennějšího, co mají, tedy zdraví jejich i jejich blízkých, což přímo odpovídá claimu Blesku ,Síla na Vaší straněʻ. Věříme, že vzbudíme zájem o vlastní zdraví u našich čtenářů a zvýšíme informovanost v rámci našich zdravotních témat, a třeba tím i někomu zachráníme život,“ vysvětluje Radek Lain, šéfredaktor deníku Blesk. „Deník Blesk chce tímto projektem navázat na další úspěšné projekty, ve kterých se staví za zájmy občanů, jako byli např. Šmejdi, spotřebitelské testy či Ombudsman Blesku a další,“ doplňuje Radek Lain.

Hlavními partnery jsou VZP, Nemocnice České Budějovice a.s., Fakultní nemocnice Hradec Králové, Vojenská nemocnice Olomouc, Slezská nemocnice v Opavě, Všeobecná fakultní nemocnice v Praze a seriál televize Prima Modrý kód. Záštitu nad celým projektem převzalo Ministerstvo zdravotnictví a nad jednotlivými akcemi primátoři všech zmíněných měst. 

Projekt Blesk Ordinace bude podpořen marketingovou kampaní kombinující print i online. Objeví se také celoplošná televizní reklamní kampaň a regionální rozhlasová kampaň. Proběhnou lokální kampaně přímo v jednotlivých nemocnicích zapojených do projektu.

 

Přehled roadshow: 

ČESKÉ BUDĚJOVICE

termín: 16. 5. 2019 / čtvrtek

místo: náměstí Přemysla Otakara II.

ve spolupráci s: NEMOCNICE ČESKÉ BUDĚJOVICE a.s.

 

HRADEC KRÁLOVÉ

termín: 22. 5. 2019 / středa

místo: Masarykovo náměstí

ve spolupráci s: FAKULTNÍ NEMOCNICE HRADEC KRÁLOVÉ

 

OLOMOUC

termín: 28. 5. 2019 / úterý

místo: Horní náměstí

ve spolupráci s: VOJENSKÁ NEMOCNICE OLOMOUC

 

OPAVA

termín: 5. 6. 2019 / středa

místo: Horní náměstí

ve spolupráci s: SLEZSKÁ NEMOCNICE V OPAVĚ

 

PRAHA

termín: 12. 6. 2019 / středa

místo: Karlovo náměstí – jižní část

ve spolupráci s: VŠEOBECNÁ FAKULTNÍ NEMOCNICE V PRAZE 

 

Více na www.blesk.cz/ordinace.

 13052019_TZ_BLESK Ordinace.pdf


8. dubna 2019

Deník E15 spouští projekt „Chceš si otevřít hospodu?“

Jak úspěšně podnikat v oboru gastro? Jak si otevřít restauraci, kavárnu či vinárnu? Kolik peněz člověk potřebuje a jak si má sestavit rozpočet? Jak získat správné prostory, zvolit dobrý sortiment a mít úspěšný provoz? Na všechny tyto otázky a samozřejmě mnohé jiné odpoví nové číslo magazínu E15 Manuál, zaměřené na podnikání v gastrobyznyse, s názvem „Chceš si otevřít hospodu?“. O svých podnikatelských příbězích, úspěších i neúspěších v magazínu mluví celebrity jako Radek Kašpárek…

ODKAZY KE STAŽENÍ

Součástí projektu jsou i videorozhovory s úspěšnými restauratéry, v nichž zkušení podnikatelé radí, jak na to. Na webu e15.cz je obsahový projekt ztvárněn ve speciální sekci Vše o gastrobyznyse, kde čtenáři najdou spoustu doprovodného materiálu a novinek z oblasti podnikání v gastru. 

Nováček v restauračním byznyse může začít s málem – například si koupit food truck za deset tisíc eur a objíždět festivaly. Pokud ale chcete opravdovou restauraci, připravte si tak pět milionů korun. Na této částce se pražští restauratéři shodují.

Po konzultacích s předními tuzemskými podnikateli vás provedeme celým procesem, jak zařídit svůj podnik a jak restauraci vést. Jaká potřebujete razítka, jak sehnat peníze (víte, že se dají na restauraci třeba vydat dluhopisy?), jak vybrat personál a zajistit, aby se v podniku nekradlo, co vám dá pivovar, jaký koncept vybrat a jaké menu udělat. Poradíme, jak spočítat byznysplán nového podniku a jak sestavit základní rozpočet

O své příběhy se podělí lidé z branže, z různých podniků. Tvůrce konceptu Manifesto Martin Barry prozradil, jak prorazit s úplně novou vizí, známý šéfkuchař Jan Punčochář popisuje, jak získal peníze na otevření svého podniku od hostů. Přinášíme inspiraci, jaké gastronomické koncepty jsou úspěšné v Česku i v zahraničí a jak se na jídlo dívali lidé v minulosti – dozvíte se třeba, že ve středověku měla zdravá výživa trochu upírský charakter, když se coby o superpotravině spekulovalo o lidské krvi a česneku… 

Magazín E15 Manuál vydává redakce deníku E15. Časopis je k dostání ve stáncích distributorů Relay a Geco, dále přes SMS prodej a na webových stránkách www.e15.cz. Každé číslo je hloubkovou sondou do jednoho aktuálního byznysového segmentu. V loňském roce takto novináři reagovali na rostoucí ceny bytů v podobě úspěšného E15 Manuálu s názvem „Chceš bydlet“.

 08042019_TZ_E15 Manuál.pdf


Tiskové zprávy

BLESK LÉKÁRNA – Nejžádanější doplňky stravy pod značkou…

Ke Světovému dni zdraví, který každoročně vyhlašuje Světová…

Časopis Maminka odstartoval další ročník soutěže o titul…

Lifestylový časopis Maminka pro nastávající i současné maminky…

Trhni a vyhraj – hra Trhák deníku Blesk je zpět!

Už po páté přináší Blesk hru, která baví celé Česko. V pátek 15.…

Aktivity
A PROJEKTY

Blesk lékárna

BLESK LÉKÁRNA je další komerční projekt pod značkou Blesku, který představuje ty nejlepší a…

Blesk Srdce pro vás

Blesk Srdce pro vás je charitativní projekt Blesku založený na principu vyhledávání a…

Eventy

Pod brandem našich titulů, webů a služeb vzniká v průběhu roku celá řada eventů se širokým…