Tiskové zprávy

10. května 2018

Deník Blesk je nejčtenějším deníkem ve 12 krajích mezi placenýmí deníky, Reflex na tříletém maximu ve čtenosti, deník E15 navýšil za rok počet čtenářů téměř o třetinu

Aktuální data výzkumu Media projekt za 4. čtvrtletí 2017 a 1. čtvrtletí roku 2018, která byla zveřejněna dnes, ukazují zvýšení počtu čtenářů nejčtenějšího deníku u nás – deníku Blesk o 12 000 oproti minulému období. Jednička mezi zpravodajskými týdeníky, časopis Reflex, zaznamenal nejvíce čtenářů za poslední 3 roky a překonal hranici 260 000 čtenářů. Skvěle se dařilo také deníku E15 z portfolia CNI, který za rok navýšil počet čtenářů téměř o třetinu, 75 tisíc čtenářů je nejvyšší počet za více…

ODKAZY KE STAŽENÍ

Blesk magazín, jako jediný titul na celém tiskovém trhu s více než milionem čtenářů, si polepšil meziročně o 1 % a dosahuje tak čtenosti 1 249 000. Nejčtenější placený časopis na trhu Nedělní Blesk se stále jako jediný drží nad půl milionem čtenářů mezi placenými časopisy a mezikvartálně si polepšil dokonce o 2 %. Sport magazín si meziročně udržel svoji čtenost na 333 000 čtenářů. 

Mezi časopisy pro ženy se podařilo hned několika titulům navýšit počet čtenářů v řádu desítek procent. Blesk Zdraví posílil pozici jedničky v segmentu péče o zdraví, se 116 000 čtenářů překonal téměř pětileté maximum. Nováček v CNC a Mediaprojektu Blesk bydlení ve svém druhém měření navýšil svoji čtenářskou základnu téměř o polovinu a se 75 000 čtenáři se posunul na pozici trojky v segmentu titulů o bydlení. Mezi časopisy pro ženy se dařilo i titulům mediálního domu CN Invest. Měsíčník Dieta vykazuje mezikvartální nárůst o 29 % na 90 000 čtenářů. Maminka meziročně posílila o 5 %, měsíčník Moje zdraví dokonce o 10 %. Moje psychologie se vrátila nad hranici 100 000 čtenářů a polepšila si oproti minulému období o 18 %

V motoristickém segmentu, kde vykazují tituly CNC dlouhodobě skvělé výsledky, vzrostl počet čtenářů i v tomto období. Svět motorů se opět přiblížil hranici 200 000 čtenářů, čtrnáctideník AutoTip se dostal po více než 4 letech nad hranici 150 000 čtenářů s meziročním nárůstem o 8 % a AutoTip Klassik si proti minulému období polepšil dokonce o 35 %

Stejně jako v ženském segmentu i mezi časopisy pro muže zaznamenaly skvělé výsledky tituly CNI. Dlouhodobý nárůst počtu čtenářů potvrdil ForMen, který navýšil meziročně svoji čtenářskou základnu o 51 %! 56 tisíc čtenářů je nejvíce za posledních 5 let. Ještě starší rekord překonal časopis Computer. Ten se svými 87 000 čtenářů dosáhl nejlepšího výsledku za téměř 10 let! 

Čtrnáctideník ABC, jednička v segmentu pro děti a mládež, má 153 000 čtenářů, o 10 tisíc více než minule.

 

 10052018_TZ_čtenost 4 a 1 Q 2018.pdf


13. února 2018

TRHÁK Blesku je zpět a zase o něco větší!

Po mimořádném úspěchu hry deníku Blesk – Trhák, kterou mediální dům Czech News Center poprvé realizoval ve dvou cyklech v roce 2017, se tato superhra i letos vrací na stránky deníku Blesk. Od 16. 2. do 18. 3. nabídne mnohem více výher a zcela nový způsob jejich vyplácení!

ODKAZY KE STAŽENÍ

Čtenáři najdou denně od 16. 2. do 18. 3. na titulní straně deníku Blesk a v Nedělním Blesku hrací kupon. Po odtržení jeho prostřední části okamžitě zjistí, zda vyhráli některou z cen v souhrnné hodnotě 19 milionů korun nebo slevu na nákup zboží v celkové hodnotě 23 000 000 Kč

Hlavní změnou, která čtenářům Blesku usnadní výběr výhry, je skutečnost, že finanční výhry ve výši 10, 20, 50 a 100 Kč budou vypláceny na všech pobočkách České pošty! Výhry nad 100 Kč (200, 500, 1000 a 5000 Kč) budou i nadále vypláceny složenkou nebo převodem na účet. 

Ve hře jsou finanční ceny ve výši 10, 20, 50, 100, 200, 500, 1000 a 5000 Kč, kredit virtuálního telefonního operátora BLESKmobil ve výši 50 a 100 Kč nebo sleva na nákup v nákupní galerii Mall.cz v hodnotě 200, 300 a 500 Kč. Ten, kdo nevyhraje, ale i ten, kdo vyhrál, ale chce soutěžit dál, se může zaregistrovat do Denní hry Trháku. Číslo vítězného kuponu pro daný den bude zveřejněno každý den ve 20:00 v rámci Bleskových zpráv na tv.blesk.cz

Hra bude i tentokrát podpořena masivní kampaní, která zahrnuje vedle mediamixu printových a on-line médií z portfolia Czech News Center a. s. a CN Invest a. s. také spoty ve všech hlavních TV stanicích, plošnou kampaň v nejsilnějších českých rádiích, outdoor (billboardy, polepy autobusů a tramvají, POS materiály u největších prodejců tisku) a samozřejmě kampaň na sociálních sítích.

 

 13022018_TZ_Blesk_TRHÁK.pdf


12. února 2018

Deníky Blesk a Sport zvýšily prodaný náklad v meziročním srovnání, časopis Reflex nejprodávanějším zpravodajským týdeníkem roku 2017

Výsledky výzkumu ABC ČR (Kancelář ověřování nákladu tisku) za prosinec 2017, které byly dnes zveřejněny, ukazují zvýšení prodaného nákladu u deníků Blesk a Sport ve srovnání s prosincem 2016. Deník Blesk oproti konci roku 2016 zvýšil prodej o 3 %, deník Sport o 2% podobně jako jeho páteční magazín.  

ODKAZY KE STAŽENÍ

Týdeník Reflex zakončil rok 2017 skvěle, 65 951 prodaných kusů v prosinci 2017 je o 20 % více než v prosinci předchozího roku a jedná se tak o druhý nejlepší prodej v celém roce. Jako jeden z mála titulů na trhu si udržel celoroční růst prodejů na 3 % a potvrdil dlouhodobý rostoucí zájem o tento titul. Posledním měsícem v roce také přeskočil týdeník Téma v průměrném prodeji v roce a stal se tak nejprodávanějším zpravodajským týdeníkem roku 2017

Výborné výsledky jsou i v motoristickém segmentu. Svět motorů zakončil rok 2017 ve srovnání s rokem 2016 s 3% nárůstem. Čtrnáctideníku AutoTip se v prosinci prodalo v průměru 23 936 ks, což jsou nejlepší prodeje za více než tři roky a meziroční navýšení o 19 %. Výborně zakončily minulý rok i speciály Světa motorů a AutoTipu. U AutoTip Klassik byl celý rok 2017 v průměru o 2 % lepší. U Světa motorů je poslední číslo vydané v roce 2017 meziročně o 1 % vyšší než poslední číslo v roce 2016. Další na muže orientovaný titul – ForMen – suverénně navýšil roční prodej, který byl o tři čtvrtiny vyšší ve srovnání s rokem 2016. 

Konec roku se povedl i dalším titulům CNC. Oba na ženy zaměřené týdeníky si v závěru roku meziročně polepšily. Blesk pro ženy zvýšil prodeje o 5 %, Aha! pro ženy dokonce o 7 %. U Blesku pro ženy je 119 426 prodaných kusů druhý nejlepší prodej v celém roce 2017. Měsíčník CNI Moje psychologie zaznamenal zvýšení prodeje o 10 % v porovnání s posledním číslem roku 2016. 

Měsíčník Lidé a Země měl průměrný prodej v roce 2017 o 13 % vyšší, než byl průměr pro rok 2016. V posledním měsíci roku 2017 to nebylo jinak, prosincového čísla se prodalo 16 181 ks, což je oproti konci roku 2016 nárůst o 19 %.

 

Zdroj: ABC ČR prosinec 2017

 

 12022018_TZ_PN_prosinec2017_CNC CNI.pdf


Tiskové zprávy

Blesk magazín TV – jediný titul v ČR s více než…

Podle posledních dat výzkumu Media projektu za 3. a 4. čtvrtletí…

Nejčtenějším placeným časopisem pro ženy nadále Blesk pro…

Podle posledních dat výzkumu Media projektu za 3. a 4. čtvrtletí…

Zlaté NAGANO: 20 let od zázraku ve Sport Speciálu

K oslavě 20. výročí od triumfálního úspěchu české hokejové…

Aktivity
A PROJEKTY

Blesk Srdce pro vás

Blesk Srdce pro vás je charitativní projekt Blesku založený na principu vyhledávání a…

BLESK energie

BLESK energie je fér elektřina a plyn pro domácnosti. Je určena všem, kteří jsou nespokojeni se…

BLESK peněženka

BLESK peněženka je předplacená dobíjecí platební karta. Lze s ní platit v obchodech s platebním…