cz en

Tiskové zprávy

19. května 2020

Mediální dům CZECH NEWS CENTER podruhé za sebou navyšuje počet čtenářů!

 Dle aktuálních dat výzkumu čtenosti Media projekt čte alespoň jeden titul z portfolia CNC 3 359 000 čtenářů, což je nárůst o 17 000 čtenářů oproti předchozímu období. Navíc si v meziročním srovnání udržuje CNC stabilní čtenost ve srovnání s ostatními velkými vydavateli, kterým čtenost klesá.

ODKAZY KE STAŽENÍ

V deníkovém segmentu je nadále nejčtenějším titulem deník Blesk s 827 000 čtenáři. Největší nárůst zaznamenal deník Aha!, který čte podle posledních dat 197 000 čtenářů, což představuje pětiprocentní nárůst. Deník Sport zaznamenal nárůst počtu čtenářů o 3 % na aktuálních 198 000 čtenářů. Nejčtenějším titulem na trhu a zároveň jediným titulem s více než milionem čtenářů zůstává Blesk magazín s 1 060 000 čtenáři na vydání. Nejčtenějším placeným titulem na trhu zůstává Nedělní Blesk s 485 000 čtenáři, což je oproti minulému období nárůst o 25 000 čtenářů! Také další nedělníky z portfolia CNC získaly nové čtenáře – Nedělní Aha! i Nedělní Sport mají o 9 % čtenářů více.

Tituly z portfolia CNC navíc posilují svoje pozice v jednotlivých zájmových segmentech. Poprvé od svého zavedení na trh je časopis Blesk Bydlení nejčtenějším časopisem v segmentu časopisů o bydlení. Nově ho čte 119 000 čtenářů, což je historicky nejvíce čtenářů za dobu existence tohoto titulu.

Podobné rostoucí trendy vidíme i v dalších zájmových segmentech, kde jsou tituly CNC nejčtenější v dané kategorii. Například v segmentu časopisů o zdraví, kde je s 131 000 čtenáři nejčtenější časopis Blesk Zdraví. Ve srovnání s minulým rokem je to nárůst o 7 %. Vyšší meziroční nárůst evidujeme i u časopisu Moje zdraví, přesně o 23 % čtenářů více, a také u časopisu Dieta, který má dokonce o 21 % více čtenářů.

V segmentu časopisů o vaření posílil svoji pozici nejčtenější časopis Blesk Vaše recepty – má 180 000 čtenářů a meziročně získal více než pětinu nových čtenářů. Lifestylový časopis o vaření F.O.O.D. čte 89 000 čtenářů, tedy o 16 % více v meziročním srovnání.

Segmentu motoristických časopisů dominují týdeník Svět motorů a jeho čtvrtletní speciál. Dohromady si ho pravidelně přečte 298 000 čtenářů. Především speciály nabírají na popularitě – Svět motorů Speciál narostl o 13 % čtenářů, AutoTip Klassik dokonce o 25 %.

Do vedoucí pozice v segmentu křížovkářských časopisů se vrátil časopis Blesk křížovky, nově ho čte 194 000 čtenářů, tedy o 4 % více. Zájem o křížovky dlouhodobě roste, což potvrzují i výsledky dalších křížovkářských titulů CNC – Nedělní Aha! křížovky ( nárůst o 1 %) a Nedělní Blesk křížovky (nárůst o 9 %).

Ve výčtu pozitivních zpráv je nutné uvést i další tituly CNC, které zaznamenaly navýšení počtu čtenářů: Blesk Hobby o 10 %, ForMen o 16 %, Maminka o 9 %, Sport Góóól o 6 % a Computer o 5 %.

Zdroj: Media projekt 4Q + 1Q 2020

 19052020_TZ_čtenost CNC 1Qa4Q2020.pdf


22. dubna 2020

Šéfredaktorem časopisu ForMen od 1. dubna Michal Kučera

Šéfredaktorem měsíčníku pro muže v segmentu glossy mediálního domu Czech News Center, časopisu ForMen, se stal od 1. dubna 2020 Michal Kučera.

ODKAZY KE STAŽENÍ

Michal Kučera (nar. 1982) začínal jako redaktor Lidových novin, později působil jako reportér týdeníku Euro. Pracoval také v oblasti vnějších vztahů ve společnosti Škoda Auto, v diplomatických službách v Africe a podnikal v oblasti pánské módy. Od dubna přebírá vedení časopisu ForMen namísto T. Otty. „Mou prioritou je magazín se silným obsahem v kombinaci lifestylu, módy a kvalitních textů od špičkových autorů,“ uvedl M. Kučera.

CNC chce tímto poděkovat Tomáši Ottovi za jeho dosavadní působení v CNC a přeje mu, aby v nových mediálních výzvách, které se rozhodl přijmout, byl i nadále úspěšný a spokojený.

ForMen je lifestylový časopis, který do CNC přišel s akvizicí části Mladé fronty a.s., jeho cílovou skupinou jsou lidé, kteří se pohybují ve světě módy, technologií, moderního životního stylu a kromě toho je zajímá byznys. ForMen chce do budoucna ještě více posilovat spolupráci s ostatními tituly mediálního domu CNC, zejména s deníkem E15, který se na cílovou skupinu byznysu a lifestylu již dříve (např. ročenky miliardářů a dalšími speciály) také fokusoval, dále rozvíjet započatou spolupráci s auto-moto časopisy a dalšími. Ve spojení všech těchto značek a cílových skupin je nejen příležitost rozvíjet printový i online obsah, ale také příležitost pro inzertní partnery.

 22042020_TZ_ForMen šéfredaktor.pdf


17. dubna 2020

Deník E15 přichází s webovým speciálem KoronaHelpdesk a diskusním pořadem s názvem Dáme to

Deník E15 přichází s webovým speciálem KoronaHelpdesk, jehož podtitulem a ústřední hodnotou je Jak ekonomicky přežít krizi. Webový speciál bude zpravodajským i servisním místem pro lidi a firmy, poradí jim, kde si zažádat o pomoc, a přinese inspirativní příběhy firem, které „to daly“.

ODKAZY KE STAŽENÍ

"Název KoronaHelpdesk odráží náš cíl - stát se místem, kam si půjdou lidé i podnikatelé postižení krizí pro radu a pomoc. Tak abychom jako společnost prošli současnou zkouškou co nejlépe a bez trvalých ekonomických ztrát," říká šéfredaktorka deníku E15 Tereza Zavadilová.

Vlajkovou lodí speciálu je diskusní videopořad s názvem Dáme to. Moderátorem a průvodcem pořadu, který se bude zabývat ekonomickými aspekty současné koronavirové krize, jejími dopady na lidi a podniky a také řešeními navrhovanými vládou či odborníky, je ekonom Dominik Stroukal. „Dáme to? To je otázka, kterou si v souvislosti se současnou situací položil snad každý. Společně s našimi hosty hledáme cesty k tomu, aby bylo méně nejistoty a odpověď na tuto otázku byla nakonec kladná – dáme to,“ komentuje název a obsah nového videopořadu Dominik Stroukal.

Tématem prvního dílu pořadu Dáme to bylo bydlení, konkrétně výše nájmů, otázka cen nemovitostí nebo odkladu nájmů a splátek u lidí i firem. Diskutovali Milan Krček, místopředseda Občanského sdružení majitelů domů v ČR, a David Mazáček, ekonom a expert  na nemovitosti z Fakulty financí a účetnictví VŠE. Příští týden bude tématem pořadu Dáme to vzdělávání.

Odkaz na první díl: https://bit.ly/2RKRxm4

 17042020_TZ_E15 videopořad Dáme to.pdf


Tiskové zprávy

Prodeje deníků CNC, zejména deníku Blesk, nad očekáváním

Mediální dům CZECH NEWS CENTER reaguje na mnohé dotazy týkající se…

Pultový prodej klíčových tištěných titulů z portfolia CNC…

I přes náročnou situaci, která nyní v ČR panuje, jsou deníky a…

CZECH MEDIA INVEST ve spolupráci s Rockaway Capital…

Společnost CZECH MEDIA INVEST a.s. (CMI) se v partnerství s…

Aktivity
A PROJEKTY

Blesk lékárna

BLESK LÉKÁRNA je další komerční projekt pod značkou Blesku, který představuje ty nejlepší a…

Blesk Srdce pro vás

Blesk Srdce pro vás je charitativní projekt Blesku založený na principu vyhledávání a…

Eventy

Pod brandem našich titulů, webů a služeb vzniká v průběhu roku celá řada eventů se širokým…