cz en

Tiskové zprávy

28. prosince 2020

Lidé a Země od ledna v novém, časopis prošel redesignem

Cestopisný měsíčník Lidé a Země z portfolia mediálního domu Czech News Center mění od nového roku svou podobu! Grafické proměny se časopis dočkal se vstupem do své sedmdesáté sezóny. Na stáncích se tak čtenáři od 13. ledna setkají s novým designem.

ODKAZY KE STAŽENÍ

Nejvýznamnější a nejviditelnější změnou je zvětšení formátu, redesignem prošla vnitřní grafika a faceliftu se dočkalo i logo, které získalo svěží, zaoblenější kontury a na titulní straně opouští žlutou barvu.

„Během celého roku jsme sbírali podněty od čtenářů, předplatitelů i našich fanoušků a tyto průzkumy nám ukázaly jasný směr. Zachovat, a ještě posílit základní prvky identity časopisu: autentické reportáže z cest, špičkové fotografie, pevnou redakční strukturu a grafickou čistotu a přehlednost. Zároveň jsme vyslyšeli četná přání na rozšíření redakčního obsahu,“ popisuje Jakub Kouřil, brand manažer měsíčníku Lidé a Země.

Stěžejní náplní časopisu tak nadále zůstávají původní cestovatelské reportáže osvědčených autorů i nových tváří a kvalitní fotografie, ale přibyly kratší redakční formáty, nové rubriky a časopis počítá i s užším zapojením čtenářů, například prostřednictvím Instagramu, v každém čísle.

 „Redesign je přirozeným završením změn, které se v časopise odehrávaly v posledních dvou letech. Za klíčové považujeme zvětšení formátu, který jednak umožňuje působivější vyznění fotografií a rozšíření obsahu včetně nových rubrik, ale také lépe souzní s cestovatelskou tematikou, jíž si spojujeme se širokým pohledem na svět, rozšiřováním obzorů a volností,“ vysvětluje šéfredaktor titulu Honza Čermák.

Měsíčník Lidé a Země je zaměřený na cestování a poznávání cizích zemí. Jeho doménou jsou exkluzivní cestopisy, původní autentické reportáže, adrenalinové zážitky, kvalitní fotografie, inspirace i tipy, jak strávit dovolenou. Dle aktuálních dat ABC ČR se prodaný náklad časopisu Lidé a Země po celý rok 2020 pohybuje kolem 12,5 tis. kusů, přičemž říjnové číslo vykázalo meziměsíční nárůst prodaného nákladu o 2,5 %. Na základě posledních zveřejněných dat Media Projetu za 2.+3.Q 2020 čte časopis Lidé a Země 159 tis. čtenářů, což znamená nárůst 3 tis. čtenářů oproti předchozím měřením. 

Časopis ve volném prodeji vyjde na 59 Kč. Pro předplatitele je cena výhodnější, za 12 výtisků zaplatí jen 612 Kč.

 28122020_TZ_Lidé a země.pdf

 


22. prosince 2020

CNC pokračuje v digitální transformaci, Libuše Šmuclerová se od 1. ledna 2021 posouvá z výkonného do strategického vedení CNC

CNC od 1. ledna 2021 mění výkonné vedení. Libuše Šmuclerová se posouvá z role Co-CEO do strategické funkce, kde se jako předsedkyně představenstva CNC bude nově naplno věnovat strategii vývoje CNC. Na pozici Co-CEO po ní nastupuje dosavadní finanční ředitel CNC Tomáš Stránský, druhým Co-CEO zůstává Juraj Felix.

ODKAZY KE STAŽENÍ

Cílem změn je co nejpřímější fokus na zásadní změny, kterým média musí zejména v poslední době čelit, a to jak v byznysu, technologiích, tak v ochraně a rozvoji kvalitního vydavatelského obsahu.  

Tomáš Stránský vystudoval Vysokou školu ekonomickou a následně v roce 2000 nastoupil jako auditor do Ernst & Young ČR s.r.o. V roce 2004 začal pracovat pro RINGIER ČR a.s. jako Senior Finance Controller, od roku 2008 jako finanční a administrativní ředitel, a to i následně od roku 2011 pro Ringier Axel Springer CZ a.s. Od roku 2013 je finančním ředitelem a členem představenstva CNC.

V kompetenci Juraje Felixe je řízení inzerce, online vývoje, video kontent a eventy. V gesci Tomáše Stránského pak finance, HR a marketing, výroba a distribuce tisku.  

Libuše Šmuclerová řídila výkonně mediální dům CNC (dříve RINGIER ČR a.s., následně Ringier Axel Springer CZ a.s.) nepřetržitě jako CEO od března 2007, od dubna 2020 jako Co-CEO. 

 22122020_TZ_management CNC.pdf

 


17. prosince 2020

Časopis Mateřídouška slaví 75. výročí

Oblíbený časopis Mateřídouška z mediálního domu CZECH NEWS CENTER a. s. patří dlouhodobě k nejpopulárnějším českým časopisům určeným pro děti mladšího školního věku. Letos slaví 75. výročí od svého vůbec prvního vydání, a stává se tak časopisem pro děti s nejdelší tradicí u nás.

ODKAZY KE STAŽENÍ

První číslo ilustrované Josefem Ladou vyšlo z iniciativy spisovatele Františka Hrubína těsně před Vánocemi, 19. prosince 1945, půl roku po konci druhé světové války. Od té doby Mateřídouška vychází nepřetržitě. Již od prvních čísel byly součástí časopisu komiksy, básničky a pohádky. Později se obsah rozšířil o reportáže ze světa lidí i zvířat a aktuální témata. Nyní děti v Mateřídoušce najdou ještě karton na vystřihovánky, oblíbenou únikovou hru a nechybí ani tipy, jak se zabavit ve volném čase. Součástí každého čísla je také ilustrované luštění.    

Mateřídouška navazuje na to nejlepší ze své tradice a přitom drží krok s dnešním čtenářem. „Časopis Mateřídouška připravujeme s cílem dětského čtenáře nejen pobavit, ale také mu přinést co nejzajímavější informace z různých oblastí. Ovšem i stránky se vzdělávacími prvky jsou v Mateřídoušce koncipovány tak, aby se u nich děti především dobře bavily,“ říká šéfredaktorka Petra Slušňáková.

Časopis Mateřídouška je určen dětem prvního stupně základní školy, vychází 12x ročně v měsíčním nákladu 25 tisíc kusů, se základnou 4500 předplatitelů a v ceně 39 Kč ve volném prodeji. Jednou do roka vydává časopis Mateřídouška speciál na vybrané téma. Časopis Mateřídouška je také častým mediálním partnerem filmových představení a mnoha velkých zábavních akcí a festivalů pro děti.

Narozeninové vydání Mateřídoušky se spoustou luštění je v prodeji od 14. 12. a vedle běžné prodejní sítě (Ahold, Geco, Globus, Tesco, Billa, Česká pošta, Valmont, HDS, čerpací stanice Benzina, OMV, Shell) ho lze pořídit i na ikiosek.cz.

 17122020_TZ_Mateřídouška 75let.pdf


Tiskové zprávy

Novým šéfredaktorem deníku E15 a webu E15.cz se stane…

Od 1. února 2021 obsadí pozici šéfredaktora redakce deníku a webu…

Tereza Aratiković se od 1. ledna 2021 stane…

Obsazení Terezy Aratiković je dalším krokem v posilování segmentu…

Známe Maminku roku 2020!

Jedinečná soutěž Maminka roku už má svou vítězku. Včera večer se jí…

Aktivity
A PROJEKTY

Blesk lékárna

BLESK LÉKÁRNA je další komerční projekt pod značkou Blesku, který představuje ty nejlepší a…