cz en

Tiskové zprávy

19. března 2020

Pultový prodej klíčových tištěných titulů z portfolia CNC zůstává stabilní

I přes náročnou situaci, která nyní v ČR panuje, jsou deníky a časopisy Czech News Center nadále vydávány a zůstávají důležitým zdrojem informací pro všechny cílové skupiny. Nyní více než kdy dříve cítíme potřebu být se svými čtenáři prostřednictvím našich titulů – především pomocí zpravodajského servisu na stránkách všech našich deníků. Ale i v nově nabytých chvílích volna, které jim mohou zpříjemnit naše časopisy.

ODKAZY KE STAŽENÍ

Také obchodní oddělení CNC je připraveno flexibilně reagovat na potřeby všech klientů, a to komplexně. Kompletní služby zahrnují vše od kreativního návrhu přes grafické zpracování až po ucelenou strategii nabídky na klíč v rámci celého portfolia tištěných médií a online prostředí, tak abychom maximálně vyhověli aktuálním potřebám našich klientů v reakci na vzniklou situaci. 

V současné chvíli jsme ve stavu, kdy někteří obchodní partneři své kampaně přesouvají na jiné období, s cílem vyčkat na uklidnění situace, pro určitou skupinu klientů naopak vznikl prostor pro znovuvyužití tradičních médií a jejich zájem o inzerci roste. Každou situaci řešíme individuálně. Jsme také připraveni flexibilně reagovat na výpadek distribuce komerčních letáků do schránek, který na svém Twitteru avizovala Česká pošta 14. března. Alternativou k letákům do schránek jsou u nás vklady letáků do všech našich titulů, případně speciální 4stránkový formát v denících.  

Děkujeme všem našim čtenářům za přízeň a zůstáváme s nimi – společně to zvládneme!

 19032020_TZ_prodeje_titulů_CNC.pdf


19. března 2020

CZECH MEDIA INVEST ve spolupráci s Rockaway Capital posiluje v segmentu mediálních digitálních aktivit

Společnost CZECH MEDIA INVEST a.s. (CMI) se v partnerství s Rockaway Capital rozhodla přistoupit k realizaci kroků, které by měly vést k posílení její pozice jako jednoho z lídrů v oblasti mediálních digitálních aktivit a významně akcelerovat její růst. Konkrétně půjde o tato opatření:

ODKAZY KE STAŽENÍ

CMI majetkově vstoupí do firmy Gjirafa z portfolia Rockaway a zároveň CMI a Gjirafa vytvoří společnou platformu pro vývoj technologií, které CMI může implementovat v rámci svého evropského mediálního portfolia. Pro CMI jde o rozšíření svého současného geografického působení o trhy balkánského regionu a současně o posílení vlastní technologické kompetence. Gjirafa vyvinula a používá platformu, která je od svého začátku postavená pro online prostředí, čímž CMI získá ověřené know-how a fungující nástroje. Další interní vývoj této platformy by měl vést až ke schopnosti nabídnout ostatním mediálním společnostem plně konkurenceschopné a komplexní State-of-the-art technologické řešení, z něhož budou profitovat jak čtenáři, kteří získají atraktivnější částečně personalizovaný obsah, tak i inzerenti, jež poptávají reklamní zásah konkrétních cílových skupin. Růst čtenosti a lepší cílení reklamy by mělo vést k vyšším inzertním příjmům vydavatelských domů.

Klíčová česká dceřiná společnost Czech News Center (CNC) zároveň zahájí strategickou spolupráci s internetovou televizí MALL.TV v oblasti videoprodukce a inzertní propozice v rámci online video reklamy. MALL.TV tímto krokem poskytuje CNC možnosti pokročilého cílení a práci s big data pod vedením výkonného ředitele MALL.TV Juraje Felixe. Zároveň tímto dojde od 1. 4. 2020 ke zřízení pozice Co-CEO v CNC, kde stávající generální ředitelku Libuši Šmuclerovou doplní právě Juraj Felix, který se tak stane spoluzodpovědným za celkové řízení a tvorbu zejména online strategie CNC, a plně převezme odpovědnost za rozvoj digitálních assetů a videa. Juraj nadále zůstává zodpovědným za výkon a ekonomické výsledky internetové televize MALL.TV ve skupině MallGroup.

 19032020_TZ_CMI.pdf

 


16. března 2020

Deník E15 vydává letošní první číslo magazínu E15 s názvem Sběratelství jako investice aneb Jak se vyznat v netradičních investicích a vydělat na nich?

Vyplatí se investovat do mincí nebo bankovek? Jaký je příběh fenoménu Supreme či sbírání luxusních tenisek? Jak vydělat na automobilových veteránech nebo na špičkové whisky? Je investice do popkultury sázkou na jistotu? Vedle tradičního sbírání obrazů či známek se v posledních letech objevily i nové trendy, jako je móda, tenisky, vinyly či komiksy. Právě vinyly patří k nejrychleji rostoucímu segmentu na sběratelském poli.

ODKAZY KE STAŽENÍ

V novém E15 magazínu, který vychází v pondělí 16. března, se dočtete vše o světě úspěšných sběratelů. Přinášíme také rozhovor s miliardářem Michalem Šnobrem, který patří mezi největší majitele sbírek lega v České republice, či s Luďkem Vostalem, zkušeným sběratelem bankovek.

Dvouměsíčník E15 magazín vydává redakce deníku E15. Každé číslo je hloubkovou sondou do jednoho aktuálního byznysového segmentu a utváří tak platformu pro odborné diskuze o klíčových tématech. Věnovat se jim budeme na třech konferencích: první se bude konat 13. května a hlavním tématem budou investice, druhá se uskuteční 10. září a věnována bude eko-byznysu a poslední letošní konference proběhne o měsíc později 22. října a bude zaměřena na nové technologie. Krom toho deník E15 letos pořádá dvě série specializovaných business breakfastů.

Pro letošní rok se čtenáři mohou těšit na další magazíny věnované realitní tematice, inovacím a novým technologiím, vizionářům či na rozhovorový speciál a žebříček nejbohatších Čechů spolu s žebříčkem top žen v byznysu.

Magazíny jsou k dostání ve stáncích distributorů Relay a Geco a na webových stránkách www.ikiosek.cz.

Čtenáři našich tištěných periodik se mohou letos navíc těšit na novinku, kterou je historicky první kniha E15 s názvem Recept na úspěch, ta se bude zabývat gastronomickým fenoménem. Kniha bude pokřtěna v květnu v rámci knižního veletrhu a vydá ji nakladatelství Euromedia.

 16032020_TZ_E15_Sběratelství.pdf


Tiskové zprávy

Deník Sport a iSport.cz startují Sazka eLEAGUE! Největší…

Esportová revoluce je tady! Deník Sport a iSport.cz (mediální dům…

Startuje sedmá řada hry Trhák Blesku a nabídne ještě více…

Hra, která je oblíbená napříč celým Českem, je znovu tady! Již…

Mediální dům CNC jako jediný mezi největšími vydavateli…

CNC jako jediný mezi největšími vydavateli na českém trhu navýšil…

Aktivity
A PROJEKTY

Blesk lékárna

BLESK LÉKÁRNA je další komerční projekt pod značkou Blesku, který představuje ty nejlepší a…

Blesk Srdce pro vás

Blesk Srdce pro vás je charitativní projekt Blesku založený na principu vyhledávání a…

Eventy

Pod brandem našich titulů, webů a služeb vzniká v průběhu roku celá řada eventů se širokým…