cz en

Tiskové zprávy

14. února 2020

Startuje sedmá řada hry Trhák Blesku a nabídne ještě více výher!

Hra, která je oblíbená napříč celým Českem, je znovu tady! Již posedmé budou mít čtenáři deníku Blesk a Nedělního Blesku možnost denně vyhrát ve hře Trhák. Od pátku 14. února po dobu jednoho měsíce naleznou každý den na titulní straně kupon, po jehož odtržení ihned zjistí, zda získali jednu z více než dvou milionů výher nebo slev.

ODKAZY KE STAŽENÍ

Prakticky to znamená, že téměř každý třetí kupon obsahuje výhru nebo slevu. Čtenáři Blesku a Nedělního Blesku na kuponu mohou najít peněžité a nepeněžité výhry v celkové výši skoro 15 milionů korun a slevy na nákupy, které dosahují celkové hodnoty v řádu desítek milionů korun. Partnery akce jsou tentokrát Cinestar, Mall.cz, FlixBus, Blesk Mobil a Blesk Lékárna.  

Všechny finanční výhry (50, 100, 200, 500, 1000 a 5000 Kč) budou vypláceny na jakékoliv pobočce České pošty po celou dobu trvání hry. Ve hře jsou kromě bonusového kreditu také balíčky volání na týden zdarma a 1 GB internetu od virtuálního telefonního operátora BLESKmobil. 

Ten, kdo nevyhraje, ale i ten, kdo vyhrál a chce soutěžit dál, se může zaregistrovat do Denní hry Trháku. Novinkou této řady Trháku je možnost v Denní hře získat mimo další výhry až 50 tisíc korun na ruku. Čísla vítězných kuponů pro daný den budou zveřejněna každý den ve 20.00 na blesk.cz.  

Hra Trhák se neustále drží svého claimu  „TRHNI A VYHRAJ!“, charakterizujícího hlavní principy hry: jednoduchost, rychlost a atraktivitu – přesně to, co čtenáři na Trháku milují. 

Hra bude podpořena masivní kampaní, která zahrnuje vedle media mixu printových a on-line médií z portfolia Czech News Center a.s. také spoty ve všech hlavních TV stanicích, plošnou kampaň v nejsilnějších českých rádiích, outdoor (billboardy, polepy autobusů a tramvají, POS materiály u největších prodejců tisku) a samozřejmě kampaň na sociálních sítích, která je v tomto kole hry ještě posílena. 

Hra Trhák deníku Blesk startuje v pátek 14. února 2020 a potrvá do neděle 15. března 2020 včetně.

 14022020_TZ_TRHÁK_Blesk.pdf


14. února 2020

Mediální dům CNC jako jediný mezi největšími vydavateli na českém trhu mezikvartálně navýšil celkový počet čtenářů

CNC jako jediný mezi největšími vydavateli na českém trhu navýšil celkový počet čtenářů na 3 342 000, což představuje 1% nárůst v mezikvartálním srovnání.  V deníkovém segmentu je nadále nejčtenějším titulem deník Blesk s 834 000 čtenáři. Jediným titulem, který mezi deníky zaznamenal meziroční nárůst čtenosti, je deník E15. Nově ho čte rekordních 87 000 čtenářů (+14 %), což je překonané více než pětileté maximum.

ODKAZY KE STAŽENÍ

Nejčtenějším titulem a zároveň jediným titulem na trhu s více než milionem čtenářů zůstává Blesk magazín s 1 064 000 čtenáři na vydání. Nejčtenějším placeným titulem na trhu zůstává i nadále Nedělní Blesk s 460 000 čtenáři, což je oproti minulému období nárůst o 7000 čtenářů.

Skvělé výsledky zaznamenal i týdeník Reflex, který jako jediný mezi zpravodajskými týdeníky mezikvartálně navýšil počet čtenářů o 15 000. Nově ho čte 257 000 čtenářů a je nejčtenějším titulem ve svém segmentu.

Velmi se dařilo i dalším zájmovým titulům z portfolia CNC. Například všechny tituly zaměřené na zdraví si výrazně meziročně polepšily. Oproti druhé polovině roku 2018 vykazuje nárůst Blesk Zdraví (+9 %), Moje zdraví (+22 %) i Dieta (+14 %).

V segmentu Zahrada, hobby vykázal titul Blesk Hobby také meziroční nárůst čtenosti o 19 %, nově ho čte 131 000 čtenářů. V segmentu Bydlení, bytová kultura je druhým nejčtenějším titulem Blesk Bydlení, který čte 101 000 čtenářů, což je meziroční nárůst o 29 %! Měsíčník F.O.O.D. nově hlásí 84 000 čtenářů, což představuje téměř čtvrtinový nárůst oproti minulému období.

V segmentu časopisů o vědě, technice, zajímavostech a cestování zaznamenal časopis Lidé a země s 165 000 čtenáři meziroční navýšení o 17 %.

Jediný titul na trhu zaměřený na děti a mládež, čtrnáctideník ABC čte nově 139 000 čtenářů, což je 26% meziroční nárůst.

V křížovkářském segmentu se titulům CNC dlouhodobě velmi daří. Všechny tituly zaznamenaly meziroční nárůst čtenosti. Blesk křížovky (+9 %), Nedělní Blesk křížovky (+2 %) i Nedělní Aha! křížovky (+1 %).

Zdroj: MEDIA PROJEKT 3+4Q 2019

 14022020_TZ_Čtenost 3 a 4Q 2019.pdf


18. prosince 2019

E15 obhájila dvě mezinárodní ocenění – ICMA a European Newspaper Award

Obě prestižní mezinárodní ocenění – ICMA (International Creative Media Award) a European Newspaper Award – získala E15 již podruhé v řadě. ICMA je mezinárodní soutěž pro firemní média, knihy, firemní design a časopisy a European Newspaper Award je největší novinářskou soutěží v Evropě, která podporuje výměnu informací o koncepci a návrhu novin a médií v celé Evropě.

ODKAZY KE STAŽENÍ

V rámci 10. ročníku ICMA byl mezinárodní porotou oceněn Manuál E15 Chceš si otevřít hospodu, a to v kategorii Storytelling. Soutěž ICMA byla založena roku 2010 a organizuje ji International Editorial Design & Research Forum z Německa. Cílem soutěže je podporovat výměnu kreativních nápadů na mezinárodní platformě.

„Ocenění si velice vážíme, je to pro nás důležitý impuls pro další práci. Je to také další potvrzení toho, že konkrétně náš dlouhodobý obsahový projekt Gastro byznys má smysl. Pro příští rok chystáme toto téma pro vydání v knižní formě ve spolupráci s vydavatelstvím Euromedia. To bude pro nás novinka,“ uvedla šéfredaktorka E15 Tereza Zavadilová.

Druhý rok po sobě získal deník E15 také ocenění European Newspaper Award v kategorii Cover and Coverstory. 21. ročník European Newspaper Award byl vyhlášen 12. prosince. Deník E15 získal toto ocenění v konkurenci dalších 184 novin z 25 zemí světa. Šestnáct porotců z osmi evropských zemí (z Dánska, Norska, Švédska, Nizozemska, Belgie, Portugalska, Švýcarska a z Německa) ocenilo vydání, které mělo na titulní straně hlavní téma Dvě miliardy pro vědu.

 18122019_TZ_E15_ocenění.pdf


Tiskové zprávy

BLESK Vánoční jarmark – trhy, které jinde nenajdete

Nejčtenější deník v Česku připravil pro své čtenáře, a nejen pro…

CNC vydává knihu Takový byl Karel Gott: Nejslavnější…

Nesmrtelná legenda nejen československé a české pop-music, ale také…

Deník E15 vydává další číslo magazínu E15 Premium „Elita …

Poslední letošní magazín E15 Premium přináší seznam nejbohatších…

Aktivity
A PROJEKTY

Blesk lékárna

BLESK LÉKÁRNA je další komerční projekt pod značkou Blesku, který představuje ty nejlepší a…

Blesk Srdce pro vás

Blesk Srdce pro vás je charitativní projekt Blesku založený na principu vyhledávání a…

Eventy

Pod brandem našich titulů, webů a služeb vzniká v průběhu roku celá řada eventů se širokým…