Zpět na Magazín
Právě nabízíme

Svezete se s námi na vlně Kvízování?

Czech News Center má novou vlastní herní aplikaci. Kvízuj nabízí kombinaci, kterou mají uživatelé nejraději - relax, soutěžení (po našem “kvízování”) a taky výhru v podobě reálných peněz. Nejlepší na tom je, že zatímco je kvízování baví a chtějí vy/hrát, mohou se v kvízech dozvědět a naučit leccos o značkách či produktech napříč celým trhem.

Kvízuj jsme uvedli na trh s koncem léta, nápad vznikl v minulém roce. Vycházel z širokého průzkumu napříč trhem. Víme, že vědomostní hry patří k těm nejpopulárnějším. A pak známe naše čtenáře, víme, co je baví, a podle toho jsme aplikaci tvořili. Jak z pohledu mechaniky používání a soutěžení, tak i z toho obsahového, v jakých tématech a kategoriích se soutěží. 

Uživatelé mohou v aplikaci kvízovat každý den, o reálné peníze, případně i věcné odměny. Prochází různými tematickými vědomostními kvízy a za správné odpovědi získávají tzv. coiny. Ty jsou pak směnitelné například za nápovědy nebo životy, případně za zmíněnou finanční odměnu. Kvízování je na čas a odměněni jsou soutěžící, kteří v daný den nasbírali nejvyšší počet bodů. Vykvízované peníze si mohou jednoduchým kliknutím v aplikaci zaslat přímo na vlastní bankovní účet. Výplatu posílá aplikace jednou za měsíc. Kromě denních finančně ohodnocených kvízů v 6 kategoriích (věda, umění, historie, geografie, sport a různé) čekají na hráče v aplikaci také týdenní slosování a nebo sponzorované soutěže o věcné ceny. Registrace a stažení aplikace je zcela zdarma, jak na Google Play, tak v App Store.

Poprvé v CNC rewarded ads

Aplikaci i její využití pro posílení brandu nebo konkrétních produktů jsme shrnuli do krátkého videa. Pokud máte 2,5 minuty času, doporučuji video zhlédnout!

Pro ty, kdo upřednostňují čtení před videem, se pokusím zrekapitulovat, proč mě Kvízuj baví, vlastními slovy. Za prvé, bude to první produkt v portofoliu CNC, který brzy využije tzv. rewarded ads. Uživatel tak za zhlédnutí vybraných připravených reklam získá různé odměny, jako nápovědy či životy navíc, které mu usnadní kvízování. Kromě rewarded ads nabídne i další klasické reklamní formáty.

Obsahové partnerství

Už od launche nabízí Kvízuj dva typy obsahového partnerství - sponzorovaný kvíz, kdy partner vkládá do kvízu vlastní otázky, týkající se jeho brandu nebo třeba nového (i stávajícího) produktu. A sponzorovanou celou soutěž, kde se hraje o jeho vlastní věcné ceny, a to prostřednictvím několika různých kvízů (může jich být až 10). 

Aplikace tak sdružuje lidi, kteří rádi soutěží a dozvídají se nové věci. Uživatele, kteří se chtějí informace dozvědět, což je výhodou pro inzerenta. Nejvýhodnější je tedy pro takové firmy či značky, které chtějí vysvětlit hlavní “výhody” svého produktu nebo přimět svou cílovou skupinu, aby poznala značku hlouběji. Chtějí být v kvízu dobří a tak budou hledat správné odpovědi, například na webu klienta.  

Navíc pak podle toho, co uživatele zajímá a baví, dokážeme nabídnout i propojení s komunikací v našich tištěných nebo online titulech a dalších mediatypech. Tato cross-mediální kombinace, která může sestávat z formátů napříč našimi printovými tituly, weby a promování v Kvízuj, je v budování povědomí o značce pro uživatele nejefektivnější.

Tagy:

onlinemarketingmobilní aplikacereklamaKvízuj

Ke stažení

Co se u nás právě děje?