Zpět na Blog
Novinky o titulech

Reflex rozbíjí bubliny: Nová kampaň vyzývá k pohledu mimo stereotypy

Je čas rozbít bubliny, ve kterých jsme si zvykli žít. Tak by se dalo shrnout poselství nové brandové kampaně, kterou Reflex spouští k 35. výročí své existence. S konceptem zaměřeným na budování vlastní image přichází po více než deseti letech – a trefuje se do černého. 

Podmanivě, umělecky a vcelku nekompromisně pojatá prezentace značky pracuje s vizuálem skleněných bublin. Ty znázorňují uzavřený pohled na svět, v němž se odrážejí hoaxy, polopravdy a zažité stereotypy. Na tisíc kusů se rozletí v momentě, kdy Reflex v roli průvodce rozbíjí iluze a servíruje realitu. 

 „Reflex je tu už 35 let a nikdy se nebál říkat věci naplno – bez ohledu na to, jestli jdou s proudem, nebo proti němu. Tahle kampaň je oslavou našeho postoje i pozvánkou pro čtenáře, aby se podívali na svět mimo své bubliny. A my jsme připraveni jim v tom pomoci,“ říká Martin Bartkovský, šéfredaktor Reflexu. 

Přesvědčte se sami

Tři postavy, tři příběhy, tři uzavřené světy – vše zachyceno na kameru během jediného dne v 8. patře budovy Czech News Center na Hagiboru. Jak to dopadlo, se přesvědčte sami – v televizi Prima, Prima Cool a v síti CineStar se můžete těšit na půlminutové spoty, v TV Nova a České televizi se zase objeví desetisekundové sponzorské vzkazy. Kampaň vás bude provázet taky na rádiích Kiss, na Evropě 2, Frekvenci 1, Radiu 1 nebo Bontonu a chybět nebude ani OOH přítomnost, online bannerová kampaň, printová inzerce či newsletterová podpora. 

Tým plný nadšenců

Kampaň vznikla in-house v CNC, bez pomoci externí agentury, ale s maximálním nasazením. Pod vedením režiséra a autora konceptu Toma Kubizňáka se do ní zapojili mimo jiné šéfredaktor Martin Bartkovský, brand manažerka Nikola Navrátilová (autorka radiospotu), kameramani Adam Špalek a Petr Holeček, postprodukční tým Jiří Rupprecht a Ondřej Veselý, výkonná producentka Aneta Ostrá. Významnou roli sehrála právě postprodukce, zejména při vytváření speciálních efektů.

Značka, která má co říct i po 35 letech

„Reflex je nejen dlouhodobě silnou značkou na poli názorové žurnalistiky, ale i důležitým pilířem portfolia Czech News Center. Jeho schopnost oslovovat čtenáře a nebát se kontroverzních témat z něj dělá médium, které má i po 35 letech co říct. Touto kampaní potvrzujeme jeho význam nejen pro naše čtenáře, ale i pro celý mediální trh,“ doplňuje Pavel Renčín, marketingový ředitel Czech News Center.

Tagy:

Reflex

Co se u nás právě děje?