Zpět na Magazín
Právě nabízíme

Představili jsme naše cross-mediální „schéma"

Je zvykem, že například komerční broadcasteři představují před hlavní sezónou své programové schéma. Tak proč by to stejné nemohl udělat i mediální dům? My jsme to v CNC poprvé zkusili, a naše setkání s klienty se setkalo s úspěchem.

Akce s názvem Připrava na sezonu aneb cross-media pro všechny se mohli stávající i potenciální klienti či partneři zúčastnit jak fyzicky, tak se připojit na online stream. Čekalo na ně odpoledne plné cross-mediální inspirace, která měla ukázat šíři, bohatost a komplexnost našeho portfolia. To je totiž opravdu široké. 

Jp  5885

Mluvili jsme tak třeba o tom, jak se mění celková strategie Czech News Center. Kam směřujeme, a jaká je naše vize do budoucích dvou až tří let. Příchozí (nebo posluchači) se mohli pod drobnohledem podívat do detailů rodiny BLESK, na to, jak tvoříme sportovní obsah, který táhne, nebo jak se promítá cross-medialita do obsahu redakcí, které působí v auto-moto segmentu. 

Jp  6041

Samozřejmě jsme představili i spoustu novinek, ať už herní aplikaci Kvízuj, titul pro generaci Z s názvem FOMO, a nebo nový employer-brandingový projekt pod deníkem E15. Jedním z hlavních témat bylo i naše strategické partnerství s Czech Video Center, a obecně to, jak k videu přistupujeme a jak je děláme pod vlastní střechou, nebo jak funguje naše interní mediálka. 

Už brzy na akci navážeme nějakou další CNC Inspirací! Jejich seznam můžete sledovat na tomto webu

Jp  5866

Tagy:

Eventystrategieprintonlinecrossmediaregionyvideo

Co se u nás právě děje?