Zpět na Blog
Právě nabízíme

Nová řada TV pořadu Svět motorů: příležitost pro cross-mediální kampaně

Podzimní série úspěšného TV pořadu Svět motorů, za nímž stojí redakce stejnojmenného motoristického časopisu z portfolia vydavatelství CNC, odstartovala 6. září na Nova Action. Společnosti nejen z automotive segmentu tak v rámci cross-mediálních balíčků opět mohou oslovit jak televizní diváky, tak čtenáře online a tištěných médií i uživatele sociálních sítí.

Čtyřicetiminutový pořad Svět motorů přináší přehled nejdůležitějších událostí a novinek ze světa motorismu včetně testů, odborných postřehů a rad. Diváci stanice Nova Action jej mohou sledovat každou středu v hlavním vysílacím čase ve 20:30 či ve dvou reprízách, k dispozici je také na platformě Voyo. Primární cílovou skupinou jsou muži ve věku 15–54 let, sekundární cílovku představují ženy stejného věkového rozmezí.

„První, osmnáctidílná série běžela od února do června 2023. Celková sledovanost pořadu včetně sponzorských vzkazů a sponzorovaných upoutávek dosáhla téměř 100 GRP. Obrovským benefitem cross-mediálního balíčku je pro naše klienty synergický efekt TV kampaně v kombinaci se zásahem napříč media-typy - v tisku, online a na SoMe,“ vypočítává Radovan Čech, Business Development Manager CNC.

Svet Motoru2

Pořad jsme zároveň podpořili rozsáhlou kampaní v médiích vydavatelství CNC i na sociálních sítích. Více než 75 tištěných výstupů zasáhlo asi 3 miliony čtenářů. Přes 500 postů, reels a videí na sociálních médiích podpořilo každý díl průměrným zásahem 290 000 uživatelů a další asi 140 tisícovou podporu jednotlivým epizodám zajistily online výstupy.

Inzertní balíček navázaný na druhou řadu pořadu Světa motorů nabízí prostor pro brandové i produktové kampaně v 16 dílech, které na Nova Action poběží opět každou středu až do 20. prosince. „Klienti tak znovu mohou využít silnou kombinaci komunikace v TV spojenou s širokou obsahovou podporou v tisku, online a na SoMe CNC. Větší inzerenti oceňují komplexitu cross-mediálního balíčku a příležitost inovativně oslovit silnou a loajální fanouškovskou základnu, kterou pořad i magazín Svět motorů mají. Pro menší zadavatele je to zároveň skvělá možnost, jak do svého mediamixu začlenit TV a získat konkurenční výhodu,“ říká Radovan Čech.

CNC zařadila do cross-mediálních balíčků i zajímavé formáty, jako je obsah na míru s přesným cílením a garancí čtenosti CNC Native nebo natočení rozhovoru pro podcast Svět motorů s moderátorem Martinem Vaculíkem. Podzimní série nabízí i reportáže z listopadového veletrhu čisté mobility e-Salon.

Tagy:

onlineprintcrossmediaauto-motoTV

Co se u nás právě děje?