Zpět na Blog
Lidé z CNC

Jak nám fungují nativní kampaně na Mimibazaru?

Na Mimibazaru jsme začali dělat nativní kampaně před dvěma lety a šli jsme do toho hodně po hlavě. Nevěděli jsme, jaký bude zájem ze strany inzerentů, netušili jsme, jak zareagují naši loajální návštěvníci, ani jestli budeme mít kapacity na jejich odbavování. Dnes už máme procesy pěkně vyšperkované, za pochodu se učíme a ladíme detaily. Jakou cestou jsme na to šli?

Předně si pojďme říct, že Mimibazar prochází poprvé od svého spuštění designovou změnou. Musím stále použít slovo prochází, protože ta změna z důvodu technické složitosti produktu trvá celkem dlouho. Nicméně 90 % stránek, na které uživatel přijde, jsou už úplně nové. Některé uživatelky si na nový design a funkce zvykaly složitěji, ale nakonec se podařilo to tvrdé jádro udržet. A navíc také základnu rozšířit. Koneckonců, právě pro nové potenciální příchozí na web byla změna dělána. V součtu se nám stále daří držet velmi vysokou afinitu primárně na maminky (jednu z nejvyšších na trhu).

Ale teď už k tomu, jak řešíme zmíněné „nativky". Zavedli jsme nejprve velmi detailní chronologický postup s jasnými zodpovědnostmi. Kolegyně z obchodu přijde s novou nativní kampaní a napíše do skupiny na Slack, kde všichni zodpovědní jsou. Tím se rozjede kolečko příprav nastavení nativní kampaně, přípravy marketingu v rámci Mimibazaru i příprava postů na sociálních sítích. V den startu jsou všichni ready, a pokud máme podklady od klienta včas (což se opravdu ve většině případů děje), tak startujeme nativní kampaň s úplným klidem!

Mimi 1Foto: Ukázka z testovací case-study

Standardní soutěž je nasazena na týden, od pondělí do neděle. Na číslech vidíme, že nejdůležitější jsou první dva dny, kdy se o soutěži dozví nejvíce lidí. Podle těchto čísel ve středu začínáme reagovat případnou další podporou soutěže, abychom klientovi doručili zajímavá čísla.

O každé soutěži se tak dozví desítky tisíc lidí a vyšší stovky se soutěže zúčastní. Pro náš provoz jde již o celkem rutinní záležitost. Nejraději máme otevřené klienty, se kterými komunikujeme jak produkty do soutěže, tak soutěžní otázku či vzhled nativní kampaně. To vše totiž rozhoduje o úspěchu. V soutěžích už jsme zmiňovali brandy typu přípravků na vši přes krémy až po hračky či drogerii do domácnosti. 

Mimi 2Foto: Ukázka z testovací case-study

Jedno pěkné testování proběhlo například pro klienta The 1:1 Diet. Zaznamenali jsme vždy velké množství přihlášených uživatelek, i chvály v průběhu testování. Díky čtenosti přes 60 tisíc a úspěchům testerek jsme tohle testování dokonce už dvakrát zopakovali. Přečtěte si klidně naši konkrétní case study plnou čísel, a nebo se podívejte na nový formát Testováno mámou, který nasbíral 7 tisíc zhlédnutí.

No a pokud si chcete s námi nativní kampaň rovnou zkusit, kontaktujte naše obchodní oddělení, zejména kolegyni Lucii Mráčkovou na emailu

Tagy:

onlinecase studyMimibazar.czmaternity

Co se u nás právě děje?