Zpět na Blog
Spolupráce

Inovace na WORKSPACE15: Profily firem v novém designu a vlastní obsah

3 minuty
Platforma WORKSPACE15, na níž společnosti za pomoci zkušeného redakčního týmu představují svou firemní kulturu, strategii a vize potenciálním zájemcům o práci, mění formát. V profilech společností bude méně textu a více videí, aby konzumace obsahu byla pro návštěvníky co nejpohodlnější.

První v novém: Česká spořitelna a Unilever

Prvním reprezentantem aktualizovaného designu je nový profil České spořitelny, která s WORKSPACE15 dlouhodobě spolupracuje. Profil se tentokrát věnuje důležité části bankovnictví, jež pod palbou nových technologií zůstává tak trochu stranou pozornosti – síti poboček a práci osobních bankéřů v České spořitelně.

Vedle úvodních strukturovaných textů, které návštěvníkům představují vizi společnosti jako zaměstnavatele, firemní kulturu i benefity pro zaměstnance, nabízí profil hned tři dynamické videorozhovory se zaměstnanci. Ty autentickým způsobem ukazují, jak vypadá jeden den osobní bankéřky, jak na firemní kulturu a na svou práci v České spořitelně pohlíží jeden z leaderů a jak vnímá úlohu a perspektivy osobního bankéře zaměstnankyně, jež na této pozici působí už dvě desetiletí. Videoobsah doplňuje anketa se zaměstnanci, kteří odpovídají na otázku, v čem bankéř pomáhá klientům víc než dřív a co je na jejich práci baví.

Nechybí fotografie v reportážním stylu, které firemní prostředí ukazují civilním způsobem. Profil doplňují dvě infografiky, upoutávka na díl podcastu Workspace 15 věnovaný firemní kultuře v České spořitelně a samozřejmě odkaz na přehled volných pozic, jež Česká spořitelna aktuálně nabízí.

V nově koncipovaném profilu na Workspace15 oslovuje potenciální budoucí kolegy také společnost Unilever, největší výrobce potravin a výrobků pro péči o domácnost i osobní péči, která v tuzemsku působí již 31 let.

Vi M08407

Spustili jsme vlastní obsah

Změna formátu profilů však není jedinou novinkou na platformě WORKSPACE15, která patří do rodiny produktů deníku E15. Redakční tým projektu totiž spustil svůj vlastní obsah. Kromě profilů společností a podcastů o firemní kultuře teď bude publikovat i redakční texty související s HR a employer brandingem v Česku. Prvním tématem jsou zaměstnanecké benefity. Co by měli zaměstnavatelé svým lidem poskytnout vedle stravenek či týdne dovolené navíc, které zaměstnanci očekávají už téměř automaticky? Proč by měla firma nabídnout zaměstnancům sama sebe a jak to funguje? Přečtěte si o tom článek Evy Kupcové na WORKSPACE15.

Tagy:

SpolupráceonlineE15WORKSPACE15

Co se u nás právě děje?