Zpět na Blog
Technologie

FUTURE SUMMIT opět propojí odborníky na marketing a sales. CNC bude mluvit o datech

Třetí ročník konference FUTURE SUMMIT se uskuteční 13. října 2022, a to opět online. Tentokrát s podtitulem Top trendy v B2B a B2C marketingu a prodeji. Czech News Center si tam přivlastní téma data-driven company a zužitkování tohoto přístupu v B2B.

FUTURE SALES organizuje třetí ročník úspěšné konference FUTURE SUMMIT, která má za cíl představit novinky a trendy nejen v B2B marketingu. Jak se posunout od tabulek v Excelu a obvolávání potenciálních klientů k automatizovanému sales a marketingovému procesu? Jaké nástroje pro takový proces použít?  Kdo vám pomůže s realizací takových změn? Je digitální obchod a marketing budoucností ve strategickém řízení firem? Odpovědi na tyto otázky nabídne online událost, která se koná 13. října.

Na konferenci vystoupí celkem 9 speakerů, kteří se zaměří na 7 klíčových témat a trendů z nejrůznějších oblastí. Mezi prvními i Josef Pokorný, Senior Business Analyst v CNC. Bude se věnovat tématu data-driven company. Je to v poslední době poměrně často skloňovaný buzzword, obzvlášť u firem, které probíhají procesem digitální transformace. Proto zkusí z vlastní zkušenosti zhodnotit, zda může být například právě mediální dům opravdu data-driven, kde všude lze data využít, nebo jak dokážou reálně vylepšit distribuční proces, sales nebo vlastní marketing.

Jak CNC s daty pracuje ukáže na konkrétních B2B projektech:

     ➞ Chytrá distribuce (reakce na vývoj trhu periodik a inovace distribučního procesu)
     ➞ Optimalizace obchodních procesů pomocí Raynet: od manuálu k alerticu

Účastníci konference se však mohou těšit i na další profesionály z oblasti sales a marketingu, vystoupí např. Katarína Horanská, Agency Account Strategist ve společnosti Google, Martin Skalický, Sales Consultant ve společnosti Imper, Martin Bazala, CEO společnosti Raynet a další. Provázet programem bude Daniel Urminský, který nasbíral zkušenosti ve firmách a mezinárodních společnostech, jako je Dentsu, AVG nebo Avast. Za organizátory konference, Future Sales, vystoupí spoluzakladatelé Jan Kyselý a Jiří Jambor.

Program začne v 9 hodin přednáškou Kataríny Horanské. Následovat bude blok Czech News Center a před obědem proběhne ještě přednáška na téma „Value-added B2B marketing přes LinkedIn a další digitální kanály“. Odpolední program odstartuje Merkle, následovat budou prezentace společností Raynet, Pipedrive a Imper.

Jednodenní online konference FUTURE SUMMIT nabídne pestrý program, a navíc je pro posluchače již tradičně zdarma, stačí se registrovat na www.futuresummit.cz.

 

Tagy:

strategieBIhackathon

Co se u nás právě děje?