Zpět na Magazín
Data a statistiky

Data jsou pro CNC klíčová: Náš BI tým svojí prací denně přispívá k rozhodnutím, která nás přibližují našemu dlouhodobému cíli

Slova jako digitální transformace, či cíle jako stát se do tří let nejrychleji rostoucím a technologicky nejvyspělejším mediálním domem jsou na papíře všem jasná. Jenže k těmto cílům nevede jedna jasná a předem nalinkovaná cesta, ale stovky malých rozhodnutí, které musí vaši kolegové dělat denně. Jediné, co můžete udělat pro to, aby se rozhodli správně je dát jim směr. Ten správný směr. Vysvětlit, kam chceme dojít a ukázat jim, jak se mají při svých každodenních rozhodnutích řídit podloženými daty. Jenže tato data musíte mít zpracovaná a zobrazená tak, aby se v nich vyznal každý. Prostě kolega z jakéhokoliv oddělení, nejen další datový analytik. A jak to děláme v CNC?

Tak přesně to se dozvíte z Keboola blogpostu. Přispěl do něj i náš kolega Josef Pokorný.

Jak už vám je asi jasné, v našem procesu nám dost pomohla Keboola. Josef proto pro ně popsal, jaké všechny nástroje jsme mohli chytrou integrací díky Keboole zahodit a jak to výrazně zjednodušilo získávání konkrétních insightů z dat, které bylo dříve dostupné jen těm, kdo uměli alespoň základy Rka. Jednoduché napojení na Tableau pak přináší všechna data v podobě, které rozumí všichni ti, kdo data pro svá rozhodnutí potřebují.

Přečíst si článek (psán je v angličtině).

X Dy Br 2oxp My L1bfxbw Zhv O1 Jqzz Cn E Tr Nab Y Qy5u Mtnzpk Xmp Y Nq9ot Suf654 L J1 Zh Tbev M Ii1ym3 Mqq Lq Ihr Nr O8ss Zm Zm G Cydh

A co se v Keboola blogu nedozvíte?

Data nám zdaleka nepomáhají jen řídit naše obchodníky a prodej inzerce. Pomáhají nám optimalizovat naši remitendu, pomáhá doporučovat obsah, který bude čtenáře zajímat, nebo snížit byrokracii pomocí automatizace, odhalit nedostupnost našich online produktů, sledovat obsahové trendy a nastavovat dlouhodobou obsahovou strategii našich titulů a samozřejmě také ve finančním řízení.

Tagy:

práceEventySpolupráce

Co se u nás právě děje?