Zpět na Blog
Novinky o titulech

Czech News Center spouští nový gamingový projekt Poggers

Mediální dům Czech News Center (CNC) rozjíždí nový herní brand Poggers. Kolem obsahového webu, sociálních sítí a komunitních aktivit chce sdružovat hlavně nadšence do hraní her patřící do generace Z a Alpha. Má oslovit zejména aktivní komunitou a moderním obsahem, který na trhu chybí.

Poggers znamená v herní hantýrce vzrušení nebo radost ze hry. To chce v komunitě kolem gamingu a blízkých popkultur vyvolat svým obsahem i přidruženými aktivitami tým nového brandu v CNC. „Na české scéně nám už celkem dlouho chyběl mladistvý gaming obsah. Klasické recenze her nebo konzolí jsme chtěli doplnit o víc aktuální témata, ať už jde třeba o mobilní gaming, VR gaming nebo propojení hraní a AI. Rozhodli jsme se tak vytvořit novou komunitu. Poggers nemá být jen o jednostranné komunikaci, ale vtažení hráčů nebo fanoušků do hraní a interaktivním pohledu do zákulisí. Ať už formou přispívání jejich vlastním obsahem nebo třeba společného vylepšování herních dovedností, primárně za pomoci různých moderních analytických nebo AI nástrojů,” popisuje nápad Michal Maliarov, který je na gaming scéně známý hlavně díky spoluzaložení herního portálu Zing.cz a v Poggers zastává roli šéfa redakce.

Autoři označují projekt jako „od hráčů pro hráče”, kromě mladistvého hráčského obsahu chtějí přidat i příbuzná témata z oblasti filmu, komiksů nebo třeba technologií. Odlišovat se mají i formou, s ohledem na cílovou skupinu je hlavní ambicí položit základy na video-obsahu na sociálních sítích (primárně IG reels, TikTok a YouTube shorts) či přímo na webu. Neméně důležitá je živá komunita na Discordu, kterou chce tým zapojit do redakčního dění.

„Odlišit se chceme třeba i graficky, čistými a moderními vizuály i zajímavým logem, které v sobě mimochodem ukrývá akronym gg, což je zkratka pro good game, nebo siluetu gamepadu. Při tvorbě brand identity jsme sledovali moderní trendy a nechali se vést technologiemi, třeba i týmové avatary jsme si vytvořili pomocí AI. I to má odrážet náš styl přemýšlení nad projektem a nalákat lidi, kteří to vidí stejně,” doplňuje Maliarov.

Czech News Center je mimo jiné historicky součástí tuzemské esportové ligy. Z angažmá v esportu vyplynuly právě i ambice zaměřit se v obsahu více na potenciál fanoušků kolem gamingu, a to přes značku Poggers. Její tým má fungovat jako epicentrum herního obsahu, který se bude objevovat i v komunikačních kanálech dalších značek mediahousu.

„Projekt Poggers má ambici stát se obsahovým hnízdem gamingových témat i pro ostatní, tradičnější značky, jako Blesk, Reflex, e15, auto-weby nebo další. Cílem je pomoct s omlazením čtenářské báze těchto titulů. Partnerům dá příležitost oslovit i hůře zasažitelnou mladou generaci hráčů, kteří konzumují obsah už převážně skrze sociální sítě. Možností spolupráce chystáme mnoho, od klasických displej formátů přes produkci gaming video-obsahu nebo eventů až po různé kampaně na míru,” vysvětluje Julian Tran, Head of eGaming v Czech News Center.

Tagy:

Spoluprácestrategieonlinegenerace ZtiktoksocialAIgaminggeneralce alpha

Co se u nás právě děje?