Zpět na Blog
Spolupráce

Charitativní dražba lahví pro Pilsner Urquell ve spojení s CNC už podruhé

4 minuty
Minulý týden ve čtvrtek vyvrcholila online aukce dalšího ročníku charitativní dražby pivních lahví od Pilsner Urquell, jejíž výtěžek poputoval do Centra Paraple. My jsme rádi, že jsme se stejně jako v loňském roce mohli stát jejím hlavním partnerem. A jak to dopadlo? Desátý ročník předvánoční dražby nakonec přinesl Centru Paraple neuvěřitelných 2 064 179 korun.

V hlavní roli ženy

Každá edice projektu Aukční lahve je vždy inspirována originálním tématem a letos to byly  ženy. Oslavě žen odpovídal i samotný tvar jubilejní lahve, který připomíná ženskou tajemnost a jedinečnost. Tu vytvořila známá designerka Lucie Koldová. Kromě ní aukci propagovalo i dalších deset výjimečných žen, které svou prací a jednáním inspirují své okolí. Patřila mezi ně dokumentaristka Helena Třeštíková, zpěvačka Bára Poláková nebo farářka Martina Viktorie Kopecká.

Helena Třeštíková

Co bylo letošním cílem?

I když šlo už o desátý ročník a tento charitativní projekt je již známý, zadání od klienta byla jasné. Přilákat na dražbu i online aukci co nejvíce nových účastníků a dražitelů a dostat celou akci do ještě širšího povědomí. 

Kreativní nápady a zapojení redakcí

Široké portfolio titulů, ať už v printu nebo onlinu, je pro tyto projekty vždy obrovskou výhodou. Můžeme na nich krásně ukázat, jak každá z redakcí funguje a jak dokáže téma uchopit a zpracovat. V loňském roce měl největší podíl na úspěchu dražby časopis Reflex. Ten už od léta plnil své stránky tematickými redakční články a rozhovory. Nejinak tomu bylo i letos. Přidal se také deník Blesk nebo ekonomický titul E15. A samozřejmě nechybělo ani zastoupení našich ženských titulů, které k letošnímu propojení přímo vybízelo. O aukci a inspirativních ženách jste se tak mohli dočíst například v Blesku pro ženy, Mamince nebo časopisu Moje Psychologie. Aby to nebylo líto i těm ryze mužským titulům, své místo si toto téma našlo i v lifestylovém časopise ForMen. 

Reflex a Pilsner Urquell

ForMenBez inzerce by to nešlo

Aby byl projekt maximálně přínosný a úpěšný, bez inzerce se neobejde. Proto byli redakční texty podpořeny navíc i inzertní kampaní, která odstartovala na začátku listopadu v printových i on-line verzích našich titulů. 

Od počátku až do finálního live streamu samotné aukce byl celý projekt podpořen stupňující se kampaní napříč těmito nejafinitnějšími tituly CNC, silné online podpory v kombinaci visibilních brandových formátů a PR výstupů. Celkem se nám podařilo během listopadu a prosince připravit přes 30 výstupů v printových titulech a 11 v online titulech. Ty byly podpořeny navíc online kampaní na Blesk.cz, Reflex.cz a v inzertním packu CNC ženy.

Před samotnou aukcí pak kampaň vyvrcholila na sociálních sítích včetně on air výstupu v ranní show na Evropě 2.

Blesk.cz Aukce Blesk

Online dražba v režii Mall.tv

Inovativní myšlení do celého projektu přináší i tým Mall.tv. Pomohl speciálně pro tuto dražbu vytvořit aukční nástroj, díky kterému celá aukce neprobíhala jen jako klasický textový přepis příhozů, ale byla moderována živým vstupem moderátorů. Sledovat on-line přenos bylo možné jak na on-line televizi Mall.tv, tak v živém přenosu na facebookových stránkách titulů Reflex, Blesk, Blesk pro ženy, Maminka, Dama.cz nebo Ženy.cz. Důležitou roli v celém projektu má i naše interní call centrum, které stejně jako v minulém roce obvolávalo zaregistrované.

Online přenos Mall.tv

Do aukce se zapojilo 2x více účastníků

Jubilejní desátý ročník předvánoční dražby uměleckých pivních lahví Pilsner Urquell přinesl Centru Paraple druhou nejvyšší částku v historii 2 064 179 korun. S ohledem na současnou nelehkou situaci se Pilsner Urquell rozhodl částku navýšit o dalších 760 000 korun. Celkově se tedy podařilo vybrat na dobrou věc 2 824 179 Kč. Do aukce se ve finále registrovalo na 89 účastníků. To bylo 2x více než v roce minulém, kdy se jich do aukce zapojilo 47.  Těší nás, že jsme mohli u této akce opět být a ukázat, že crossové kampaně v CNC mají smysl.

Předávání šeku

 

Tagy:

práceSpolupráceprintonlineReflexMALL.TVsalesLIFTreklama

Co se u nás právě děje?