Zpět na Blog
Novinky o titulech

Blesk Ordinace 2023: Miliony čtenářů, víc návštěvníků a víc zachráněných životů

Vyšetření kůže, očí, plic nebo měření krevního tlaku nabídl lidem čtvrtý ročník celorepublikové akce Blesk Ordinace. Mobilní ordinace na náměstích v Písku, Zlíně, Brně, Mostu a Praze přilákaly celkem víc než 15 tisíc návštěvníků. Díky redakční podpoře a mediální kampani se Blesk Ordinace dostala do povědomí milionů čtenářů, diváků a posluchačů.

„Rostoucí počty návštěvníků svědčí o tom, že se projekt Blesk Ordinace dostává do širokého povědomí veřejnosti. A to nejen ve městech, která už Blesk navštívil. Šanci využít preventivní vyšetření v mobilních ordinacích projevily tisíce návštěvníků i na nových zastávkách,“ uvedl šéfredaktor Blesku Radek Lain.

Blesk Ordinace odstartovala 12. září v Písku a končila 10. října v Praze. Po celou dobu ji provázely redakční výstupy v deníku Blesk i na webu Blesk.cz a v TV Nova. Články a speciální přílohy v tištěné verzi Blesku zaplnily během kampaně více než 100 redakčních stran a zasáhly 1,7 milionu čtenářů! Návštěvníci Blesk.cz mohli zhlédnout mimo jiné 5 živých vstupů, 5 videoreportáží z akce a přečíst si tři desítky článků. Na Instagramu a Facebooku Blesk.cz se Blesk Ordinaci věnovalo přes sto příspěvků (reels, ankety, soutěže, videa, živé vysílání). Pozvánky a reportáže z akcí vysílala také TV Nova, součet sledovanosti všech pořadů přesáhl 5 milionů diváků.

Ordinace 2

Projekt Blesk Ordinace podpořila také mediální kampaň za téměř 30 milionů korun. Inzeráty, reklamní spoty a pozvánky putovaly k příjemcům prostřednictvím Blesku a čtrnácti dalších titulů CNC, rozhlasových stanic Evropa 2, Impuls, F1, Hitrádio, Blaník, televizí Prima a Nova i online obsahu napříč weby CNC. Součástí byla i venkovní reklama v 9 městech České republiky. Odhadovaný zásah kampaně deníku Blesk do cílové skupiny 12+ byl 3 528 900 čtenářů, na FB Blesk zaznamenala kampaň 210 660 sledujících a na IG Blesk 34 300 sledujících.

Ordinace

Lékaři v mobilních ordinacích odhalili na místě například 100 závažných plicních onemocnění, 32 vážných očních vad, 67 rakovin kůže nebo 95 nových diabetiků. „Snaha odhalit tyto nemoci včas a zachránit tak co nejvíce lidských životů je smyslem projektu Blesk Ordinace od počátku,“ zdůraznil Radek Lain. Záštitu nad celým projektem deníku Blesk převzalo Ministerstvo zdravotnictví ČR, nad jednotlivými akcemi pak primátoři uvedených měst. Generálním partnerem Blesk Ordinace byla Všeobecná zdravotní pojišťovna.

Tagy:

EventySpolupráceBLESKmarketingregiony

Co se u nás právě děje?