Zpět na Magazín
Spolupráce

ASKO – NÁBYTEK pomohl proměnit tři domovy. Kdo za tím stojí?

Kdo by nemiloval televizní pořady, kde se designéři pustí do razantních proměn bytů. Dokážou často zázraky. Podobný projekt jste měli možnost sledovat v minulém roce díky spolupráci Czech News Center s gigantem v segmentu prodeje nábytku ASKO – Nábytek. Crossover kampaň efektivně propojila online a print portfolio Czech News Center. Díky video reportážím je hodnocena jako jedna z nejlepších kampaní v uplynulém roce.

Stačilo tak málo

Celoroční projekt odstartoval v březnovém vydání časopisu Blesk Bydlení, kde byla přímo na titulní stránce upoutávka na soutěž o proměnu v hodnotě 100 000 Kč. Čtenáři se mohli přihlašovat e-mailem prostřednictvím výzvy na sociálních sítích nebo třech PR článcích, které vyšly na webu Blesk.cz v rubrice Bydlení. Ve hře byly tři proměny, a to kuchyně, obývacího pokoje a ložnice v celkové hodnotě 300 000 Kč. Soutěžící museli ve své přihlášce zdůvodnit, proč by si odborná porota měla vybrat právě je. „Rozhodla jsem se přihlásit do této vaší soutěže o nový obývák od ASKO - NÁBYTEK za 100 000 Kč,“ řekla výherkyně proměny obýváku. „Moc bych si ho přála, protože náš obývák už něco pamatuje. Také se celý den starám o svojí maminku, která trpí posledním stupněm Alzheimerovy choroby. Takže nový obývák na chvíle odpočinku by se mi moc líbil a byla bych vám za něj vděčná. Moc děkuji a přeji celé redakci spoustu hezkých dnů.”

Výzva

Komu udělat radost?

Při výběru výherců si porota dávala záležet. Snažili se finalisty zvolit tak, aby mohla designérka ukázat, co dovede, a čtenáři viděli, že i v malých nebo komplikovaných prostorách jde udělat krásné bydlení. „Do soutěže se přihlásila spousta našich čtenářů s velmi zajímavými příběhy, proto bylo těžké vybírat. Nakonec jsme zvolili ty, jejichž přání nás nejvíc oslovilo a bylo jasné, že naši pomoc opravdu potřebují. Samozřejmě jsme museli zohlednit i technickou stránku budoucí proměny, proto nám při výběru pomáhala designérka,“ okomentovala proměny Markéta Růžičková, šéfredaktorka Blesku Bydlení. Následně designérka Gabriela Hámová ze studia Design Friendly vytvořila spolu s odborníky z ASKO – NÁBYTEK každému výherci projekt na míru. V proměnách se krásně propojuje vkus, odbornost i představy výherců. Během srpna a září jsme proměny realizovali. Na průběh proměn dohlížela designérka, zástupci z ASKO - NÁBYTEK, šéfredaktorka Blesku Bydlení a zástupci Czech News Center.

Blesk Bydlení

Jak to celé probíhalo?

Pro Czech News center byl tento celoroční projekt skvělou příležitostí zjistit, kolik času, péče a spolupráce je potřeba, aby to přineslo dobrý výsledek. Kromě čtyřstránkové reportáže v časopise, vyšly také online články a k nim časosběrné reportáže přímo z proměn. Všechna tři videa zachycují prostor před proměnou, průběh realizace, finální výsledek a často také slzy dojetí. Nechybí samozřejmě ani úvodní voiceover, záběry z proměn, reportážní talking head a loga ASKO - NÁBYTEK a Blesku Bydlení. Videa komentují samotní výherci, designérka Gabriela Hámová a marketingová ředitelka ASKO - NÁBYTEK Andrea Štěpánová. Každé video má trochu jiný nádech, přesto je spojuje především radost z krásného bydlení. Podívejte se na jedno z nich.

Video

Podpora kampaně v Czech News Center

V online segmentu vzniklo díky spolupráci šest PR článků, FB posty a tři promotion videa, které dokumentovaly samotný průběh proměny. Každá fáze soutěže byla navíc podpořena FB posty na profilech Blesk.cz a Blesk pro ženy a Double skyscraperem s odkazem do PR videoreportáže. Jednoduše Czech News center využilo vše, co vás jenom napadne. „Klient využil naše možnosti a rozšířil klasickou printovou inzerci, která se tradičně věnuje spíše akčním nabídkám. Kladli jsme důraz především na obsahovou a úzkou spolupráci se samotnou redakcí Blesku Bydlení. Ideálně se tak propojil obchod, redakce, marketing a klient velmi ocenil, jak hladký průběh realizace, tak celkovou komunikaci. S klientem jsme se navíc potkávali kromě meetingů i při samotné realizaci u čtenářů doma po celé republice. I to přispělo k upevnění našich vazeb,” řekla ke crossovému projektu Pavlína Karpeles, senior key account manager Czech News center.

Post Na Fb

Spolupráce není u konce

Úspěšný projekt se pozná nejen podle čísel, ale i podle délky jeho životnosti. Právě spolupráce s ASKO – NÁBYTEK neskočila spolu s oslavou roku. Hned v prvním historicky vydaném magazínu ASKO – NÁBYTEK se věnují projektu Proměny na čtyřech stranách. Najdete tam detailní popis proměny obýváku a kuchyně. Nechybí ani fotky před a po, které mohou být inspirativní i pro vás. Časopis vychází u nás v nákladu 860 tisíc výtisků a 360 tisíc na Slovensku. Dostanou se k němu všichni zákazníci obchodu nebo členové bonusového programu.

Icony+text2

Co všechno klient získal?

  • Propagaci soutěže na šesti titulních stránkách Blesku Bydlení,
  • tři čtyřstránkové reportáže v časopisu Blesk Bydlení,
  • tři PR články na webu Blesk.cz v rubrice Bydlení,
  • FB posty na profilech Blesk.cz, Blesku pro ženy, Double skyscraperem s odkazem do PR videoreportáže,
  • tři reportážní videa přímo z proměn,
  • koordinace, organizace a plánování všech proměn,
  • tři doprovodné PR články k videím, ve kterých bylo call to action v podobě hypertextových odkazů na web ASKO – NÁBYTEK,
  • šest animovaných bannerů s výzvou k účasti v soutěži a s výslednými proměnami na webech Czech News Center,
  • videospot preroll s listováním časopisu na stránky s proměnami,
  • zvýšení povědomí o kvalitních a odborných službách ASKO – NÁBYTEK.

Chcete to taky? Stačí udělat jenom poslední krok – dejte nám vědět.

 

Tagy:

printonline

Co se u nás právě děje?