cz en

Obecná pravidla pro tvorbu reklamních formátů

Následující pravidla mají za cíl pomoci při výrobě reklamy. Jejich dodržení je základním předpokladem ke schválení a nasazení formátů do reklamního systému. Zároveň zjednodušuje celý proces. Případné výjimky musí být vždy řešeny individuálně. Při řešení speciálních reklam je nutná spolupráce s techniky týmu AdOperations CNC na adrese podklady@cncenter.cz. Není-li uvedeno jinak, následující pravidla platí pro všechny typy reklamních formátů.

Obecná pravidla

  • Reklama nesmí obsahovat vulgarismy či jiné neetické prvky.
  • Reklama se nesmí zakládat na klamavém tvrzení a nesmí zobrazovat ty grafické či textové prvky, které by mohly uživatele uvést v omyl (tzv. trikové bannery).
  • Reklama nesmí být příliš agresivní, ve smyslu chvění a blikání. Za agresivní banner je považována kreativa, která ve velmi krátkém časovém intervalu výrazně mění barvy, nadpisy či jiné grafické prvky, které mohou uživatele vyrušovat při konzumaci obsahu.
  • Reklama nesmí napodobovat design ani žádné části stránek z portfolia CNC. Fonty, barvy, grafické a ovládací prvky, které jsou typické a charakteristické pro webové stránky z portfolia CNC.
  • Reklama nesmí obsahovat ovládací prvky operačních systémů a nesmí vypadat jako systémové hlášky.
  • Reklama nesmí obsahovat zvuky, výjimkou je pouze videoreklama.
  • Reklama nesmí překročit povolené datové limity.
  • Kreativy v HTML formátu (a prvky které obsahují) nesmějí datově překračovat limity pro daný formát.
  • Reklama musí mít správné rozměry na požadovanou pozici.
  • Cílová URL musí splňovat tato pravidla:
    • Cílová URL musí být funkční a v souladu s českými zákony a Ústavou ČR.
    • Obsah cílové stránky nesmí být v rozporu s dobrými mravy nebo jiným způsobem podvodný a nemorální.
  • Zobrazení obsahu cílové stránky na sociálních sítích, jako je Facebook, YouTube atp., musí být veřejně dostupné a nesmí být podmíněno registrací nebo přihlášením.
  • Cílová URL musí vždy vést na www stránku, tzn., nesmí vést na dokumenty (PDF, Word, Excel), atp.
  • URL nesmí obsahovat diakritiku.
  • Pokud má cílová URL obsahovat měřící parametry - např. utm_proměnné Google Analytics - musí být tyto doplněny přímo do URL jako kompletní řetězec.
  • Jako měření třetích stran akceptujeme Adform, Sizmek, Doubleclick a Gemius (kódy musí podporovat https). Ostatní partneři musí projít testováním a certifikací na naší straně. V případě nesrovnalostí ve statistikách bude akceptován maximální rozdíl do 10 % s naším reklamním systémem.
  • Reklama vydávaná přes externí kód musí navíc splňovat pravidla pro použití externích kódů.

Tiskové zprávy

Ceníky inzerce

Aktivity
A PROJEKTY