cz en

Tiskové zprávy

5. března 2021

DENÍK BLESK POMÁHÁ ČTENÁŘŮM BĚHEM PANDEMIE COVID-19

Deník Blesk pokračuje v podpoře a pomoci svým čtenářům během složité situace s covidem-19. 

ODKAZY KE STAŽENÍ

Tuto neděli, 7. 3. 2021, vyjdou v Nedělním Blesku tři formuláře vydané ministerstvem vnitra, kterými se občané musejí během nouzového stavu prokazovat, pokud cestují mimo okres svého bydliště.

Formuláře vycházejí v Blesku již potřetí. Otisknuty byly již v předchozím Nedělním Blesku 28. února a v pondělním vydání 1. března. 

„Pro velký ohlas budeme otištění formulářů opakovat po celou dobu zákazu cestování mezi okresy. Snažíme se vyjít vstříc čtenářům, kteří tyto formuláře nechtějí složitě hledat na internetu, případně doma nemají počítač a tiskárnu, na které by si je mohli vytisknout. Formulář stačí jednoduše vystřihnout, vyplnit a mít u sebe pro případnou kontrolu,“ říká šéfredaktor Blesku Radek Lain. 

Blesk tak pokračuje v sérii projektů, kterými se snaží pomoci v boji proti pandemii. Ta zahrnovala napřiklad distribuci respirátorů FFP2 v příbalu v loňském roce nebo dárek v podobě 20 respirátorů k předplatnému. Situaci kolem covidu Blesk soustavně sleduje a čtenářům přináší každý den v několika kanálech a pravidelných rubrikách či speciálech informace o aktuální situaci.

Každý den v novinách, nebo ve speciální rubrice „Z první linie“ na webu blesk.cz najdou čtenáři srozumitelné a přehledné vysvětlení všech nařízení vlády, informace o vývoji pandemie nebo průvodce systémem očkování krok za krokem.

BLESK 

Tištěný deník BLESK vychází od roku 1992 a je nejprodávanějším a nejčtenějším celostátním deníkem v České republice. BLESK a jeho internetová podoba blesk.cz pravidelně přinášejí aktuální a srozumitelně podané zpravodajství, zajímavosti a řadu servisních témat. Tištěný BLESK vychází v regionálních mutacích a v pátek se suplementem BLESK Magazín, v neděli pak vychází jeho magazínový sourozenec, týdeník Nedělní BLESK. 

 05032021_TZ_BLESK_COVID-19.pdf


29. ledna 2021

CNC a MALL.TV spolupracují s Českým olympijským výborem a společností WPP - na Tokio chystají exkluzivní obsah a Czech Team TV

Na letošní rok připadají kvůli celosvětové pandemii odložené letní olympijské hry v Tokiu, světově vůbec nejvýznamnější sportovní událost. Český olympijský výbor se pro tuto příležitosti spojil s vydavatelským domem CNC, internetovou televizí MALL.TV a společností WPP, aby dohromady přinesly sportovním fanouškům exkluzivní digitální obsah ze zákulisí letních olympijských her v Tokiu. Zapojit se mají jak digitální, tak printové tituly CNC a s využitím technologie MALL.TV pak vznikne Czech Team…

ODKAZY KE STAŽENÍ

Český olympijský výbor má za úkol zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách, ale také šířit olympijské ideály a zvyšovat povědomí o českém sportu a tím podporovat zdravý životní styl. Proto již 6 let produkuje z olympijského snažení českých sportovců také vlastní obsah na web a sociální sítě - videa z olympiád v Riu a Koreji měla obrovský úspěch u fanoušků, partnerů i samotných závodníků a vyhrála množství odborných cen.

„Olympijské hry fascinují nejen sportovní fanoušky, jedná se o celospolečenský fenomén, proto jsme pro tento projekt hledali mediální dům se silnou pozicí v digitálu, který nám pomůže zasáhnout cílové skupiny napříč společností. Vybrali jsme si CNC - vlastní nejčtenější sportovní deník, ale také desítky jiných printových a hlavně digitálních titulů,” hovoří o spolupráci Tomáš Houska, šéf digitální komunikace Českého olympijského výboru. „Sportovní přenosy z olympijských her Tokio 2020 budou vysílat generální mediální partneři Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál, naším cílem je obsah doplňovat a dál propojovat. Tvoříme tak primárně pro internet, zapojujeme osobnosti nejen ze sportu a pomocí nových formátů chceme vtáhnout fanoušky doprostřed dění,” pokračoval Tomáš Houska a dodal: „Ideálně ukážeme na Czech Team TV Lukáše Krpálka pár hodin před závodem, pak bude celý národ sledovat jeho výkony v přímém přenosu na České televizi případně v Českém rozhlase, aby druhý den sledoval záznam z oslavy v Českém domě na isport.cz. Technologicky, produkčně i dramaturgicky nám pomáhá MALL.TV. Hrozně mě baví, že výherci mezinárodní Emmy teď spolu s námi přemýšlí, jak komunikovat český sport v 21. století.”

Český olympijský výbor využije média CNC - ta dohromady každý měsíc zasáhnou až 7.5 milionu Čechů, tzn. 85 %  populace ve věku 15+. MALL.TV je pak dodavatelem technologie pro vysílání a interaktivní propojení s dalším obsahem. Kromě zpravodajství ze samotných olympijských her společně také tvoří koncepty zcela nových pořadů. Do jejich tvorby a jako protagonisty zapojí známé české sportovce, ale také další osobnosti. Veškeré pořady si diváci budou moci užít na nové olympijské internetové televizi Czech Team TV, ale také místech, kam si pro podobný obsah chodí již pravidelně - jako jsou například sociální sítě, deník Sport, či online na isport.cz.

Juraj Felix, co-CEO vydavatelství CNC a CEO MALL.TV, spolupráci popisuje: „Spolupráce s Českým olympijským výborem je pro nás příležitost demonstrovat šíři našeho mediálního portfolia, ale také reklamní kreativu napříč mediatypy. Pro zadavatele stále častěji tvoříme cross-mediální kampaně na míru a investice do vývoje vlastní technologické infrastruktury nám dala možnost tyto komplexní kampaně datově zastřešit.”

Pro společnost WPP, globálního lídra komunikačního trhu, je společný projekt ideálním způsobem jak maximalizovat dopad a efektivitu mediálních budgetů jejich klientů, mezi kterými je také množství současných partnerů Českého olympijského týmu. Právě efektivita a měření kampaní je pro CNC jedním z hlavních témat letošního roku - díky milionovým investicím do vlastní platformy může dnes doměřovat cross-mediální kampaně, ale také spojit data z kampaně s e-commerce daty z Mall Group a cílit dle nákupního chování. Inzerentům tak nabízí přesná data o efektivitě jejich reklamních sdělení. Speciálně pro letní olympijské hry 2021 se kromě nových pořadů plánují i nové nestandardní reklamní pozice a další vychytávky, které značkám umožní spojit se s unikátním olympijským obsahem.

 29012021_TZ_CNC MALL.TV.pdf

 


28. prosince 2020

Lidé a Země od ledna v novém, časopis prošel redesignem

Cestopisný měsíčník Lidé a Země z portfolia mediálního domu Czech News Center mění od nového roku svou podobu! Grafické proměny se časopis dočkal se vstupem do své sedmdesáté sezóny. Na stáncích se tak čtenáři od 13. ledna setkají s novým designem.

ODKAZY KE STAŽENÍ

Nejvýznamnější a nejviditelnější změnou je zvětšení formátu, redesignem prošla vnitřní grafika a faceliftu se dočkalo i logo, které získalo svěží, zaoblenější kontury a na titulní straně opouští žlutou barvu.

„Během celého roku jsme sbírali podněty od čtenářů, předplatitelů i našich fanoušků a tyto průzkumy nám ukázaly jasný směr. Zachovat, a ještě posílit základní prvky identity časopisu: autentické reportáže z cest, špičkové fotografie, pevnou redakční strukturu a grafickou čistotu a přehlednost. Zároveň jsme vyslyšeli četná přání na rozšíření redakčního obsahu,“ popisuje Jakub Kouřil, brand manažer měsíčníku Lidé a Země.

Stěžejní náplní časopisu tak nadále zůstávají původní cestovatelské reportáže osvědčených autorů i nových tváří a kvalitní fotografie, ale přibyly kratší redakční formáty, nové rubriky a časopis počítá i s užším zapojením čtenářů, například prostřednictvím Instagramu, v každém čísle.

 „Redesign je přirozeným završením změn, které se v časopise odehrávaly v posledních dvou letech. Za klíčové považujeme zvětšení formátu, který jednak umožňuje působivější vyznění fotografií a rozšíření obsahu včetně nových rubrik, ale také lépe souzní s cestovatelskou tematikou, jíž si spojujeme se širokým pohledem na svět, rozšiřováním obzorů a volností,“ vysvětluje šéfredaktor titulu Honza Čermák.

Měsíčník Lidé a Země je zaměřený na cestování a poznávání cizích zemí. Jeho doménou jsou exkluzivní cestopisy, původní autentické reportáže, adrenalinové zážitky, kvalitní fotografie, inspirace i tipy, jak strávit dovolenou. Dle aktuálních dat ABC ČR se prodaný náklad časopisu Lidé a Země po celý rok 2020 pohybuje kolem 12,5 tis. kusů, přičemž říjnové číslo vykázalo meziměsíční nárůst prodaného nákladu o 2,5 %. Na základě posledních zveřejněných dat Media Projetu za 2.+3.Q 2020 čte časopis Lidé a Země 159 tis. čtenářů, což znamená nárůst 3 tis. čtenářů oproti předchozím měřením. 

Časopis ve volném prodeji vyjde na 59 Kč. Pro předplatitele je cena výhodnější, za 12 výtisků zaplatí jen 612 Kč.

 28122020_TZ_Lidé a země.pdf

 


Tiskové zprávy

CNC pokračuje v digitální transformaci, Libuše Šmuclerová…

CNC od 1. ledna 2021 mění výkonné vedení. Libuše Šmuclerová se…

Časopis Mateřídouška slaví 75. výročí

Oblíbený časopis Mateřídouška z mediálního domu CZECH NEWS CENTER…

Novým šéfredaktorem deníku E15 a webu E15.cz se stane…

Od 1. února 2021 obsadí pozici šéfredaktora redakce deníku a webu…

Aktivity
A PROJEKTY

Blesk lékárna

BLESK LÉKÁRNA je další komerční projekt pod značkou Blesku, který představuje ty nejlepší a…