cz en

Tiskové zprávy

1. července 2020

BLESKmobil nabízí 15 GB dat za bezkonkurenčních 249 Kč. Při kombinaci akcí to může být dokonce 22,5 GB.

Od pondělí 22. června přidal BLESKmobil mezi své datové balíčky Internet Ultra s 15 GB dat. Jeho standardní cena je 599 Kč, ale do 15. září si jej zákazníci mohou až třikrát aktivovat za pouhých 249 Kč. Plná cena odpovídá standardu českého trhu, tato akční nabídka však nemá mimo firemní tarify konkurenci. 

ODKAZY KE STAŽENÍ

V době prázdnin a dovolených lidé více cestují, nemohou využívat svá připojení a wifi doma nebo v zaměstnání a jsou tak více odkázáni na mobilní data. BLESKmobil se proto rozhodl jít svým uživatelům vstříc a spustil nový balíček Internet ULTRA s 15 GB dat na 30 dní. Až do 15. září lze tento balíček získat za skvělou cenu 249 Kč. Tato akční nabídka svým objemem a cenou nemá na trhu předplacených karet konkurenci, vzhledem k její délce ji zákazník může využít až třikrát.

Akci lze navíc kombinovat s jinou, v rámci které BLESKmobil dává 50 % dat navíc jako bonus za dobití částkou minimálně 300 Kč. Tato nabídka končí 31. srpna. Do té doby tak stačí dobít 300 Kč a za 249 Kč zákazník získá 22,5 GB, což je bezkonkurenční nabídka.

Platnost balíčku je 30 dní. Pokud bude mít klient dostatečný kredit, balíček se automaticky obnoví za akční cenu. SIM kartu lze zakoupit na poštách, v trafikách a na webu operátora. Všechny informace jsou dostupné na www.bleskmobil.cz.

 01072020_BLESKmobil.pdf


22. června 2020

Deník E15 vydává letošní druhé číslo E15 Magazínu s tématem Jak vydělat v těžkých časech

Každá krize je zároveň příležitostí k růstu, což platí obzvláště u akcií a dalších investičních instrumentů. Kdo by nakoupil hlavní akciové indexy kolem 20. března, tři měsíce poté mohl mít čtyřicetiprocentní výnos v kapse. A nejen o tom je nový Magazín E15 mediálního domu Czech News Center.

ODKAZY KE STAŽENÍ

Magazín E15 Jak vydělat v těžkých časech myslí ale na všechny, nejen na hráče na kapitálových trzích. Najdete v něm třicet rad, jak v současné době nejen nepřijít o peníze, ale dokonce si z této krize nějaké odnést. A spoustu dalšího inspirativního čtení.

Mimo jiné v něm přinášíme rozhovor s miliardářem Pavlem Krúpou, který se řídí heslem: „Když slyšíte na burze buy, buy, buy, měli byste říct bye.“

Dvouměsíčník E15 Premium vydává redakce deníku E15. Každé číslo je hloubkovou sondou do jednoho aktuálního byznysového segmentu a utváří tak platformu pro odborné diskuze o klíčových tématech. Věnovat se jim budeme na pěti konferencích: první se bude konat 1. července a hlavním tématem budou reality, druhá bude 10. září a věnována je eko-byznysu, třetí se uskuteční 24. září na téma rodinné bohatství, čtvrtá o měsíc později, 22. října, a bude se věnovat novým technologiím. Poslední letošní konference se bude konat 5. listopadu na téma móda v Česku.

Pro letošní rok se čtenáři mohou těšit na další magazíny věnované inovacím a novým technologiím, vizionářům či na rozhovorový speciál a žebříček nejbohatších Čechů spolu s žebříčkem top žen v byznysu.

Magazíny jsou k dostání ve stáncích distributorů Relay a Geco a na webových stránkách www.ikiosek.cz/e15magazin.

 22062020_TZ_E15 Magazín_Jak vydělat v těžkých časech.pdf


12. června 2020

Zprávy z pražské burzy zpracovány umělou inteligencí na E15.cz denně během několika minut po ukončení obchodování

Čerstvé zprávy o výsledcích obchodování daného dne z parketu pražské burzy mají čtenáři na webu E15.cz k dispozici v řádu několika minut po ukončení obchodování. Od začátku června jsou zprávy navíc naservírovány trochu jinak, než bylo dosud zvykem. S pomocí robota. Stejně tak putuje automaticky zpracovaný text na stránku tištěné verze deníku E15. Jde o jedno z prvních využití umělé inteligence v novinářském prostředí v Česku.

ODKAZY KE STAŽENÍ

Umožňuje to spolupráce s projektem TL02000288 aplikace umělé inteligence u zpracování burzovních zpráv při Technologické agentuře ČR (TAČR). Na celé věci spolupracuje také několik tuzemských univerzitních týmů i sama Burza cenných papírů Praha. 

„Díky robotovi na parketu dokážeme mít v řádu minut po uzavření obchodování v ruce použitelný text, kterému stačí jen drobná editorská úprava a může být publikován jako standardní zpráva. Redaktorovi by podobné zpracování burzovních dat do podoby textu zabralo několik málo desítek minut,“ popisuje benefity generického textu na základě burzovních dat vedoucí webu E15.cz a zástupce šéfredaktorky deníku E15 Michal Šenk. 

„S naší uzávěrkou pro printovou verzi deníku v 17 hodin je to pak v danou chvíli nejefektivnější a dost možná jediná možnost, jak burzovní zprávu do novin dostat. Zajímá a baví nás i zkoumat to, jak robot texty z čísel a historické časové řady tvoří, jaké v tom hledá trendy,“ dodává Šenk.

Jistou dávku emocí se pak snaží robotovi vnuknout alespoň vizuál k webové zprávě o obchodování na parketu burzy v daný den. A to tak, že když index PX skončí v mezidenním plusu, robot se usmívá, pokud v mínusu, tak má koutky svěšené dolů. 

O nahrazení stereotypní rutinní novinářské práce programy a aplikacemi podobnými té pod hlavičkou TAČR se v médiích hovoří už dlouho. Má se za to, že novinářům se pak díky tomu mohou uvolnit ruce pro kreativnější práci. 

Užití výstupu ze software pro E15 je jen jednou z možných cest, jak projekt TAČR rozšířit. „Spolupráce s deníkem E15 je pro nás významným posunem v našem výzkumu, na kterém se zatím podílela média veřejné služby – Česká tisková kancelář jako interní aplikační garant a Česká televize jako externí aplikační garant. Na příkladu tištěné E15 se ukazuje, jak mohou automatizace a umělá inteligence v žurnalistice zásadně měnit obsahy novin, které jsou závislé na redakčních uzávěrkách. Docházíme k zajímavým poznáním, která se týkají rychlosti a přesnosti generování zpráv,“ konstatuje vedoucí výzkumného týmu z katedry žurnalistiky Fakulty sociálních věd UK v Praze Václav Moravec. 

„,Robotický reportérʻ z pražské burzy je schopen vygenerovat až deset zpráv během jedné jediné vteřiny. Navíc současná verze algoritmů se od předešlé liší v tom, že dodává větší množství kontextuálních informací a časových řad. Díky nim se tak mohou čtenáři dozvědět, jak si index PX vede při srovnání s uplynulými dvaceti lety či jaká jsou maxima i minima jednotlivých akcií. Náš výzkum se v současnosti zaměřuje na další zpravodajská témata, která by mohla být pokrývána robotickými novináři, stejně jako na ověřování informací za pomoci umělé inteligence, což je další z nejnovějších trendů především v anglofonním žurnalistickém prostředí,“ doplňuje Moravec.

 12062020_TZ_E15.pdf


Tiskové zprávy

Velké finále jarního splitu Sazka eLEAGUE trhalo rekordy…

CNC má za sebou mimořádně úspěšné vyvrcholení prvního splitu…

Mediální dům CZECH NEWS CENTER podruhé za sebou navyšuje…

 Dle aktuálních dat výzkumu čtenosti Media projekt čte alespoň…

Šéfredaktorem časopisu ForMen od 1. dubna Michal Kučera

Šéfredaktorem měsíčníku pro muže v segmentu glossy mediálního domu…

Aktivity
A PROJEKTY

Blesk lékárna

BLESK LÉKÁRNA je další komerční projekt pod značkou Blesku, který představuje ty nejlepší a…