cz en

Tiskové zprávy

3. srpna 2020

Martin Ondráček posiluje management CNC, vzniká nová klíčová pozice manažer sdíleného obsahu

Od 1. srpna rozšířil management mediálního domu Czech News Center jeden z nejzkušenějších manažerů na české mediální scéně Martin Ondráček, který obsadil nově vzniklou pozici manažer sdíleného obsahu. Reportovat bude přímo Co-CEO Libuši Šmuclerové.

ODKAZY KE STAŽENÍ

K vytvoření této zcela nové pozice přistoupil mediální dům CNC především vzhledem k velikosti svého obsahového portfolia a s ohleden na pestrost cílových skupin. Martin Ondráček bude mít jako manažer sdíleného obsahu za cíl zvýšení možnosti sdílení obsahu všech redakcí napříč mediálním domem a prohlubování technik online novinářské práce typu storytelling.

Martin Ondráček patří mezi nejzkušenější mediální manažery u nás. Má za sebou bohaté zkušenosti z televize, rádia, printu i online. Mezi lety 1989 a 1999 působil v redaktorských a editorských pozicích v Českém rozhlase a v TV Prima. V letech 1999 až 2012 pracoval v TV Nova, kde se vypracoval z vedoucího vydání až na ředitele zpravodajství a publicistiky. Od roku 2013 zastával v Českém rozhlase post šéfa programu Radiožurnálu, odkud se v roce 2015 přesunul do Mafry, kde obsadil pozici ředitele digitálního obsahu. V roce 2016 se vrátil zpět do Českého rozhlasu na post šéfredaktora zpravodajství. V létě 2019 se přesunul do TV Prima na pozici ředitele zpravodajství.

 03082020_TZ_Martin Ondráček.pdf


20. července 2020

Deník E15 vydává další číslo E15 Magazínu „Osobnosti“

Dnes vychází nové číslo E15 Magazínu plné rozhovorů s inspirativními lidmi, kteří uplynulou krizi vnímají spíše jako příležitost, než aby propadali skepsi a beznaději. Jejich podnikání zasáhla koronavirová pandemie, ale přesto nerezignovali. I proto nese další E15 Magazín titulek ŽÁDNÝ STRACH.

ODKAZY KE STAŽENÍ

Byznys Olivera Dlouhého, zakladatele vyhledávače letenek Kiwi.com, srazila pandemie na dno. „Je to těžké, smůla. Ale mám dvě možnosti. Pracovat na tom, abychom já jako člověk i můj byznys přežili, nebo brečet. Zvolil jsem první variantu. Věřím, že svět bude zase brzy v pořádku,“ zůstává přesto optimistický. Spoluzakladatel moderní éry nápojové značky Kofola Jannis Samaras už podobnou zkušenost navíc měl. Když v Krnově v sedmadevadesátém roce začínal, přišly povodně, všude byl metr a půl vody a nikdo nevěděl, co bude dál. Přesto je i teď znovu přesvědčen, že celá krize je jen krátkodobá epizodka v dějinách lidstva a úplné nic v historii planety. „Jen to svědčí o úzkosti ve společnosti. Reálné nebezpečí je neúměrné emocím s ním spojeným. Jenže kvalita života se neodvíjí od toho, kolik stihnu, ale třeba od toho, kolik času trávím s blízkými,“ myslí si.

Pro hlavní rozhovor si E15 Magazín vybral režiséra Jiřího Stracha, který má na věc vlastní, osobitý názor. „Co se vlastně stalo? Nic moc. Vždyť nám se nic neděje. Přišla trošku facička a my jsme se rozklepali jak největší poserové. Představte si, jak by to vypadalo, kdyby opravdu přišlo něco fatálního,“ říká.

Spoustu dalších rozhovorů s inspirativními osobnostmi naleznete v následujících měsících i na webu e15.cz a v deníku E15.

Dvouměsíčník E15 Magazín vydává redakce deníku E15. Každé číslo je hloubkovou sondou do jednoho aktuálního byznysového segmentu a utváří tak platformu pro odborné diskuze o klíčových tématech. Věnovat se jim letos bude na čtyřech konferencích: první se bude konat 10. září a zaměří se na eko byznys, druhá se uskuteční 24. září na téma rodinné bohatství, třetí o měsíc později – 22. října a bude se věnovat novým technologiím. Poslední letošní konference se uskuteční 5. listopadu a jejím tématem bude móda v Česku.

Pro letošní rok se čtenáři mohou těšit na další magazíny věnované inovacím a novým technologiím, vizionářům či na rozhovorový speciál a žebříček nejbohatších Čechů spolu s žebříčkem top žen v byznysu.

Magazíny jsou k dostání ve stáncích distributorů Relay a Geco a na webových stránkách www.ikiosek.cz/e15magazin.

 20072020_TZ_E15Magazín_Osobnosti.pdf


1. července 2020

BLESKmobil nabízí 15 GB dat za bezkonkurenčních 249 Kč. Při kombinaci akcí to může být dokonce 22,5 GB.

Od pondělí 22. června přidal BLESKmobil mezi své datové balíčky Internet Ultra s 15 GB dat. Jeho standardní cena je 599 Kč, ale do 15. září si jej zákazníci mohou až třikrát aktivovat za pouhých 249 Kč. Plná cena odpovídá standardu českého trhu, tato akční nabídka však nemá mimo firemní tarify konkurenci. 

ODKAZY KE STAŽENÍ

V době prázdnin a dovolených lidé více cestují, nemohou využívat svá připojení a wifi doma nebo v zaměstnání a jsou tak více odkázáni na mobilní data. BLESKmobil se proto rozhodl jít svým uživatelům vstříc a spustil nový balíček Internet ULTRA s 15 GB dat na 30 dní. Až do 15. září lze tento balíček získat za skvělou cenu 249 Kč. Tato akční nabídka svým objemem a cenou nemá na trhu předplacených karet konkurenci, vzhledem k její délce ji zákazník může využít až třikrát.

Akci lze navíc kombinovat s jinou, v rámci které BLESKmobil dává 50 % dat navíc jako bonus za dobití částkou minimálně 300 Kč. Tato nabídka končí 31. srpna. Do té doby tak stačí dobít 300 Kč a za 249 Kč zákazník získá 22,5 GB, což je bezkonkurenční nabídka.

Platnost balíčku je 30 dní. Pokud bude mít klient dostatečný kredit, balíček se automaticky obnoví za akční cenu. SIM kartu lze zakoupit na poštách, v trafikách a na webu operátora. Všechny informace jsou dostupné na www.bleskmobil.cz.

 01072020_BLESKmobil.pdf


Tiskové zprávy

Deník E15 vydává letošní druhé číslo E15 Magazínu s…

Každá krize je zároveň příležitostí k růstu, což platí obzvláště u…

Zprávy z pražské burzy zpracovány umělou inteligencí na…

Čerstvé zprávy o výsledcích obchodování daného dne z parketu…

Velké finále jarního splitu Sazka eLEAGUE trhalo rekordy…

CNC má za sebou mimořádně úspěšné vyvrcholení prvního splitu…

Aktivity
A PROJEKTY

Blesk lékárna

BLESK LÉKÁRNA je další komerční projekt pod značkou Blesku, který představuje ty nejlepší a…