Tiskové zprávy

22. března 2019

Časopis Maminka odstartoval další ročník soutěže o titul Maminka roku

Lifestylový časopis Maminka pro nastávající i současné maminky přichystal pro všechny své čtenářky další ročník unikátního projektu plného dojemných a silných příběhů – soutěž Maminka roku 2019. Do soutěže se mohou maminky přihlásit samy nebo je může nominovat jejich okolí. Projekt Maminka roku 2019 bude se čtenářkami v časopise i na webu maminka.cz až do velkého finále, které se bude konat na konci října.

ODKAZY KE STAŽENÍ

Není to žádná soutěž krásy,“ vysvětluje šéfredaktorka Alice Rossi. „Jde nám o životní příběhy maminek, které mohou inspirovat ty další.“ Soutěží se v kategoriích Maminka hrdinka, Maminka podnikatelka a Maminka blogerka, titul Maminka roku si odnese soutěžící s nejvyšším počtem všech hlasů. Patronkami letošního ročníku jsou Andrea Růžičková, Tamara Klusová a Marika Šoposká. Ve hře je kromě hodnotných cen také úzká spolupráce budoucí vítězky se samotným časopisem. 

Soutěž bude mít několik kol. Samotné finále se uskuteční na konci října, tam se ocení vítězky jednotlivých kategorií a vyhlásí se Maminka roku 2019. „Nejraději bych cenu dala všem maminkám,“ uzavírá šéfredaktorka. „Každá je totiž ta nej!“ 

Uzávěrka přihlášek do soutěže je 28. dubna 2019. Veškeré informace pro soutěžící jsou k dispozici na maminka-roku.cz

Projekt bude podpořen rozhlasovými spoty, outdoorovou reklamou, online komunikací a tištěnou inzercí ve vybraných periodikách vydavatele. Soutěž vzniká ve spolupráci s významnými partnery a inzertními zadavateli. 

Časopis Maminka je jediný lifestylový mateřský titul na českém trhu, který přináší každý měsíc těhotným ženám i maminkám (a vlastně i tatínkům, babičkám, dědečkům, chcete-li) ty nejpřesnější a nejpodrobnější informace, rady odborníků, aktuální průzkumy, rozhovory, reaguje na aktuální události ve všem, co se mateřství týká, najdete v něm skvělé tipy na cestování, vaření, módu i originální nápady pro ty nejmenší.

 22032019_TZ_Maminka roku 2019.pdf


14. února 2019

Trhni a vyhraj – hra Trhák deníku Blesk je zpět!

Už po páté přináší Blesk hru, která baví celé Česko. V pátek 15. února opět startuje TRHÁK! Hrací kupon se bude po dobu jednoho měsíce objevovat každý den na titulní straně deníku Blesk a Nedělního Blesku.

ODKAZY KE STAŽENÍ

Hra Trhák startuje v pátek 15. února 2019 a potrvá do neděle 17. března 2019 včetně. Na titulní straně každého výtisku deníku Blesk a Nedělního Blesku najdou čtenáři hrací kupon, který jim po odtržení pásku v jeho střední části okamžitě odhalí, zda vyhráli.

TRHÁK čtenářům nabídne rekordní množství cen v souhrnné hodnotě přesahující 19 milionů Kč a slevy a poukazy na nákup za více než 61 milionů Kč u partnerů akce, kterými jsou Mall.cz a Electroworld. Ve hře jsou kromě bonusového kreditu také balíčky volání na týden zdarma od virtuálního telefonního operátora BLESKmobil

Všechny finanční výhry (10, 20, 50, 100, 200, 500, 1000 a 5000 Kč) budou vypláceny na jakékoliv pobočce České pošty po celou dobu trvání hry! TRHÁK se na jaře vrací ke svým čtenářům se sloganem „TRHNI A VYHRAJ!“, charakterizujícím hlavní principy hry – jednoduchost, rychlost a atraktivitu, a přesně to čtenáři na TRHÁKU milují. 

Ten, kdo nevyhraje, ale i ten, kdo vyhrál a chce soutěžit dál, se může zaregistrovat do Denní hry Trháku. V Denní hře se hraje o 10 tisíc na ruku a další výhry. Číslo vítězného kuponu pro daný den bude zveřejněno každý den ve 20:00 na blesk.cz.  

Hra bude i tentokrát podpořena masivní kampaní, která zahrnuje vedle media mixu printových a on-line médií z portfolia Czech News Center a.s. také spoty ve všech hlavních TV stanicích, plošnou kampaň v nejsilnějších českých rádiích, outdoor (billboardy, polepy autobusů a tramvají, POS materiály u největších prodejců tisku) a samozřejmě kampaň na sociálních sítích. 

První hrací kupon bude vlepen na titulní stranu deníku Blesk v pátek 15. února 2019, poslední na titulní stranu Nedělního Blesku 17. března 2019.

 14022019_TZ_Blesk Trhák.pdf


12. února 2019

Czech News Center prodalo v roce 2018 nejvíce výtisků na českém printovém trhu

Mediální dům CNC se dle dat ABC ČR v prosinci dostal opět nad hranici 100 milionů prodaných výtisků za rok 2018. Necelých 110 milionů prodaných kusů představuje více než třetinu prodejů na celém printovém trhu.

ODKAZY KE STAŽENÍ

Deník Blesk si za rok 2018 udržel průměrný prodej nad 200 000 prodaných výtisků na vydání a je suverénně nejprodávanějším deníkem na českém trhu. Také všechny nedělníky měly velmi dobrý prodejní měsíc. Ve srovnání s prosincem 2017 si polepšil Nedělní Blesk a Nedělní Aha! o 1 %, Nedělní Sport dokonce o 10 %. 

Týdeník Reflex v prosinci 2018 zaznamenal nejvyšší průměrné prodeje v celém roce 2018 – 65 595 ks na vydání – a stal se nejprodávanějším časopisem roku 2018 v segmentu zpravodajských týdeníků

Silný prosinec zaznamenalo i několik měsíčníků z portfolia CNC. Časopisu Computer se prodalo v prosinci 11 067 ks, což je meziroční nárůst o 20 %. Časopis Dieta měl o 8 % vyšší prodeje než v prosinci roku 2017. Maminka a Mateřídouška zvýšily počet prodaných kusů v meziročním srovnání o 6 %. Největší nárůsty v počtu prodaných kusů za celý rok 2018 zaznamenal měsíčník Blesk Bydlení s průměrem necelých 10 tisíc kusů na vydání, což je meziroční nárůst o 17 %. 

Měsíčník ForMen druhý rok za sebou navýšil svůj průměrný prodej na vydání. V roce 2018 se ho prodalo o 10 % více než v roce 2017. Při srovnání s rokem 2016, kdy se měsíčníku ForMen prodávalo 4410 kusů na vydání, je to v roce 2018 téměř dvojnásobek. 

Dva roky růstu má za sebou i měsíčník Lidé a Země. Loni se zastavil na číslovce 17 696 ks na vydání, což je oproti roku 2017 nárůst o 1 %, v roce 2016 to bylo 15 410 ks. Úspěšný rok mají za sebou i měsíčník Moje zdraví s meziročním nárůstem o 7 % i Svět motorů speciál s nárůstem 12 %.

                                                                                                                            Zdroj: ABC ČR 2018

 12022019_TZ_PN prosinec 2018.pdf


Tiskové zprávy

E15 Premium, Reflex a InfoLab získaly mezinárodní ocenění…

Prestižní mezinárodní ocenění The ICMA – International Creative…

Deník E15 vydává další číslo magazínu E15 Premium „Jak…

Jak investovat v neklidných dobách a jak nakupovat akcie, měny a…

Rony Plesl a Maxim Velčovský poprvé vytvořili společné…

Rony Plesl a Maxim Velčovský, dvě největší současné hvězdy…

Aktivity
A PROJEKTY

Blesk Srdce pro vás

Blesk Srdce pro vás je charitativní projekt Blesku založený na principu vyhledávání a…

Eventy

Pod brandem našich titulů, webů a služeb vzniká v průběhu roku celá řada eventů se širokým…

Praxe

Zajímají nás mladé talenty, a proto jsme otevřeni studentům žurnalistiky, kteří u nás mohou na…