Zpět na Blog
Novinky o titulech

Komerčním přílohám na konci léta bude vládnout téma “Zpátky do školy” či “Zpátky do normálu”

5 minut
Možná vám to přijde zvláštní - začíná léto, ale už nyní je třeba naplánovat si své reklamní kampaně na podzim. Obzvlášť pokud máte produkty a služby, které usnadňují po prázdninách dětem návrat do školy, nebo jejich rodičům k běžnému fungování, kdy budou opět chodit do práce a děti posílat do školy. Téma Back to school a Back to normal totiž bude vládnout nejen redakčnímu obsahu konce srpna, ale budou mu věnovány minimálně čtyři z našich komerčních příloh.

I pro podzimní sezónu jsme pro vás z naší pestré nabídky komerčních příloh vybrali několik z těch, které by neměly uniknout vaší pozornosti. Věnují se převážně tématu návratu dětí do škol, ale i v srpnu a září vychází komerční přílohy a speciály i s jinými tématy. Najdete mezi nimi speciály věnující se energetice, motorkám, či nemovitostem a bydlení. Podívejte se na přehled všech komerčních příloh a speciálů pro třetí kvartál roku 2021.

Téma Zpátky do školy a normálu v různých podobách komerčních příloh

Zatímco na jaře plánujeme cesty na dovolené, v létě už zase řešíme začátek školní docházky našich ratolestí. Nejen prvňáčky je na cestu do školy řádně připravit. A i proto toto téma již tradičně a neodmyslitelně patří k srpnovým tématům, kterým se média věnují. Ani komerční přílohy jej nemohou opomenout. Dětem se bude věnovat hned několik z nich.

Komerční příloha Krásná Praha, který vychází na začátku srpna, bude jako jedna z prvních přinášet servisní tipy na to, jak a kam přihlásit děti do kroužků, jaké vybavení jim pořídit nebo co nového se děje v oblasti českého školství. 

Další bude komerční příloha nejčtenějšího českého deníku BLESK. Ta bude pokrývat tipy na školní potřeby a pomůcky, nebo počítače, tablety a chytré telefony a další IT vychytávky, které rodiče dětí ocení. Obsahovat bude i informace o Jazykových kurzech a soukromých školách. Ale nebude chybět ani inspirace v podobě dětského nábytku včetně židlí a dětských psacích stolů.

Komerční příloha časopisu F.O.O.D. se bude věnovat například zdravým svačinkám. Ty ocení samozřejmě nejen děti. Blesk pro ženy se v komerční příloze věnující se tématu Back to school / Back to normal se zase podívá více na zdravý životní styl. Ale i třeba deník Sport bude mít přílohu, která bude o sportech pro děti a nejen pro ně, a speciál E15 se bude věnovat vzdělávání jako takovému. 

Nenechte si zajímavý prostor pro zviditelnění své značky ve třetím čtvrtletí roku utéct. Kontaktujte naše specialisty a vyberte tu nejvhodnější cestu vaší prezentace ještě dnes.

Tagy:

printkomerční přílohyspeciályreklama

Co se u nás právě děje?