
Obsazení Terezy Aratiković je dalším krokem v posilování segmentu maternity v rámci mediálního domu Czech News Center, se kterým je časopis Sluníčko, s cílovou skupinou děti ve věku 3–6 let, úzce provázán. Tereza Aratiković má bohaté zkušenosti z médií s více než patnáctiletou praxí.
Tereza se již od svých studií na Masarykově univerzitě v Brně pohybuje v prostředí online i printových médií. Začínala v roce 2005 na pozici šéfredaktorky magazínu e-Arch.cz, jako redaktorka působila v rámci vydavatelství Mafra a Stratosféra, odkud přešla v roce 2009 do Mladé fronty, kde následně zastávala pozici šéfredaktorky časopisu Domus Aurea. Od roku 2014 působila v Burda International CZ jako šéfredaktorka časopisů ELLE Decoration, Marianne Bydlení a Marianne Venkov & styl, kde mimo jiné spoluvytvářela stránky rubriky pro děti. Tereza Aratiković nahradí na pozici šéfredaktorky Jitku Hinkovou, která časopis Sluníčko vedla od začátku roku 2019 a která dál povede v CNC časopis Nedělníček Blesku.
Časopis Sluníčko se v rámci segmentu časopisy pro děti a mládež v tomto roce (leden–říjen 2020) může pochlubit průměrným prodaným nákladem 33 335 kusů. Dle nejnovějších dat ABC ČR za měsíc říjen se meziměsíčně zvedl jeho prodaný náklad o neuvěřitelných 46,5 %. Jedná se o jeho druhý nejvyšší letošní prodej.
08122020_TZ_Tereza Aratiković.pdf
Tereza se již od svých studií na Masarykově univerzitě v Brně pohybuje v prostředí online i printových médií. Začínala v roce 2005 na pozici šéfredaktorky magazínu e-Arch.cz, jako redaktorka působila v rámci vydavatelství Mafra a Stratosféra, odkud přešla v roce 2009 do Mladé fronty, kde následně zastávala pozici šéfredaktorky časopisu Domus Aurea. Od roku 2014 působila v Burda International CZ jako šéfredaktorka časopisů ELLE Decoration, Marianne Bydlení a Marianne Venkov & styl, kde mimo jiné spoluvytvářela stránky rubriky pro děti. Tereza Aratiković nahradí na pozici šéfredaktorky Jitku Hinkovou, která časopis Sluníčko vedla od začátku roku 2019 a která dál povede v CNC časopis Nedělníček Blesku.
Časopis Sluníčko se v rámci segmentu časopisy pro děti a mládež v tomto roce (leden–říjen 2020) může pochlubit průměrným prodaným nákladem 33 335 kusů. Dle nejnovějších dat ABC ČR za měsíc říjen se meziměsíčně zvedl jeho prodaný náklad o neuvěřitelných 46,5 %. Jedná se o jeho druhý nejvyšší letošní prodej.
Cestopisný měsíčník Lidé a Země z portfolia mediálního domu Czech…
CNC od 1. ledna 2021 mění výkonné vedení. Libuše Šmuclerová se…
Oblíbený časopis Mateřídouška z mediálního domu CZECH NEWS CENTER…
BLESK LÉKÁRNA je další komerční projekt pod značkou Blesku, který představuje ty nejlepší a…
Blesk Srdce pro vás je charitativní projekt Blesku založený na principu vyhledávání a…
Pod brandem našich titulů, webů a služeb vzniká v průběhu roku celá řada eventů se širokým…