cz en

Tiskové zprávy

2. září 2020

Dušan Gajdoštík posílil obchodní tým CNC

Od 1. srpna rozšířil obchodní tým CNC Dušan Gajdoštík, který nastoupil na pozici Head of Cross-Channel Sales. V obchodním oddělení se bude věnovat především přípravě komplexních strategií pro větší klienty. Reportovat bude Co-CEO Juraji Felixovi.

Dušan Gajdoštík se v mediálním prostředí pohybuje od studií na FSV UK již dvacet let. Věnoval se jak vlastním printovým, eventovým a e-commerce aktivitám, tak následně řízení webových projektů a digitálních kampaní v agenturách Wunderman a Publicis. Pět let vedl konzultační tým specialistů na video reklamu, content marketing, rich media a mobilní reklamu v Seznam.cz. Následně působil dva roky ve skupině mediálních agentur IPG Mediabrands, kde měl na starost část portfolia globálních klientů, například Johnson & Johnson, Whirlpool nebo Mattel, a také business development. Poslední rok vedl digitální a social media tým v globální interní agentuře Škoda auto Optimist Inc. 

Do CNC nastupuje s vizí využít kombinace zkušeností s odborným konzultačním prodejem na straně médií a strategickým přístupem založeném na tržních datech využívaném v agenturním prostředí pro přípravu klientských marketingových a cross-mediálních strategií.  V obchodním oddělení se bude věnovat přípravě komplexních strategií pro větší klienty, zahrnujících všechny možnosti mediální skupiny CNC včetně Mall.tv, Mall.cz a rádií Active. Zároveň se bude zaměřovat na edukaci obchodních týmů i klientů v nových propozicích a součástí agendy bude i poradenství v rámci integračních strategických projektů. 

 02092020_TZ_Dušan Gajdoštík.pdf

ODKAZY KE STAŽENÍ

Dušan Gajdoštík se v mediálním prostředí pohybuje od studií na FSV UK již dvacet let. Věnoval se jak vlastním printovým, eventovým a e-commerce aktivitám, tak následně řízení webových projektů a digitálních kampaní v agenturách Wunderman a Publicis. Pět let vedl konzultační tým specialistů na video reklamu, content marketing, rich media a mobilní reklamu v Seznam.cz. Následně působil dva roky ve skupině mediálních agentur IPG Mediabrands, kde měl na starost část portfolia globálních klientů, například Johnson & Johnson, Whirlpool nebo Mattel, a také business development. Poslední rok vedl digitální a social media tým v globální interní agentuře Škoda auto Optimist Inc. 

Do CNC nastupuje s vizí využít kombinace zkušeností s odborným konzultačním prodejem na straně médií a strategickým přístupem založeném na tržních datech využívaném v agenturním prostředí pro přípravu klientských marketingových a cross-mediálních strategií.  V obchodním oddělení se bude věnovat přípravě komplexních strategií pro větší klienty, zahrnujících všechny možnosti mediální skupiny CNC včetně Mall.tv, Mall.cz a rádií Active. Zároveň se bude zaměřovat na edukaci obchodních týmů i klientů v nových propozicích a součástí agendy bude i poradenství v rámci integračních strategických projektů. 

 02092020_TZ_Dušan Gajdoštík.pdf

Zpět na výpis
#
#

Tiskové zprávy

CNC startuje sérii Business Breakfasts pro obchodní…

Mediální dům CNC uskuteční 23. září první ze série business snídaní…

Časopis Svět motorů zve na Jízdy Světa motorů

Milovníci aut se mají nač těšit. Časopis Svět motorů z mediálního…

Velká hra pro čtenáře „Trhák Blesku“ startuje od tohoto…

Již poosmé budou mít čtenáři deníku Blesk a Nedělního Blesku…

Aktivity
A PROJEKTY

Blesk lékárna

BLESK LÉKÁRNA je další komerční projekt pod značkou Blesku, který představuje ty nejlepší a…

Blesk Srdce pro vás

Blesk Srdce pro vás je charitativní projekt Blesku založený na principu vyhledávání a…

Eventy

Pod brandem našich titulů, webů a služeb vzniká v průběhu roku celá řada eventů se širokým…