cz en

Tiskové zprávy

24. srpna 2020

Jan Zubina přichází do CNC, rozšíří online inzerci

Od 1. srpna 2020 nastoupil Jan Zubina na pozici Senior Yield Manager do mediálního domu CZECH NEWS CENTER. Příchod tohoto zkušeného online manažera je dalším krokem v probíhající digitální transformaci CNC.

Jan Zubina působil od dubna 2012 v irské centrále Google, kde podporoval nejprve inzerenty programu AdWords, a následně se přesunul na stranu publisherů, kde pracoval mimo jiné jako account manažer CNC. Od února 2017 do července 2020 zastával pozici yield manažera ve Vltava-Labe Media, kde byl zodpovědný za programatické technologie a výnosy.

V CNC rozšíří Adops tým v oddělení online inzerce Michala Heisiga, ve kterém bude mít zodpovědnost za cenotvorbu a maximalizaci využití prostoru. „Mým cílem je přenést do CNC svoje zkušenosti s řadou reklamních systémů a pomoci tak v probíhající digitální transformaci. Prioritou je zvýšení efektivity monetizace prostoru za použití stávajících, ale i nových technologií. Rád bych zvýšil atraktivitu nabízených formátů zejména s ohledem na nativní reklamu, zefektivnil prioritizaci garantovaných a negarantovaných zdrojů a navýšil aktivní míru zhlédnutí reklamních pozic,“ uvádí ke svému startu v CNC Jan Zubina.

 24082020_TZ_Jan Zubina.pdf

ODKAZY KE STAŽENÍ

Jan Zubina působil od dubna 2012 v irské centrále Google, kde podporoval nejprve inzerenty programu AdWords, a následně se přesunul na stranu publisherů, kde pracoval mimo jiné jako account manažer CNC. Od února 2017 do července 2020 zastával pozici yield manažera ve Vltava-Labe Media, kde byl zodpovědný za programatické technologie a výnosy.

V CNC rozšíří Adops tým v oddělení online inzerce Michala Heisiga, ve kterém bude mít zodpovědnost za cenotvorbu a maximalizaci využití prostoru. „Mým cílem je přenést do CNC svoje zkušenosti s řadou reklamních systémů a pomoci tak v probíhající digitální transformaci. Prioritou je zvýšení efektivity monetizace prostoru za použití stávajících, ale i nových technologií. Rád bych zvýšil atraktivitu nabízených formátů zejména s ohledem na nativní reklamu, zefektivnil prioritizaci garantovaných a negarantovaných zdrojů a navýšil aktivní míru zhlédnutí reklamních pozic,“ uvádí ke svému startu v CNC Jan Zubina.

 24082020_TZ_Jan Zubina.pdf

Zpět na výpis
#
#

Tiskové zprávy

CNC startuje sérii Business Breakfasts pro obchodní…

Mediální dům CNC uskuteční 23. září první ze série business snídaní…

Časopis Svět motorů zve na Jízdy Světa motorů

Milovníci aut se mají nač těšit. Časopis Svět motorů z mediálního…

Dušan Gajdoštík posílil obchodní tým CNC

Od 1. srpna rozšířil obchodní tým CNC Dušan Gajdoštík, který…

Aktivity
A PROJEKTY

Blesk lékárna

BLESK LÉKÁRNA je další komerční projekt pod značkou Blesku, který představuje ty nejlepší a…

Blesk Srdce pro vás

Blesk Srdce pro vás je charitativní projekt Blesku založený na principu vyhledávání a…

Eventy

Pod brandem našich titulů, webů a služeb vzniká v průběhu roku celá řada eventů se širokým…