cz en

Tiskové zprávy

10. srpna 2020

Marketingovým ředitelem CNC se stává Jaroslav Sodomka

Jaroslav Sodomka nastupuje od 10. srpna jako marketingový ředitel mediálního domu CNC, který tímto krokem dál postupuje v probíhající digitální transformaci.

Jaroslav Sodomka má za sebou bohaté zkušenosti z řady firem. Ve světě marketingu a médií se pohybuje od roku 2008. Profesní zkušenosti získával v mediální skupině Dentsu Aegis Network jako Senior Account Manager, tři roky působil v mezinárodním marketingu ŠKODA AUTO, následně z pozice Head of Digital řídil digitální strategie portfolia značek Pivovarů Staropramen. V průběhu dalších let pak ve společnosti Tchibo vedl týmy Non-Food marketingu, online obsahu a věrnostního programu TchiboCard, ve společnosti C2H Equity řídil marketing, e-commerce a CRM značek Pietro Filipi a Kara.  

„Mým cílem je jednak v maximální míře brzdit klesající trend prodeje tisku a zároveň přispět k dalšímu stupni proměny printového lídra v jednu z nejsilnějších digitálních mediálních společností,“ komentuje svůj start v CNC Jaroslav Sodomka, který bude reportovat Co-CEO Libuši Šmuclerové.

Jan Samko, dosavadní marketingový ředitel CNC, odchází po plánovaném předání agendy do maloobchodu. „Rozhodl jsem se zužitkovat více než 15 let zkušeností v retailu a nově získané znalosti světa médií a vrátit se k maloobchodnímu prodeji,“ doplňuje Jan Samko.

 10082020_TZ_Jaroslav Sodomka.pdf

ODKAZY KE STAŽENÍ

Jaroslav Sodomka má za sebou bohaté zkušenosti z řady firem. Ve světě marketingu a médií se pohybuje od roku 2008. Profesní zkušenosti získával v mediální skupině Dentsu Aegis Network jako Senior Account Manager, tři roky působil v mezinárodním marketingu ŠKODA AUTO, následně z pozice Head of Digital řídil digitální strategie portfolia značek Pivovarů Staropramen. V průběhu dalších let pak ve společnosti Tchibo vedl týmy Non-Food marketingu, online obsahu a věrnostního programu TchiboCard, ve společnosti C2H Equity řídil marketing, e-commerce a CRM značek Pietro Filipi a Kara.  

„Mým cílem je jednak v maximální míře brzdit klesající trend prodeje tisku a zároveň přispět k dalšímu stupni proměny printového lídra v jednu z nejsilnějších digitálních mediálních společností,“ komentuje svůj start v CNC Jaroslav Sodomka, který bude reportovat Co-CEO Libuši Šmuclerové.

Jan Samko, dosavadní marketingový ředitel CNC, odchází po plánovaném předání agendy do maloobchodu. „Rozhodl jsem se zužitkovat více než 15 let zkušeností v retailu a nově získané znalosti světa médií a vrátit se k maloobchodnímu prodeji,“ doplňuje Jan Samko.

 10082020_TZ_Jaroslav Sodomka.pdf

Zpět na výpis
#
#

Tiskové zprávy

CNC startuje sérii Business Breakfasts pro obchodní…

Mediální dům CNC uskuteční 23. září první ze série business snídaní…

Časopis Svět motorů zve na Jízdy Světa motorů

Milovníci aut se mají nač těšit. Časopis Svět motorů z mediálního…

Dušan Gajdoštík posílil obchodní tým CNC

Od 1. srpna rozšířil obchodní tým CNC Dušan Gajdoštík, který…

Aktivity
A PROJEKTY

Blesk lékárna

BLESK LÉKÁRNA je další komerční projekt pod značkou Blesku, který představuje ty nejlepší a…

Blesk Srdce pro vás

Blesk Srdce pro vás je charitativní projekt Blesku založený na principu vyhledávání a…

Eventy

Pod brandem našich titulů, webů a služeb vzniká v průběhu roku celá řada eventů se širokým…