cz en

Tiskové zprávy

19. května 2020

Mediální dům CZECH NEWS CENTER podruhé za sebou navyšuje počet čtenářů!

 Dle aktuálních dat výzkumu čtenosti Media projekt čte alespoň jeden titul z portfolia CNC 3 359 000 čtenářů, což je nárůst o 17 000 čtenářů oproti předchozímu období. Navíc si v meziročním srovnání udržuje CNC stabilní čtenost ve srovnání s ostatními velkými vydavateli, kterým čtenost klesá.

V deníkovém segmentu je nadále nejčtenějším titulem deník Blesk s 827 000 čtenáři. Největší nárůst zaznamenal deník Aha!, který čte podle posledních dat 197 000 čtenářů, což představuje pětiprocentní nárůst. Deník Sport zaznamenal nárůst počtu čtenářů o 3 % na aktuálních 198 000 čtenářů. Nejčtenějším titulem na trhu a zároveň jediným titulem s více než milionem čtenářů zůstává Blesk magazín s 1 060 000 čtenáři na vydání. Nejčtenějším placeným titulem na trhu zůstává Nedělní Blesk s 485 000 čtenáři, což je oproti minulému období nárůst o 25 000 čtenářů! Také další nedělníky z portfolia CNC získaly nové čtenáře – Nedělní Aha! i Nedělní Sport mají o 9 % čtenářů více.

Tituly z portfolia CNC navíc posilují svoje pozice v jednotlivých zájmových segmentech. Poprvé od svého zavedení na trh je časopis Blesk Bydlení nejčtenějším časopisem v segmentu časopisů o bydlení. Nově ho čte 119 000 čtenářů, což je historicky nejvíce čtenářů za dobu existence tohoto titulu.

Podobné rostoucí trendy vidíme i v dalších zájmových segmentech, kde jsou tituly CNC nejčtenější v dané kategorii. Například v segmentu časopisů o zdraví, kde je s 131 000 čtenáři nejčtenější časopis Blesk Zdraví. Ve srovnání s minulým rokem je to nárůst o 7 %. Vyšší meziroční nárůst evidujeme i u časopisu Moje zdraví, přesně o 23 % čtenářů více, a také u časopisu Dieta, který má dokonce o 21 % více čtenářů.

V segmentu časopisů o vaření posílil svoji pozici nejčtenější časopis Blesk Vaše recepty – má 180 000 čtenářů a meziročně získal více než pětinu nových čtenářů. Lifestylový časopis o vaření F.O.O.D. čte 89 000 čtenářů, tedy o 16 % více v meziročním srovnání.

Segmentu motoristických časopisů dominují týdeník Svět motorů a jeho čtvrtletní speciál. Dohromady si ho pravidelně přečte 298 000 čtenářů. Především speciály nabírají na popularitě – Svět motorů Speciál narostl o 13 % čtenářů, AutoTip Klassik dokonce o 25 %.

Do vedoucí pozice v segmentu křížovkářských časopisů se vrátil časopis Blesk křížovky, nově ho čte 194 000 čtenářů, tedy o 4 % více. Zájem o křížovky dlouhodobě roste, což potvrzují i výsledky dalších křížovkářských titulů CNC – Nedělní Aha! křížovky ( nárůst o 1 %) a Nedělní Blesk křížovky (nárůst o 9 %).

Ve výčtu pozitivních zpráv je nutné uvést i další tituly CNC, které zaznamenaly navýšení počtu čtenářů: Blesk Hobby o 10 %, ForMen o 16 %, Maminka o 9 %, Sport Góóól o 6 % a Computer o 5 %.

Zdroj: Media projekt 4Q + 1Q 2020

 19052020_TZ_čtenost CNC 1Qa4Q2020.pdf

ODKAZY KE STAŽENÍ

V deníkovém segmentu je nadále nejčtenějším titulem deník Blesk s 827 000 čtenáři. Největší nárůst zaznamenal deník Aha!, který čte podle posledních dat 197 000 čtenářů, což představuje pětiprocentní nárůst. Deník Sport zaznamenal nárůst počtu čtenářů o 3 % na aktuálních 198 000 čtenářů. Nejčtenějším titulem na trhu a zároveň jediným titulem s více než milionem čtenářů zůstává Blesk magazín s 1 060 000 čtenáři na vydání. Nejčtenějším placeným titulem na trhu zůstává Nedělní Blesk s 485 000 čtenáři, což je oproti minulému období nárůst o 25 000 čtenářů! Také další nedělníky z portfolia CNC získaly nové čtenáře – Nedělní Aha! i Nedělní Sport mají o 9 % čtenářů více.

Tituly z portfolia CNC navíc posilují svoje pozice v jednotlivých zájmových segmentech. Poprvé od svého zavedení na trh je časopis Blesk Bydlení nejčtenějším časopisem v segmentu časopisů o bydlení. Nově ho čte 119 000 čtenářů, což je historicky nejvíce čtenářů za dobu existence tohoto titulu.

Podobné rostoucí trendy vidíme i v dalších zájmových segmentech, kde jsou tituly CNC nejčtenější v dané kategorii. Například v segmentu časopisů o zdraví, kde je s 131 000 čtenáři nejčtenější časopis Blesk Zdraví. Ve srovnání s minulým rokem je to nárůst o 7 %. Vyšší meziroční nárůst evidujeme i u časopisu Moje zdraví, přesně o 23 % čtenářů více, a také u časopisu Dieta, který má dokonce o 21 % více čtenářů.

V segmentu časopisů o vaření posílil svoji pozici nejčtenější časopis Blesk Vaše recepty – má 180 000 čtenářů a meziročně získal více než pětinu nových čtenářů. Lifestylový časopis o vaření F.O.O.D. čte 89 000 čtenářů, tedy o 16 % více v meziročním srovnání.

Segmentu motoristických časopisů dominují týdeník Svět motorů a jeho čtvrtletní speciál. Dohromady si ho pravidelně přečte 298 000 čtenářů. Především speciály nabírají na popularitě – Svět motorů Speciál narostl o 13 % čtenářů, AutoTip Klassik dokonce o 25 %.

Do vedoucí pozice v segmentu křížovkářských časopisů se vrátil časopis Blesk křížovky, nově ho čte 194 000 čtenářů, tedy o 4 % více. Zájem o křížovky dlouhodobě roste, což potvrzují i výsledky dalších křížovkářských titulů CNC – Nedělní Aha! křížovky ( nárůst o 1 %) a Nedělní Blesk křížovky (nárůst o 9 %).

Ve výčtu pozitivních zpráv je nutné uvést i další tituly CNC, které zaznamenaly navýšení počtu čtenářů: Blesk Hobby o 10 %, ForMen o 16 %, Maminka o 9 %, Sport Góóól o 6 % a Computer o 5 %.

Zdroj: Media projekt 4Q + 1Q 2020

 19052020_TZ_čtenost CNC 1Qa4Q2020.pdf

Zpět na výpis
#
#

Tiskové zprávy

Šéfredaktorem časopisu ForMen od 1. dubna Michal Kučera

Šéfredaktorem měsíčníku pro muže v segmentu glossy mediálního domu…

Deník E15 přichází s webovým speciálem KoronaHelpdesk a…

Deník E15 přichází s webovým speciálem KoronaHelpdesk, jehož…

Prodeje deníků CNC, zejména deníku Blesk, nad očekáváním

Mediální dům CZECH NEWS CENTER reaguje na mnohé dotazy týkající se…

Aktivity
A PROJEKTY

Blesk lékárna

BLESK LÉKÁRNA je další komerční projekt pod značkou Blesku, který představuje ty nejlepší a…

Blesk Srdce pro vás

Blesk Srdce pro vás je charitativní projekt Blesku založený na principu vyhledávání a…

Eventy

Pod brandem našich titulů, webů a služeb vzniká v průběhu roku celá řada eventů se širokým…