cz en

Tiskové zprávy

19. března 2020

Pultový prodej klíčových tištěných titulů z portfolia CNC zůstává stabilní

I přes náročnou situaci, která nyní v ČR panuje, jsou deníky a časopisy Czech News Center nadále vydávány a zůstávají důležitým zdrojem informací pro všechny cílové skupiny. Nyní více než kdy dříve cítíme potřebu být se svými čtenáři prostřednictvím našich titulů – především pomocí zpravodajského servisu na stránkách všech našich deníků. Ale i v nově nabytých chvílích volna, které jim mohou zpříjemnit naše časopisy.

Také obchodní oddělení CNC je připraveno flexibilně reagovat na potřeby všech klientů, a to komplexně. Kompletní služby zahrnují vše od kreativního návrhu přes grafické zpracování až po ucelenou strategii nabídky na klíč v rámci celého portfolia tištěných médií a online prostředí, tak abychom maximálně vyhověli aktuálním potřebám našich klientů v reakci na vzniklou situaci. 

V současné chvíli jsme ve stavu, kdy někteří obchodní partneři své kampaně přesouvají na jiné období, s cílem vyčkat na uklidnění situace, pro určitou skupinu klientů naopak vznikl prostor pro znovuvyužití tradičních médií a jejich zájem o inzerci roste. Každou situaci řešíme individuálně. Jsme také připraveni flexibilně reagovat na výpadek distribuce komerčních letáků do schránek, který na svém Twitteru avizovala Česká pošta 14. března. Alternativou k letákům do schránek jsou u nás vklady letáků do všech našich titulů, případně speciální 4stránkový formát v denících.  

Děkujeme všem našim čtenářům za přízeň a zůstáváme s nimi – společně to zvládneme!

 19032020_TZ_prodeje_titulů_CNC.pdf

ODKAZY KE STAŽENÍ

Také obchodní oddělení CNC je připraveno flexibilně reagovat na potřeby všech klientů, a to komplexně. Kompletní služby zahrnují vše od kreativního návrhu přes grafické zpracování až po ucelenou strategii nabídky na klíč v rámci celého portfolia tištěných médií a online prostředí, tak abychom maximálně vyhověli aktuálním potřebám našich klientů v reakci na vzniklou situaci. 

V současné chvíli jsme ve stavu, kdy někteří obchodní partneři své kampaně přesouvají na jiné období, s cílem vyčkat na uklidnění situace, pro určitou skupinu klientů naopak vznikl prostor pro znovuvyužití tradičních médií a jejich zájem o inzerci roste. Každou situaci řešíme individuálně. Jsme také připraveni flexibilně reagovat na výpadek distribuce komerčních letáků do schránek, který na svém Twitteru avizovala Česká pošta 14. března. Alternativou k letákům do schránek jsou u nás vklady letáků do všech našich titulů, případně speciální 4stránkový formát v denících.  

Děkujeme všem našim čtenářům za přízeň a zůstáváme s nimi – společně to zvládneme!

 19032020_TZ_prodeje_titulů_CNC.pdf

Zpět na výpis
#
#

Tiskové zprávy

Mediální dům CZECH NEWS CENTER podruhé za sebou navyšuje…

 Dle aktuálních dat výzkumu čtenosti Media projekt čte alespoň…

Šéfredaktorem časopisu ForMen od 1. dubna Michal Kučera

Šéfredaktorem měsíčníku pro muže v segmentu glossy mediálního domu…

Deník E15 přichází s webovým speciálem KoronaHelpdesk a…

Deník E15 přichází s webovým speciálem KoronaHelpdesk, jehož…

Aktivity
A PROJEKTY

Blesk lékárna

BLESK LÉKÁRNA je další komerční projekt pod značkou Blesku, který představuje ty nejlepší a…

Blesk Srdce pro vás

Blesk Srdce pro vás je charitativní projekt Blesku založený na principu vyhledávání a…

Eventy

Pod brandem našich titulů, webů a služeb vzniká v průběhu roku celá řada eventů se širokým…