cz en

Tiskové zprávy

14. února 2020

Mediální dům CNC jako jediný mezi největšími vydavateli na českém trhu mezikvartálně navýšil celkový počet čtenářů

CNC jako jediný mezi největšími vydavateli na českém trhu navýšil celkový počet čtenářů na 3 342 000, což představuje 1% nárůst v mezikvartálním srovnání.  V deníkovém segmentu je nadále nejčtenějším titulem deník Blesk s 834 000 čtenáři. Jediným titulem, který mezi deníky zaznamenal meziroční nárůst čtenosti, je deník E15. Nově ho čte rekordních 87 000 čtenářů (+14 %), což je překonané více než pětileté maximum.

Nejčtenějším titulem a zároveň jediným titulem na trhu s více než milionem čtenářů zůstává Blesk magazín s 1 064 000 čtenáři na vydání. Nejčtenějším placeným titulem na trhu zůstává i nadále Nedělní Blesk s 460 000 čtenáři, což je oproti minulému období nárůst o 7000 čtenářů.

Skvělé výsledky zaznamenal i týdeník Reflex, který jako jediný mezi zpravodajskými týdeníky mezikvartálně navýšil počet čtenářů o 15 000. Nově ho čte 257 000 čtenářů a je nejčtenějším titulem ve svém segmentu.

Velmi se dařilo i dalším zájmovým titulům z portfolia CNC. Například všechny tituly zaměřené na zdraví si výrazně meziročně polepšily. Oproti druhé polovině roku 2018 vykazuje nárůst Blesk Zdraví (+9 %), Moje zdraví (+22 %) i Dieta (+14 %).

V segmentu Zahrada, hobby vykázal titul Blesk Hobby také meziroční nárůst čtenosti o 19 %, nově ho čte 131 000 čtenářů. V segmentu Bydlení, bytová kultura je druhým nejčtenějším titulem Blesk Bydlení, který čte 101 000 čtenářů, což je meziroční nárůst o 29 %! Měsíčník F.O.O.D. nově hlásí 84 000 čtenářů, což představuje téměř čtvrtinový nárůst oproti minulému období.

V segmentu časopisů o vědě, technice, zajímavostech a cestování zaznamenal časopis Lidé a země s 165 000 čtenáři meziroční navýšení o 17 %.

Jediný titul na trhu zaměřený na děti a mládež, čtrnáctideník ABC čte nově 139 000 čtenářů, což je 26% meziroční nárůst.

V křížovkářském segmentu se titulům CNC dlouhodobě velmi daří. Všechny tituly zaznamenaly meziroční nárůst čtenosti. Blesk křížovky (+9 %), Nedělní Blesk křížovky (+2 %) i Nedělní Aha! křížovky (+1 %).

Zdroj: MEDIA PROJEKT 3+4Q 2019

 14022020_TZ_Čtenost 3 a 4Q 2019.pdf

ODKAZY KE STAŽENÍ

Nejčtenějším titulem a zároveň jediným titulem na trhu s více než milionem čtenářů zůstává Blesk magazín s 1 064 000 čtenáři na vydání. Nejčtenějším placeným titulem na trhu zůstává i nadále Nedělní Blesk s 460 000 čtenáři, což je oproti minulému období nárůst o 7000 čtenářů.

Skvělé výsledky zaznamenal i týdeník Reflex, který jako jediný mezi zpravodajskými týdeníky mezikvartálně navýšil počet čtenářů o 15 000. Nově ho čte 257 000 čtenářů a je nejčtenějším titulem ve svém segmentu.

Velmi se dařilo i dalším zájmovým titulům z portfolia CNC. Například všechny tituly zaměřené na zdraví si výrazně meziročně polepšily. Oproti druhé polovině roku 2018 vykazuje nárůst Blesk Zdraví (+9 %), Moje zdraví (+22 %) i Dieta (+14 %).

V segmentu Zahrada, hobby vykázal titul Blesk Hobby také meziroční nárůst čtenosti o 19 %, nově ho čte 131 000 čtenářů. V segmentu Bydlení, bytová kultura je druhým nejčtenějším titulem Blesk Bydlení, který čte 101 000 čtenářů, což je meziroční nárůst o 29 %! Měsíčník F.O.O.D. nově hlásí 84 000 čtenářů, což představuje téměř čtvrtinový nárůst oproti minulému období.

V segmentu časopisů o vědě, technice, zajímavostech a cestování zaznamenal časopis Lidé a země s 165 000 čtenáři meziroční navýšení o 17 %.

Jediný titul na trhu zaměřený na děti a mládež, čtrnáctideník ABC čte nově 139 000 čtenářů, což je 26% meziroční nárůst.

V křížovkářském segmentu se titulům CNC dlouhodobě velmi daří. Všechny tituly zaznamenaly meziroční nárůst čtenosti. Blesk křížovky (+9 %), Nedělní Blesk křížovky (+2 %) i Nedělní Aha! křížovky (+1 %).

Zdroj: MEDIA PROJEKT 3+4Q 2019

 14022020_TZ_Čtenost 3 a 4Q 2019.pdf

Zpět na výpis
#
#

Tiskové zprávy

Pultový prodej klíčových tištěných titulů z portfolia CNC…

I přes náročnou situaci, která nyní v ČR panuje, jsou deníky a…

CZECH MEDIA INVEST ve spolupráci s Rockaway Capital…

Společnost CZECH MEDIA INVEST a.s. (CMI) se v partnerství s…

Deník E15 vydává letošní první číslo magazínu E15 s…

Vyplatí se investovat do mincí nebo bankovek? Jaký je příběh…

Aktivity
A PROJEKTY

Blesk lékárna

BLESK LÉKÁRNA je další komerční projekt pod značkou Blesku, který představuje ty nejlepší a…

Blesk Srdce pro vás

Blesk Srdce pro vás je charitativní projekt Blesku založený na principu vyhledávání a…

Eventy

Pod brandem našich titulů, webů a služeb vzniká v průběhu roku celá řada eventů se širokým…