cz en

Tiskové zprávy

15. května 2019

Deník E15 vydává další číslo magazínu E15 Premium „Jak uspět v digitální době“

Většina byznysových odvětví i společností prochází digitální transformací. Mění se způsoby, jak platíme, komunikujeme, jak si užíváme zábavu, jak se staráme o zdraví i jak nakupujeme. Firmy na to s různým úspěchem reagují, respektive buď v současné revoluční době zvládnou uspět, či nikoli.

V novém magazínu E15 Premium přinášíme inspirativní příběhy firem, které disrupci svého odvětví vedly nebo jí úspěšně prošly. A naopak – ukážeme, že hodně nedávných legend udělalo fatální chybu. Na straně vítězů jsou Apple, Netflix, Booking.com či Amazon, naopak boj celkem prohrály třeba Blockbuster a Nokia. Čím to, že uspěla sociální síť Facebook a jinak úspěšný Google v tomto odvětví pohořel? Digitální revoluce má na svědomí i celá odvětví, jako zásilkové katalogy či prodejce map. Naším cílem je, aby se čtenáři mohli z úspěchů i ze slepých uliček poučit. 

V magazínu čtenář najde exkluzivní rozhovory s vizionáři globálního významu: s Američanem Aminem Toufáním a Jihoafričanem Micem Mannem, kteří působí v rámci Singularity University. Carlo Van de Weijer hovoří o budoucnosti automobilového průmyslu i o tom, co udělá třeba s Teslou nástup mnohem bohatších automobilek do odvětví elektromobility. 

Dvouměsíčník E15 Premium vydává redakce deníku E15. Každé číslo je hloubkovou sondou do jednoho aktuálního byznysového segmentu a utváří tak platformu pro odborné diskuze o klíčových tématech. K tématu digitální revoluce pořádá deník E15 konferenci dne 6. června v prostorách CIIRC ČVUT. Hlavním řečníkem akce je izraelský vizionář a inženýr Diego Saikin, který mimo jiné spolupracoval s izraelským SpaceIL na vývoji vozítka na Měsíc. Akce nabídne tři diskusní bloky s řadou dalších významných řečníků v čele s ministrem průmyslu Karlem Havlíčkem

Čtenáři magazínu E15 Premium se letos mohou těšit na další tituly věnované realitní tematice, designu, vizionářům či na rozhovorový speciál a žebříček nejbohatších Čechů. 

Časopis je k dostání ve stáncích distributorů Relay a Geco a na webových stránkách www.e15.cz.

 15052019_TZ_E15_Jak uspět v digitální době.pdf

ODKAZY KE STAŽENÍ

V novém magazínu E15 Premium přinášíme inspirativní příběhy firem, které disrupci svého odvětví vedly nebo jí úspěšně prošly. A naopak – ukážeme, že hodně nedávných legend udělalo fatální chybu. Na straně vítězů jsou Apple, Netflix, Booking.com či Amazon, naopak boj celkem prohrály třeba Blockbuster a Nokia. Čím to, že uspěla sociální síť Facebook a jinak úspěšný Google v tomto odvětví pohořel? Digitální revoluce má na svědomí i celá odvětví, jako zásilkové katalogy či prodejce map. Naším cílem je, aby se čtenáři mohli z úspěchů i ze slepých uliček poučit. 

V magazínu čtenář najde exkluzivní rozhovory s vizionáři globálního významu: s Američanem Aminem Toufáním a Jihoafričanem Micem Mannem, kteří působí v rámci Singularity University. Carlo Van de Weijer hovoří o budoucnosti automobilového průmyslu i o tom, co udělá třeba s Teslou nástup mnohem bohatších automobilek do odvětví elektromobility. 

Dvouměsíčník E15 Premium vydává redakce deníku E15. Každé číslo je hloubkovou sondou do jednoho aktuálního byznysového segmentu a utváří tak platformu pro odborné diskuze o klíčových tématech. K tématu digitální revoluce pořádá deník E15 konferenci dne 6. června v prostorách CIIRC ČVUT. Hlavním řečníkem akce je izraelský vizionář a inženýr Diego Saikin, který mimo jiné spolupracoval s izraelským SpaceIL na vývoji vozítka na Měsíc. Akce nabídne tři diskusní bloky s řadou dalších významných řečníků v čele s ministrem průmyslu Karlem Havlíčkem

Čtenáři magazínu E15 Premium se letos mohou těšit na další tituly věnované realitní tematice, designu, vizionářům či na rozhovorový speciál a žebříček nejbohatších Čechů. 

Časopis je k dostání ve stáncích distributorů Relay a Geco a na webových stránkách www.e15.cz.

 15052019_TZ_E15_Jak uspět v digitální době.pdf

Zpět na výpis
#
#

Tiskové zprávy

Časopis Reflex veze do Varů unikátní film „Moje svoboda“

Časopis Reflex, dlouholetý partner Mezinárodního filmového…

Deník E15 vydává další číslo magazínu E15 Premium …

Magazín se zaměřuje na rozhovory s inspirativními lidmi, kteří mají…

BLESK ORDINACE – unikátní projekt deníku Blesk navštívilo…

Během uplynulého měsíce proběhla v pěti městech po celé republice…

Aktivity
A PROJEKTY

Blesk lékárna

BLESK LÉKÁRNA je další komerční projekt pod značkou Blesku, který představuje ty nejlepší a…

Blesk Srdce pro vás

Blesk Srdce pro vás je charitativní projekt Blesku založený na principu vyhledávání a…

Eventy

Pod brandem našich titulů, webů a služeb vzniká v průběhu roku celá řada eventů se širokým…