cz en

Tiskové zprávy

8. dubna 2019

Deník E15 spouští projekt „Chceš si otevřít hospodu?“

Jak úspěšně podnikat v oboru gastro? Jak si otevřít restauraci, kavárnu či vinárnu? Kolik peněz člověk potřebuje a jak si má sestavit rozpočet? Jak získat správné prostory, zvolit dobrý sortiment a mít úspěšný provoz? Na všechny tyto otázky a samozřejmě mnohé jiné odpoví nové číslo magazínu E15 Manuál, zaměřené na podnikání v gastrobyznyse, s názvem „Chceš si otevřít hospodu?“. O svých podnikatelských příbězích, úspěších i neúspěších v magazínu mluví celebrity jako Radek Kašpárek z michelinské restaurace Field či Miroslav Kalina z luxusní pražské restaurace Kalina.

Součástí projektu jsou i videorozhovory s úspěšnými restauratéry, v nichž zkušení podnikatelé radí, jak na to. Na webu e15.cz je obsahový projekt ztvárněn ve speciální sekci Vše o gastrobyznyse, kde čtenáři najdou spoustu doprovodného materiálu a novinek z oblasti podnikání v gastru. 

Nováček v restauračním byznyse může začít s málem – například si koupit food truck za deset tisíc eur a objíždět festivaly. Pokud ale chcete opravdovou restauraci, připravte si tak pět milionů korun. Na této částce se pražští restauratéři shodují.

Po konzultacích s předními tuzemskými podnikateli vás provedeme celým procesem, jak zařídit svůj podnik a jak restauraci vést. Jaká potřebujete razítka, jak sehnat peníze (víte, že se dají na restauraci třeba vydat dluhopisy?), jak vybrat personál a zajistit, aby se v podniku nekradlo, co vám dá pivovar, jaký koncept vybrat a jaké menu udělat. Poradíme, jak spočítat byznysplán nového podniku a jak sestavit základní rozpočet

O své příběhy se podělí lidé z branže, z různých podniků. Tvůrce konceptu Manifesto Martin Barry prozradil, jak prorazit s úplně novou vizí, známý šéfkuchař Jan Punčochář popisuje, jak získal peníze na otevření svého podniku od hostů. Přinášíme inspiraci, jaké gastronomické koncepty jsou úspěšné v Česku i v zahraničí a jak se na jídlo dívali lidé v minulosti – dozvíte se třeba, že ve středověku měla zdravá výživa trochu upírský charakter, když se coby o superpotravině spekulovalo o lidské krvi a česneku… 

Magazín E15 Manuál vydává redakce deníku E15. Časopis je k dostání ve stáncích distributorů Relay a Geco, dále přes SMS prodej a na webových stránkách www.e15.cz. Každé číslo je hloubkovou sondou do jednoho aktuálního byznysového segmentu. V loňském roce takto novináři reagovali na rostoucí ceny bytů v podobě úspěšného E15 Manuálu s názvem „Chceš bydlet“.

 08042019_TZ_E15 Manuál.pdf

ODKAZY KE STAŽENÍ

Součástí projektu jsou i videorozhovory s úspěšnými restauratéry, v nichž zkušení podnikatelé radí, jak na to. Na webu e15.cz je obsahový projekt ztvárněn ve speciální sekci Vše o gastrobyznyse, kde čtenáři najdou spoustu doprovodného materiálu a novinek z oblasti podnikání v gastru. 

Nováček v restauračním byznyse může začít s málem – například si koupit food truck za deset tisíc eur a objíždět festivaly. Pokud ale chcete opravdovou restauraci, připravte si tak pět milionů korun. Na této částce se pražští restauratéři shodují.

Po konzultacích s předními tuzemskými podnikateli vás provedeme celým procesem, jak zařídit svůj podnik a jak restauraci vést. Jaká potřebujete razítka, jak sehnat peníze (víte, že se dají na restauraci třeba vydat dluhopisy?), jak vybrat personál a zajistit, aby se v podniku nekradlo, co vám dá pivovar, jaký koncept vybrat a jaké menu udělat. Poradíme, jak spočítat byznysplán nového podniku a jak sestavit základní rozpočet

O své příběhy se podělí lidé z branže, z různých podniků. Tvůrce konceptu Manifesto Martin Barry prozradil, jak prorazit s úplně novou vizí, známý šéfkuchař Jan Punčochář popisuje, jak získal peníze na otevření svého podniku od hostů. Přinášíme inspiraci, jaké gastronomické koncepty jsou úspěšné v Česku i v zahraničí a jak se na jídlo dívali lidé v minulosti – dozvíte se třeba, že ve středověku měla zdravá výživa trochu upírský charakter, když se coby o superpotravině spekulovalo o lidské krvi a česneku… 

Magazín E15 Manuál vydává redakce deníku E15. Časopis je k dostání ve stáncích distributorů Relay a Geco, dále přes SMS prodej a na webových stránkách www.e15.cz. Každé číslo je hloubkovou sondou do jednoho aktuálního byznysového segmentu. V loňském roce takto novináři reagovali na rostoucí ceny bytů v podobě úspěšného E15 Manuálu s názvem „Chceš bydlet“.

 08042019_TZ_E15 Manuál.pdf

Zpět na výpis
#
#

Tiskové zprávy

Michal Šenk je novým šéfem ekonomického zpravodajského…

Na pozici vedoucího ekonomického webu E15.cz a zároveň zástupce…

Časopis Reflex veze do Varů unikátní film „Moje svoboda“

Časopis Reflex, dlouholetý partner Mezinárodního filmového…

Deník E15 vydává další číslo magazínu E15 Premium …

Magazín se zaměřuje na rozhovory s inspirativními lidmi, kteří mají…

Aktivity
A PROJEKTY

Blesk lékárna

BLESK LÉKÁRNA je další komerční projekt pod značkou Blesku, který představuje ty nejlepší a…

Blesk Srdce pro vás

Blesk Srdce pro vás je charitativní projekt Blesku založený na principu vyhledávání a…

Eventy

Pod brandem našich titulů, webů a služeb vzniká v průběhu roku celá řada eventů se širokým…