Tiskové zprávy

10. května 2018

Deník Blesk je nejčtenějším deníkem ve 12 krajích mezi placenýmí deníky, Reflex na tříletém maximu ve čtenosti, deník E15 navýšil za rok počet čtenářů téměř o třetinu

Aktuální data výzkumu Media projekt za 4. čtvrtletí 2017 a 1. čtvrtletí roku 2018, která byla zveřejněna dnes, ukazují zvýšení počtu čtenářů nejčtenějšího deníku u nás – deníku Blesk o 12 000 oproti minulému období. Jednička mezi zpravodajskými týdeníky, časopis Reflex, zaznamenal nejvíce čtenářů za poslední 3 roky a překonal hranici 260 000 čtenářů. Skvěle se dařilo také deníku E15 z portfolia CNI, který za rok navýšil počet čtenářů téměř o třetinu, 75 tisíc čtenářů je nejvyšší počet za více než tři roky.

Blesk magazín, jako jediný titul na celém tiskovém trhu s více než milionem čtenářů, si polepšil meziročně o 1 % a dosahuje tak čtenosti 1 249 000. Nejčtenější placený časopis na trhu Nedělní Blesk se stále jako jediný drží nad půl milionem čtenářů mezi placenými časopisy a mezikvartálně si polepšil dokonce o 2 %. Sport magazín si meziročně udržel svoji čtenost na 333 000 čtenářů. 

Mezi časopisy pro ženy se podařilo hned několika titulům navýšit počet čtenářů v řádu desítek procent. Blesk Zdraví posílil pozici jedničky v segmentu péče o zdraví, se 116 000 čtenářů překonal téměř pětileté maximum. Nováček v CNC a Mediaprojektu Blesk bydlení ve svém druhém měření navýšil svoji čtenářskou základnu téměř o polovinu a se 75 000 čtenáři se posunul na pozici trojky v segmentu titulů o bydlení. Mezi časopisy pro ženy se dařilo i titulům mediálního domu CN Invest. Měsíčník Dieta vykazuje mezikvartální nárůst o 29 % na 90 000 čtenářů. Maminka meziročně posílila o 5 %, měsíčník Moje zdraví dokonce o 10 %. Moje psychologie se vrátila nad hranici 100 000 čtenářů a polepšila si oproti minulému období o 18 %

V motoristickém segmentu, kde vykazují tituly CNC dlouhodobě skvělé výsledky, vzrostl počet čtenářů i v tomto období. Svět motorů se opět přiblížil hranici 200 000 čtenářů, čtrnáctideník AutoTip se dostal po více než 4 letech nad hranici 150 000 čtenářů s meziročním nárůstem o 8 % a AutoTip Klassik si proti minulému období polepšil dokonce o 35 %

Stejně jako v ženském segmentu i mezi časopisy pro muže zaznamenaly skvělé výsledky tituly CNI. Dlouhodobý nárůst počtu čtenářů potvrdil ForMen, který navýšil meziročně svoji čtenářskou základnu o 51 %! 56 tisíc čtenářů je nejvíce za posledních 5 let. Ještě starší rekord překonal časopis Computer. Ten se svými 87 000 čtenářů dosáhl nejlepšího výsledku za téměř 10 let! 

Čtrnáctideník ABC, jednička v segmentu pro děti a mládež, má 153 000 čtenářů, o 10 tisíc více než minule.

 

 10052018_TZ_čtenost 4 a 1 Q 2018.pdf

ODKAZY KE STAŽENÍ

Blesk magazín, jako jediný titul na celém tiskovém trhu s více než milionem čtenářů, si polepšil meziročně o 1 % a dosahuje tak čtenosti 1 249 000. Nejčtenější placený časopis na trhu Nedělní Blesk se stále jako jediný drží nad půl milionem čtenářů mezi placenými časopisy a mezikvartálně si polepšil dokonce o 2 %. Sport magazín si meziročně udržel svoji čtenost na 333 000 čtenářů. 

Mezi časopisy pro ženy se podařilo hned několika titulům navýšit počet čtenářů v řádu desítek procent. Blesk Zdraví posílil pozici jedničky v segmentu péče o zdraví, se 116 000 čtenářů překonal téměř pětileté maximum. Nováček v CNC a Mediaprojektu Blesk bydlení ve svém druhém měření navýšil svoji čtenářskou základnu téměř o polovinu a se 75 000 čtenáři se posunul na pozici trojky v segmentu titulů o bydlení. Mezi časopisy pro ženy se dařilo i titulům mediálního domu CN Invest. Měsíčník Dieta vykazuje mezikvartální nárůst o 29 % na 90 000 čtenářů. Maminka meziročně posílila o 5 %, měsíčník Moje zdraví dokonce o 10 %. Moje psychologie se vrátila nad hranici 100 000 čtenářů a polepšila si oproti minulému období o 18 %

V motoristickém segmentu, kde vykazují tituly CNC dlouhodobě skvělé výsledky, vzrostl počet čtenářů i v tomto období. Svět motorů se opět přiblížil hranici 200 000 čtenářů, čtrnáctideník AutoTip se dostal po více než 4 letech nad hranici 150 000 čtenářů s meziročním nárůstem o 8 % a AutoTip Klassik si proti minulému období polepšil dokonce o 35 %

Stejně jako v ženském segmentu i mezi časopisy pro muže zaznamenaly skvělé výsledky tituly CNI. Dlouhodobý nárůst počtu čtenářů potvrdil ForMen, který navýšil meziročně svoji čtenářskou základnu o 51 %! 56 tisíc čtenářů je nejvíce za posledních 5 let. Ještě starší rekord překonal časopis Computer. Ten se svými 87 000 čtenářů dosáhl nejlepšího výsledku za téměř 10 let! 

Čtrnáctideník ABC, jednička v segmentu pro děti a mládež, má 153 000 čtenářů, o 10 tisíc více než minule.

 

 10052018_TZ_čtenost 4 a 1 Q 2018.pdf

Zpět na výpis
#
#

Tiskové zprávy

Deník E15 spouští projekt „Chceš si otevřít hospodu?“

Jak úspěšně podnikat v oboru gastro? Jak si otevřít restauraci,…

BLESK LÉKÁRNA – Nejžádanější doplňky stravy pod značkou…

Ke Světovému dni zdraví, který každoročně vyhlašuje Světová…

Časopis Maminka odstartoval další ročník soutěže o titul…

Lifestylový časopis Maminka pro nastávající i současné maminky…

Aktivity
A PROJEKTY

Blesk lékárna

BLESK LÉKÁRNA je další komerční projekt pod značkou Blesku, který představuje ty nejlepší a…

Blesk Srdce pro vás

Blesk Srdce pro vás je charitativní projekt Blesku založený na principu vyhledávání a…

Eventy

Pod brandem našich titulů, webů a služeb vzniká v průběhu roku celá řada eventů se širokým…