Tiskové zprávy

31. května 2017

CNC spouští inzertní novinku v on-line PR komunikaci!

Od 1. června 2017 začne mediální dům CZECH NEWS CENTER nabízet zadavatelům zbrusu nový typ inzertního komunikačního nástroje, který postupně nahradí doposud používanou tradiční formu statických PR článků v internetových titulech, které provozuje.

Ze statického PR článku umísťovaného na pevnou pozici v redakčním obsahu se díky systému Idvert stane dynamicky řízený obsah, umožňující zadavateli obměnu sdělení v závislosti na jeho účinnosti a potřebě. Atraktivitu sdělení posílí galerie fotografií i možnost vložení videa, díky této inovaci bude kvalita sdělení srovnatelná s obsahem, který jsme byli doposud zvyklí vídat pouze na sociálních sítích. 

Neustále se snažíme přicházet s klientsky atraktivními novinkami. PR komunikace je vyhledávaný nástroj a my k němu nyní přistupujeme více dynamicky. Proto nabízíme zásadní inovaci a jsme přesvědčeni, že díky placené PR posílí svůj statut moderního a efektivního komunikačního nástroje,“ komentuje systém Idvert obchodní ředitel CNC David Šaroch

On-line systém umožňující zadávání a správu kampaní byl vyvinut společností idvert.cz a kromě nového komunikačního nástroje se mediálnímu trhu představí i nový termín pro tento formát komunikace. „Rozhodli jsme se pro název idvertorial, který plně vystihuje formu i obsah tohoto typu sdělení v on-line prostředí, a navíc logicky navazuje na advertorial, běžně používaný termín pro placený redakční obsah,“ sdělil redakci Radek Pálka, Business development director společnosti idvert.cz.

 

 31052017_TZ_systém_Idvert.pdf

ODKAZY KE STAŽENÍ

Ze statického PR článku umísťovaného na pevnou pozici v redakčním obsahu se díky systému Idvert stane dynamicky řízený obsah, umožňující zadavateli obměnu sdělení v závislosti na jeho účinnosti a potřebě. Atraktivitu sdělení posílí galerie fotografií i možnost vložení videa, díky této inovaci bude kvalita sdělení srovnatelná s obsahem, který jsme byli doposud zvyklí vídat pouze na sociálních sítích. 

Neustále se snažíme přicházet s klientsky atraktivními novinkami. PR komunikace je vyhledávaný nástroj a my k němu nyní přistupujeme více dynamicky. Proto nabízíme zásadní inovaci a jsme přesvědčeni, že díky placené PR posílí svůj statut moderního a efektivního komunikačního nástroje,“ komentuje systém Idvert obchodní ředitel CNC David Šaroch

On-line systém umožňující zadávání a správu kampaní byl vyvinut společností idvert.cz a kromě nového komunikačního nástroje se mediálnímu trhu představí i nový termín pro tento formát komunikace. „Rozhodli jsme se pro název idvertorial, který plně vystihuje formu i obsah tohoto typu sdělení v on-line prostředí, a navíc logicky navazuje na advertorial, běžně používaný termín pro placený redakční obsah,“ sdělil redakci Radek Pálka, Business development director společnosti idvert.cz.

 

 31052017_TZ_systém_Idvert.pdf

Zpět na výpis
#
#

Tiskové zprávy

Zpravodajský portál INFO.CZ uspořádal první event,…

Zpravodajský portál INFO.CZ (květen 1 155 536 RU) uspořádal ve…

Deník E15 vydává další číslo magazínu E15 Premium…

Magazín E15 Premium dnes titulem „Interiérový design“ rozšiřuje své…

Mediální dům CZECH NEWS CENTER a.s. dokončil fúzi…

Dne 31. 5. 2018 dochází k fúzi sloučením společností CN Invest a.s.…

Aktivity
A PROJEKTY

Blesk Srdce pro vás

Blesk Srdce pro vás je charitativní projekt Blesku založený na principu vyhledávání a…

Eventy

Pod brandem našich titulů, webů a služeb vzniká v průběhu roku celá řada eventů se širokým…

Praxe

Zajímají nás mladé talenty, a proto jsme otevřeni studentům žurnalistiky, kteří u nás mohou na…