Tiskové zprávy

31. května 2017

CNC spouští inzertní novinku v on-line PR komunikaci!

Od 1. června 2017 začne mediální dům CZECH NEWS CENTER nabízet zadavatelům zbrusu nový typ inzertního komunikačního nástroje, který postupně nahradí doposud používanou tradiční formu statických PR článků v internetových titulech, které provozuje.

Ze statického PR článku umísťovaného na pevnou pozici v redakčním obsahu se díky systému Idvert stane dynamicky řízený obsah, umožňující zadavateli obměnu sdělení v závislosti na jeho účinnosti a potřebě. Atraktivitu sdělení posílí galerie fotografií i možnost vložení videa, díky této inovaci bude kvalita sdělení srovnatelná s obsahem, který jsme byli doposud zvyklí vídat pouze na sociálních sítích. 

Neustále se snažíme přicházet s klientsky atraktivními novinkami. PR komunikace je vyhledávaný nástroj a my k němu nyní přistupujeme více dynamicky. Proto nabízíme zásadní inovaci a jsme přesvědčeni, že díky placené PR posílí svůj statut moderního a efektivního komunikačního nástroje,“ komentuje systém Idvert obchodní ředitel CNC David Šaroch

On-line systém umožňující zadávání a správu kampaní byl vyvinut společností idvert.cz a kromě nového komunikačního nástroje se mediálnímu trhu představí i nový termín pro tento formát komunikace. „Rozhodli jsme se pro název idvertorial, který plně vystihuje formu i obsah tohoto typu sdělení v on-line prostředí, a navíc logicky navazuje na advertorial, běžně používaný termín pro placený redakční obsah,“ sdělil redakci Radek Pálka, Business development director společnosti idvert.cz.

 

 31052017_TZ_systém_Idvert.pdf

ODKAZY KE STAŽENÍ

Ze statického PR článku umísťovaného na pevnou pozici v redakčním obsahu se díky systému Idvert stane dynamicky řízený obsah, umožňující zadavateli obměnu sdělení v závislosti na jeho účinnosti a potřebě. Atraktivitu sdělení posílí galerie fotografií i možnost vložení videa, díky této inovaci bude kvalita sdělení srovnatelná s obsahem, který jsme byli doposud zvyklí vídat pouze na sociálních sítích. 

Neustále se snažíme přicházet s klientsky atraktivními novinkami. PR komunikace je vyhledávaný nástroj a my k němu nyní přistupujeme více dynamicky. Proto nabízíme zásadní inovaci a jsme přesvědčeni, že díky placené PR posílí svůj statut moderního a efektivního komunikačního nástroje,“ komentuje systém Idvert obchodní ředitel CNC David Šaroch

On-line systém umožňující zadávání a správu kampaní byl vyvinut společností idvert.cz a kromě nového komunikačního nástroje se mediálnímu trhu představí i nový termín pro tento formát komunikace. „Rozhodli jsme se pro název idvertorial, který plně vystihuje formu i obsah tohoto typu sdělení v on-line prostředí, a navíc logicky navazuje na advertorial, běžně používaný termín pro placený redakční obsah,“ sdělil redakci Radek Pálka, Business development director společnosti idvert.cz.

 

 31052017_TZ_systém_Idvert.pdf

Zpět na výpis
#
#

Tiskové zprávy

Prodaný náklad v dubnu: roste deník BLESK i SPORT

Deník BLESK navýšil prodej na 214 301 výtisků. Deník SPORT měl…

CNC spouští inzertní novinku v on-line PR komunikaci!

Od 1. června 2017 začne mediální dům CZECH NEWS CENTER nabízet…

Mediální dům CNC navyšuje počet čtenářů, deník Blesk…

Mediální dům CZECH NEWS CENTER má dle aktuálních dat výzkumu…

Aktivity
A PROJEKTY

BLESK energie

BLESK energie je fér elektřina a plyn pro domácnosti. Je určena všem, kteří jsou nespokojeni se…

BLESK peněženka

BLESK peněženka je předplacená dobíjecí platební karta. Lze s ní platit v obchodech s platebním…

BLESKmobil

BLESKmobil, první tuzemský virtuální mobilní operátor, spustil provoz v listopadu 2012. Se…