Karel Větrovský
Obsahový analytik v týmu Business Intelligence
Karel je webovým analytikem a analytikem obsahu pro dva z našich klíčových webů. Jedná se o brandy E15 a Blesk. Co je vlastně náplní práce obsahového analytika? Primárně je to celkové obsahové zaměření a optimalizace zdrojů příchodu na web. S tím jde pak ruku v ruce datová edukace a neustálé hledání kompromisu mezi daty a novinářskou praxí. Kromě toho, že pomáhá například s výběrem témat na tzv. okurky (jako letní období, víkendy, apod.) nebo pro velké zpravodajské události, soustředí se třeba i na to, kdy je nejlepší jaký obsah publikovat (v jakém čase). Pomáhá také s hledáním produktových chyb a částečně i s UX obsahových webů.
Odebírejte novinky o CNC a naše tajné tipy
Jednou za čas vám pošleme, co je u nás nového, tipy na nové trendy v inzerci nebo jinou mediální zajímavost.