Dušan Gajdoštík
Head of cross-media sales
V CNC má Dušan na starosti vše, co se týká cross médií. S klienty chystá nápady na crossové kampaně, hledá pro ně další příležitosti i zkoumá, jak je dobře změřit. Témata, která Dušana charakterizují: Cross média / digitál / analytika / monetizace obsahu napříč platformami / obchod / project management / team leadership.
Spolupráce
Case study: CNC zvýšilo povědomí o dodavateli energií epet. Ten má ale před sebou ještě...
3 minuty
Právě nabízíme
Náš Business Intelligence tým vám pomůže nasadit nové měření Google Analytics 4!
1 minuta
Spolupráce
CNC v poločasu transformace. Na konferenci Cross-mediální inspirace jsme sdíleli dosavadní...
2 minuty
Spolupráce
Chcete získat nové klienty? Inspirujte se v naší case study D.A.S. pojišťovny, u které...
5 minut
Spolupráce
RockSpring: Crossmediální kampaň podpořila známost značky obuvi i zájem o barefoot boty...
8 minut
Novinky o titulech
Nikita Poljakov představil plány na nová stěžejní témata pro náš ekonomický deník E15
6 minut
Spolupráce
Změřeno: Reklamní kampaň na úzkou sušičku BEKO zvedla povědomí o značce (7 %) i prokazatelně...
6 minut
Odebírejte novinky o CNC a naše tajné tipy
Jednou za čas vám pošleme, co je u nás nového, tipy na nové trendy v inzerci nebo jinou mediální zajímavost.