Tiskové zprávy

11. května 2017

Mediální dům CNC navyšuje počet čtenářů, deník Blesk narostl na milion čtenářů!

Mediální dům CZECH NEWS CENTER má dle aktuálních dat výzkumu čtenosti Media projekt 3 335 000 čtenářů, tedy o 23 tis. čtenářů více než v minulém kvartálu. Toto číslo potvrzuje jeho pozici mediálního domu s nejvyšším počtem čtenářů u nás.

ODKAZY KE STAŽENÍ

V segmentu deníků je suverénně nejčtenější deník Blesk, který se posunul na milionovou hranici. Nejčtenějším titulem na trhu je nadále suplement Blesk magazín

Nejčtenějším placeným časopisem na trhu zůstává Nedělní Blesk s 540 000 čtenářů

Časopis Reflex si upevnil pozici jedničky na trhu zpravodajských týdeníků s téměř čtvrt milionem čtenářů.  

Blesk pro ženy vévodí svému segmentu se 450 000 čtenářů a  je tak nejčtenějším časopisem pro ženy.

Pozice jedniček na trhu ve čtenosti si nadále ve svých segmentech s přehledem drží tituly Svět motorů, ABC, Blesk Vaše recepty, Blesk Zdraví

Měsíčník Blesk Hobby zaznamenal nejlepší výsledek za posledních 5 let – 131 000 čtenářů.

 

ZdroMedia projekt 4Q 2016 + 1Q 2017

 

 11052017_TZ_čtenost_CNC.pdf


5. května 2017

Časopis ABC obhájil loňské vítězství v kategorii Děti a mládež soutěže Časopis roku, časopis Maminka zvítězil v kategorii Ženský svět

Na včerejším slavnostním vyhlášení soutěže Časopis roku 2016 v pražském klubu SaSaZu, kterou již po 13. pořádala Unie vydavatelů, se umístilo hned několik titulů Czech News Center a CN Invest.

ODKAZY KE STAŽENÍ

Vítězství v kategorii Děti a mládež obhájil časopis ABC, ocenění si na podiu převzal šéfredaktor Zdeněk Ležák, který vítězství okomentoval slovy: „Vysokou kvalitu Ábíčka v posledních letech spontánně oceňují dětští čtenáři, jejich rodiče i pedagogové. Jsem rád, že ji takto vnímají i odborníci z Unie vydavatelů a stejně jako v loňském roce nás i tentokrát ocenili titulem Časopis roku 2016 - Vítěz kategorie Děti a mládež.“ 

Vítězem kategorie Ženský svět se stal oblíbený měsíčník Maminka. Cenu si v pražském klubu SaSaZu převzala šéfredaktorka Alice Rossi,: „Ocenění bylo pro nás hlavně utvrzením toho, že dělat časopis s láskou, v tomto případě navíc doslova „mateřskou“, se vyplatí. Budeme dále se stejnou láskou pracovat nejen na časopisu, ale i na speciálech, které vydáváme, a na brandu samotném, abychom si zasloužili ocenění i v příštím roce. Nejen od Unie vydavatelů, ale i od našich čtenářů.“ 

Mezi dalšími tituly, které zaujaly odbornou porotu 13. ročníku soutěže, se na druhém místě v kategorii Svět a společnost umístil týdeník Reflex.

Na druhém místě se v kategorii Sport a hobby umístil časopis Lidé a země, třetí příčku stejné kategorie obsadil Sport GÓÓÓL.

V segmentu Děti a mládež obsadila druhé místo Mateřídouška a na třetí příčce se umístilo oblíbené Sluníčko

V kategorii Populární věda a technika se na třetím místě umístil časopis Computer a mezi časopisy o Životním stylu se na stejné příčce umístila Moje psychologie

Všem časopisům gratulujeme a čtenářům děkujeme za podporu, kterou jim věnovali v rámci nově vyhlášené kategorie Cena čtenářů.

 

 05052017_TZ_ABC_Maminka_Časopis roku.pdf


13. dubna 2017

BLESK slaví: 25 LET s vámi!

Bylo 13. dubna 1992… Od sametové revoluce uplynulo něco málo přes dva roky a na stáncích v tehdejší České a Slovenské Federativní Republice se objevil nový deník Blesk. Jiný, akčnější, barevnější…

ODKAZY KE STAŽENÍ

Stál 2 koruny československé, měl osm stránek, část z nich už barevné. Inspiroval se zahraničním tiskem a měl prakticky od počátku raketový nástup a obrovský úspěch! Na konci roku 1992 přibyl televizní magazín a v březnu 1993 pak i Nedělní Blesk. Během 25 let se prodaly přes neuvěřitelné 2,5 miliardy kusů deníku Blesk!

Tématem prvního čísla bylo letiště v Milovicích. „Je to více než rok, kdy Hospodářská rada vlády stála před volbou, zda se dostaví letiště v Ruzyni nebo se přikročí k milovickému projektu v hodnotě zhruba deseti miliard dolarů,“ psal Blesk na své úplně první titulní straně z 13. dubna 1992. Šlo o reakci na dohodu mezi ČSFR a Ruskou federací o řešení materiálních důsledků pobytu sovětských vojsk na našem území. „V tu dobu byl odchod ruských vojsk žhavé téma. Nejen politické, ale velmi diskutované i mezi lidmi. Milovice navíc byly symbolem, známkou toho, jak nám vojáci zemi zničili. A toto téma pochopitelně vyvolávalo emoce,“ komentoval po 25 letech výběr hlavního tématu první titulní strany zakladatel a první šéfredaktor Blesku Petr Schönfeld

Deník Blesk se u příležitosti jubilea bude v následujících dnech vracet k nejsilnějším tématům, kterým se během celého čtvrtstoletí věnoval 

Dnes do skupiny Blesk patří 20 titulů včetně křížovek a sudoku, portál Blesk.cz zároveň patří mezi lídry onlineového trhu. Blesk propůjčil své jméno i dalším projektům mediálního domu CZECH NEWS CENTER, jako jsou BLESK mobil, BLESK peněženka, BLESK energie. A deník Blesk také pomáhá prostřednictvím charitativního projektu BLESK Srdce pro Vás

 13042017_TZ_BLESK_25let.pdf


Tiskové zprávy

Nedělní Blesk navyšuje meziročně prodej, deník Sport má…

Dle dnes zveřejněných dat Kanceláře ověřování nákladu tisku ABC ČR…

INFO.CZ má aplikaci pro chytré telefony

Internetový zpravodajský portál INFO.CZ mediálního domu CZECH NEWS…

Aplikace Superlife, přijmi výzvu se stává partnerem…

 Aplikace Superlife a organizátor nejvýznamnějších běžeckých…

Aktivity
A PROJEKTY

BLESK energie

BLESK energie je fér elektřina a plyn pro domácnosti. Je určena všem, kteří jsou nespokojeni se…

BLESK peněženka

BLESK peněženka je předplacená dobíjecí platební karta. Lze s ní platit v obchodech s platebním…

BLESKmobil

BLESKmobil, první tuzemský virtuální mobilní operátor, spustil provoz v listopadu 2012. Se…