CNC a MALL.TV spolupracují s Českým olympijským výborem a společností WPP - na Tokio chystají exkluzivní obsah a Czech Team TV
Český olympijský výbor má za úkol zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách, ale také šířit olympijské ideály a zvyšovat povědomí o českém sportu a tím podporovat zdravý životní styl. Proto již 6 let produkuje z olympijského snažení českých sportovců také vlastní obsah na web a sociální sítě - videa z olympiád v Riu a Koreji měla obrovský úspěch u fanoušků, partnerů i samotných závodníků a vyhrála množství odborných cen.
„Olympijské hry fascinují nejen sportovní fanoušky, jedná se o celospolečenský fenomén, proto jsme pro tento projekt hledali mediální dům se silnou pozicí v digitálu, který nám pomůže zasáhnout cílové skupiny napříč společností. Vybrali jsme si CNC - vlastní nejčtenější sportovní deník, ale také desítky jiných printových a hlavně digitálních titulů,” hovoří o spolupráci Tomáš Houska, šéf digitální komunikace Českého olympijského výboru.„Sportovní přenosy z olympijských her Tokio 2020 budou vysílat generální mediální partneři Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál, naším cílem je obsah doplňovat a dál propojovat. Tvoříme tak primárně pro internet, zapojujeme osobnosti nejen ze sportu a pomocí nových formátů chceme vtáhnout fanoušky doprostřed dění,” pokračoval Tomáš Houska a dodal: „Ideálně ukážeme na Czech Team TV Lukáše Krpálka pár hodin před závodem, pak bude celý národ sledovat jeho výkony v přímém přenosu na České televizi případně v Českém rozhlase, aby druhý den sledoval záznam z oslavy v Českém domě na isport.cz. Technologicky, produkčně i dramaturgicky nám pomáhá MALL.TV. Hrozně mě baví, že výherci mezinárodní Emmy teď spolu s námi přemýšlí, jak komunikovat český sport v 21. století.”
Český olympijský výbor využije média CNC - ta dohromady každý měsíc zasáhnou až 7.5 milionu Čechů, tzn. 85 % populace ve věku 15+. MALL.TV je pak dodavatelem technologie pro vysílání a interaktivní propojení s dalším obsahem. Kromě zpravodajství ze samotných olympijských her společně také tvoří koncepty zcela nových pořadů. Do jejich tvorby a jako protagonisty zapojí známé české sportovce, ale také další osobnosti. Veškeré pořady si diváci budou moci užít na nové olympijské internetové televizi Czech Team TV, ale také místech, kam si pro podobný obsah chodí již pravidelně - jako jsou například sociální sítě, deník Sport, či online na isport.cz.
Juraj Felix, co-CEO vydavatelství CNC a CEO MALL.TV, spolupráci popisuje: „Spolupráce s Českým olympijským výborem je pro nás příležitost demonstrovat šíři našeho mediálního portfolia, ale také reklamní kreativu napříč mediatypy. Pro zadavatele stále častěji tvoříme cross-mediální kampaně na míru a investice do vývoje vlastní technologické infrastruktury nám dala možnost tyto komplexní kampaně datově zastřešit.”
Pro společnost WPP, globálního lídra komunikačního trhu, je společný projekt ideálním způsobem jak maximalizovat dopad a efektivitu mediálních budgetů jejich klientů, mezi kterými je také množství současných partnerů Českého olympijského týmu. Právě efektivita a měření kampaní je pro CNC jedním z hlavních témat letošního roku - díky milionovým investicím do vlastní platformy může dnes doměřovat cross-mediální kampaně, ale také spojit data z kampaně s e-commerce daty z Mall Group a cílit dle nákupního chování. Inzerentům tak nabízí přesná data o efektivitě jejich reklamních sdělení. Speciálně pro letní olympijské hry 2021 se kromě nových pořadů plánují i nové nestandardní reklamní pozice a další vychytávky, které značkám umožní spojit se s unikátním olympijským obsahem.