Tiskové zprávy

12. února 2018

Deníky Blesk a Sport zvýšily prodaný náklad v meziročním srovnání, časopis Reflex nejprodávanějším zpravodajským týdeníkem roku 2017

Výsledky výzkumu ABC ČR (Kancelář ověřování nákladu tisku) za prosinec 2017, které byly dnes zveřejněny, ukazují zvýšení prodaného nákladu u deníků Blesk a Sport ve srovnání s prosincem 2016. Deník Blesk oproti konci roku 2016 zvýšil prodej o 3 %, deník Sport o 2% podobně jako jeho páteční magazín.  

Týdeník Reflex zakončil rok 2017 skvěle, 65 951 prodaných kusů v prosinci 2017 je o 20 % více než v prosinci předchozího roku a jedná se tak o druhý nejlepší prodej v celém roce. Jako jeden z mála titulů na trhu si udržel celoroční růst prodejů na 3 % a potvrdil dlouhodobý rostoucí zájem o tento titul. Posledním měsícem v roce také přeskočil týdeník Téma v průměrném prodeji v roce a stal se tak nejprodávanějším zpravodajským týdeníkem roku 2017

Výborné výsledky jsou i v motoristickém segmentu. Svět motorů zakončil rok 2017 ve srovnání s rokem 2016 s 3% nárůstem. Čtrnáctideníku AutoTip se v prosinci prodalo v průměru 23 936 ks, což jsou nejlepší prodeje za více než tři roky a meziroční navýšení o 19 %. Výborně zakončily minulý rok i speciály Světa motorů a AutoTipu. U AutoTip Klassik byl celý rok 2017 v průměru o 2 % lepší. U Světa motorů je poslední číslo vydané v roce 2017 meziročně o 1 % vyšší než poslední číslo v roce 2016. Další na muže orientovaný titul – ForMen – suverénně navýšil roční prodej, který byl o tři čtvrtiny vyšší ve srovnání s rokem 2016. 

Konec roku se povedl i dalším titulům CNC. Oba na ženy zaměřené týdeníky si v závěru roku meziročně polepšily. Blesk pro ženy zvýšil prodeje o 5 %, Aha! pro ženy dokonce o 7 %. U Blesku pro ženy je 119 426 prodaných kusů druhý nejlepší prodej v celém roce 2017. Měsíčník CNI Moje psychologie zaznamenal zvýšení prodeje o 10 % v porovnání s posledním číslem roku 2016. 

Měsíčník Lidé a Země měl průměrný prodej v roce 2017 o 13 % vyšší, než byl průměr pro rok 2016. V posledním měsíci roku 2017 to nebylo jinak, prosincového čísla se prodalo 16 181 ks, což je oproti konci roku 2016 nárůst o 19 %.

 

Zdroj: ABC ČR prosinec 2017

 

 12022018_TZ_PN_prosinec2017_CNC CNI.pdf

ODKAZY KE STAŽENÍ

Týdeník Reflex zakončil rok 2017 skvěle, 65 951 prodaných kusů v prosinci 2017 je o 20 % více než v prosinci předchozího roku a jedná se tak o druhý nejlepší prodej v celém roce. Jako jeden z mála titulů na trhu si udržel celoroční růst prodejů na 3 % a potvrdil dlouhodobý rostoucí zájem o tento titul. Posledním měsícem v roce také přeskočil týdeník Téma v průměrném prodeji v roce a stal se tak nejprodávanějším zpravodajským týdeníkem roku 2017

Výborné výsledky jsou i v motoristickém segmentu. Svět motorů zakončil rok 2017 ve srovnání s rokem 2016 s 3% nárůstem. Čtrnáctideníku AutoTip se v prosinci prodalo v průměru 23 936 ks, což jsou nejlepší prodeje za více než tři roky a meziroční navýšení o 19 %. Výborně zakončily minulý rok i speciály Světa motorů a AutoTipu. U AutoTip Klassik byl celý rok 2017 v průměru o 2 % lepší. U Světa motorů je poslední číslo vydané v roce 2017 meziročně o 1 % vyšší než poslední číslo v roce 2016. Další na muže orientovaný titul – ForMen – suverénně navýšil roční prodej, který byl o tři čtvrtiny vyšší ve srovnání s rokem 2016. 

Konec roku se povedl i dalším titulům CNC. Oba na ženy zaměřené týdeníky si v závěru roku meziročně polepšily. Blesk pro ženy zvýšil prodeje o 5 %, Aha! pro ženy dokonce o 7 %. U Blesku pro ženy je 119 426 prodaných kusů druhý nejlepší prodej v celém roce 2017. Měsíčník CNI Moje psychologie zaznamenal zvýšení prodeje o 10 % v porovnání s posledním číslem roku 2016. 

Měsíčník Lidé a Země měl průměrný prodej v roce 2017 o 13 % vyšší, než byl průměr pro rok 2016. V posledním měsíci roku 2017 to nebylo jinak, prosincového čísla se prodalo 16 181 ks, což je oproti konci roku 2016 nárůst o 19 %.

 

Zdroj: ABC ČR prosinec 2017

 

 12022018_TZ_PN_prosinec2017_CNC CNI.pdf

Zpět na výpis
#
#

Tiskové zprávy

TRHÁK Blesku je zpět a zase o něco větší!

Po mimořádném úspěchu hry deníku Blesk – Trhák, kterou mediální dům…

Deníky Blesk a Sport zvýšily prodaný náklad v meziročním…

Výsledky výzkumu ABC ČR (Kancelář ověřování nákladu tisku)…

Nejčtenějším placeným časopisem pro ženy nadále Blesk pro…

Podle posledních dat výzkumu Media projektu za 3. a 4. čtvrtletí…

Aktivity
A PROJEKTY

Blesk Srdce pro vás

Blesk Srdce pro vás je charitativní projekt Blesku založený na principu vyhledávání a…

BLESK energie

BLESK energie je fér elektřina a plyn pro domácnosti. Je určena všem, kteří jsou nespokojeni se…

BLESK peněženka

BLESK peněženka je předplacená dobíjecí platební karta. Lze s ní platit v obchodech s platebním…