Tiskové zprávy

31. května 2017

CNC spouští inzertní novinku v on-line PR komunikaci!

Od 1. června 2017 začne mediální dům CZECH NEWS CENTER nabízet zadavatelům zbrusu nový typ inzertního komunikačního nástroje, který postupně nahradí doposud používanou tradiční formu statických PR článků v internetových titulech, které provozuje.

Ze statického PR článku umísťovaného na pevnou pozici v redakčním obsahu se díky systému Idvert stane dynamicky řízený obsah, umožňující zadavateli obměnu sdělení v závislosti na jeho účinnosti a potřebě. Atraktivitu sdělení posílí galerie fotografií i možnost vložení videa, díky této inovaci bude kvalita sdělení srovnatelná s obsahem, který jsme byli doposud zvyklí vídat pouze na sociálních sítích. 

Neustále se snažíme přicházet s klientsky atraktivními novinkami. PR komunikace je vyhledávaný nástroj a my k němu nyní přistupujeme více dynamicky. Proto nabízíme zásadní inovaci a jsme přesvědčeni, že díky placené PR posílí svůj statut moderního a efektivního komunikačního nástroje,“ komentuje systém Idvert obchodní ředitel CNC David Šaroch

On-line systém umožňující zadávání a správu kampaní byl vyvinut společností idvert.cz a kromě nového komunikačního nástroje se mediálnímu trhu představí i nový termín pro tento formát komunikace. „Rozhodli jsme se pro název idvertorial, který plně vystihuje formu i obsah tohoto typu sdělení v on-line prostředí, a navíc logicky navazuje na advertorial, běžně používaný termín pro placený redakční obsah,“ sdělil redakci Radek Pálka, Business development director společnosti idvert.cz.

 

 31052017_TZ_systém_Idvert.pdf

ODKAZY KE STAŽENÍ

Ze statického PR článku umísťovaného na pevnou pozici v redakčním obsahu se díky systému Idvert stane dynamicky řízený obsah, umožňující zadavateli obměnu sdělení v závislosti na jeho účinnosti a potřebě. Atraktivitu sdělení posílí galerie fotografií i možnost vložení videa, díky této inovaci bude kvalita sdělení srovnatelná s obsahem, který jsme byli doposud zvyklí vídat pouze na sociálních sítích. 

Neustále se snažíme přicházet s klientsky atraktivními novinkami. PR komunikace je vyhledávaný nástroj a my k němu nyní přistupujeme více dynamicky. Proto nabízíme zásadní inovaci a jsme přesvědčeni, že díky placené PR posílí svůj statut moderního a efektivního komunikačního nástroje,“ komentuje systém Idvert obchodní ředitel CNC David Šaroch

On-line systém umožňující zadávání a správu kampaní byl vyvinut společností idvert.cz a kromě nového komunikačního nástroje se mediálnímu trhu představí i nový termín pro tento formát komunikace. „Rozhodli jsme se pro název idvertorial, který plně vystihuje formu i obsah tohoto typu sdělení v on-line prostředí, a navíc logicky navazuje na advertorial, běžně používaný termín pro placený redakční obsah,“ sdělil redakci Radek Pálka, Business development director společnosti idvert.cz.

 

 31052017_TZ_systém_Idvert.pdf

Zpět na výpis
#
#

Tiskové zprávy

Deník Sport a iSport.cz odstartoval nový koncept eventů …

Deník Sport a iSport.cz uspořádal jeden z prvních sportovních…

Dokumentární film časopisu Reflex Nepřesaditelný! jde do kin

Slavnostní premiérou, která proběhne dnes v 19.00 v multikině…

INFO.CZ slaví 1. narozeniny, vydává tištěný speciál

Zpravodajský portál INFO.CZ slaví 1. narozeniny. Během této doby se…

Aktivity
A PROJEKTY

Blesk Srdce pro vás

Blesk Srdce pro vás je charitativní projekt Blesku založený na principu vyhledávání a…

BLESK energie

BLESK energie je fér elektřina a plyn pro domácnosti. Je určena všem, kteří jsou nespokojeni se…

BLESK peněženka

BLESK peněženka je předplacená dobíjecí platební karta. Lze s ní platit v obchodech s platebním…