Tiskové zprávy

9. února 2017

Deník Blesk posílil pozici jedničky ve čtenosti - ve 3. a 4. kvartálu 2016 získal 995 000 čtenářů!

Dle dnes zveřejněných dat Media Projektu posílil Blesk za 3. a 4. čtvrtletí roku 2016 svou pozici lídra deníkového trhu a opět se přiblížil hranici jednoho milionu čtenářů - 995 tisíc čtenářů je 3% nárůst oproti minulému období.

Nedělní Blesk si udržel pozici jedničky v segmentu společenských časopisů s 540 000 čtenáři.

 Blesk magazín je opět nejčtenějším titulem na trhu. Nově si ho přečte v průměru 1 242 000 čtenářů, což je nárůst o 17 000 oproti minulému období. Aha TV! vykazuje meziroční nárůst 4 %. 

Trojkou na trhu placených deníků je nadále deník Sport, který si v meziročním porovnání polepšil o 4 procentní body na 289 tisíc čtenářů

Týdeník Reflex si udržel pozici jedničky na trhu zpravodajských týdeníků. Oproti minulému roku si polepšil o 3 % na 238 tisíc čtenářů

Další meziroční nárůst hlásí i čtrnáctideník pro děti a mládež, časopis ABC154 000 čtenářů znamená navýšení o 18 %, Blesk Hobby se 121 000 čtenáři představuje 8% růst, Blesk Zdraví s 97 000 čtenářů 18% nárůst, Sport Góóól s počtem 110 000 čtenářů 9% růst. Meziroční nárůst vykazují i Nedělní Aha křížovky, které si polepšily o 10% na 184 000 čtenářů a šesti procentní nárůst čtenářů oproti minulému období zaznamenal také Blesk Vaše recepty

I mezi motoristickými časopisy, které mají dlouhodobou přízeň čtenářů, zaznamenalo CNC nárůst čtenosti. Autotip Klassik dosáhl 3letého maxima, když si se 68 000 čtenářů meziročně polepšil o 39 %! Svět motorů udržel hranici 200 000 čtenářů, což je meziroční nárůst 2 %. Dále Autotip navýšil počet čtenářů o 11 % a Svět motorů speciál o 3 %.

 

čtenost 3. a 4. Q 2016
Foto: CNC

 

 09022017_TZ_čtenost_CNC_3._4._Q_2016.pdf

ODKAZY KE STAŽENÍ

Nedělní Blesk si udržel pozici jedničky v segmentu společenských časopisů s 540 000 čtenáři.

 Blesk magazín je opět nejčtenějším titulem na trhu. Nově si ho přečte v průměru 1 242 000 čtenářů, což je nárůst o 17 000 oproti minulému období. Aha TV! vykazuje meziroční nárůst 4 %. 

Trojkou na trhu placených deníků je nadále deník Sport, který si v meziročním porovnání polepšil o 4 procentní body na 289 tisíc čtenářů

Týdeník Reflex si udržel pozici jedničky na trhu zpravodajských týdeníků. Oproti minulému roku si polepšil o 3 % na 238 tisíc čtenářů

Další meziroční nárůst hlásí i čtrnáctideník pro děti a mládež, časopis ABC154 000 čtenářů znamená navýšení o 18 %, Blesk Hobby se 121 000 čtenáři představuje 8% růst, Blesk Zdraví s 97 000 čtenářů 18% nárůst, Sport Góóól s počtem 110 000 čtenářů 9% růst. Meziroční nárůst vykazují i Nedělní Aha křížovky, které si polepšily o 10% na 184 000 čtenářů a šesti procentní nárůst čtenářů oproti minulému období zaznamenal také Blesk Vaše recepty

I mezi motoristickými časopisy, které mají dlouhodobou přízeň čtenářů, zaznamenalo CNC nárůst čtenosti. Autotip Klassik dosáhl 3letého maxima, když si se 68 000 čtenářů meziročně polepšil o 39 %! Svět motorů udržel hranici 200 000 čtenářů, což je meziroční nárůst 2 %. Dále Autotip navýšil počet čtenářů o 11 % a Svět motorů speciál o 3 %.

 

čtenost 3. a 4. Q 2016
Foto: CNC

 

 09022017_TZ_čtenost_CNC_3._4._Q_2016.pdf

Zpět na výpis
#
#

Tiskové zprávy

BLESK slaví: 25 LET s vámi!

Bylo 13. dubna 1992… Od sametové revoluce uplynulo něco málo přes…

Nedělní Blesk navyšuje meziročně prodej, deník Sport má…

Dle dnes zveřejněných dat Kanceláře ověřování nákladu tisku ABC ČR…

Aplikace Superlife, přijmi výzvu se stává partnerem…

 Aplikace Superlife a organizátor nejvýznamnějších běžeckých…

Aktivity
A PROJEKTY

BLESK energie

BLESK energie je fér elektřina a plyn pro domácnosti. Je určena všem, kteří jsou nespokojeni se…

BLESK peněženka

BLESK peněženka je předplacená dobíjecí platební karta. Lze s ní platit v obchodech s platebním…

BLESKmobil

BLESKmobil, první tuzemský virtuální mobilní operátor, spustil provoz v listopadu 2012. Se…