Tiskové zprávy

9. února 2017

Deník Blesk posílil pozici jedničky ve čtenosti - ve 3. a 4. kvartálu 2016 získal 995 000 čtenářů!

Dle dnes zveřejněných dat Media Projektu posílil Blesk za 3. a 4. čtvrtletí roku 2016 svou pozici lídra deníkového trhu a opět se přiblížil hranici jednoho milionu čtenářů - 995 tisíc čtenářů je 3% nárůst oproti minulému období.

Nedělní Blesk si udržel pozici jedničky v segmentu společenských časopisů s 540 000 čtenáři.

 Blesk magazín je opět nejčtenějším titulem na trhu. Nově si ho přečte v průměru 1 242 000 čtenářů, což je nárůst o 17 000 oproti minulému období. Aha TV! vykazuje meziroční nárůst 4 %. 

Trojkou na trhu placených deníků je nadále deník Sport, který si v meziročním porovnání polepšil o 4 procentní body na 289 tisíc čtenářů

Týdeník Reflex si udržel pozici jedničky na trhu zpravodajských týdeníků. Oproti minulému roku si polepšil o 3 % na 238 tisíc čtenářů

Další meziroční nárůst hlásí i čtrnáctideník pro děti a mládež, časopis ABC154 000 čtenářů znamená navýšení o 18 %, Blesk Hobby se 121 000 čtenáři představuje 8% růst, Blesk Zdraví s 97 000 čtenářů 18% nárůst, Sport Góóól s počtem 110 000 čtenářů 9% růst. Meziroční nárůst vykazují i Nedělní Aha křížovky, které si polepšily o 10% na 184 000 čtenářů a šesti procentní nárůst čtenářů oproti minulému období zaznamenal také Blesk Vaše recepty

I mezi motoristickými časopisy, které mají dlouhodobou přízeň čtenářů, zaznamenalo CNC nárůst čtenosti. Autotip Klassik dosáhl 3letého maxima, když si se 68 000 čtenářů meziročně polepšil o 39 %! Svět motorů udržel hranici 200 000 čtenářů, což je meziroční nárůst 2 %. Dále Autotip navýšil počet čtenářů o 11 % a Svět motorů speciál o 3 %.

 

čtenost 3. a 4. Q 2016
Foto: CNC

 

 09022017_TZ_čtenost_CNC_3._4._Q_2016.pdf

ODKAZY KE STAŽENÍ

Nedělní Blesk si udržel pozici jedničky v segmentu společenských časopisů s 540 000 čtenáři.

 Blesk magazín je opět nejčtenějším titulem na trhu. Nově si ho přečte v průměru 1 242 000 čtenářů, což je nárůst o 17 000 oproti minulému období. Aha TV! vykazuje meziroční nárůst 4 %. 

Trojkou na trhu placených deníků je nadále deník Sport, který si v meziročním porovnání polepšil o 4 procentní body na 289 tisíc čtenářů

Týdeník Reflex si udržel pozici jedničky na trhu zpravodajských týdeníků. Oproti minulému roku si polepšil o 3 % na 238 tisíc čtenářů

Další meziroční nárůst hlásí i čtrnáctideník pro děti a mládež, časopis ABC154 000 čtenářů znamená navýšení o 18 %, Blesk Hobby se 121 000 čtenáři představuje 8% růst, Blesk Zdraví s 97 000 čtenářů 18% nárůst, Sport Góóól s počtem 110 000 čtenářů 9% růst. Meziroční nárůst vykazují i Nedělní Aha křížovky, které si polepšily o 10% na 184 000 čtenářů a šesti procentní nárůst čtenářů oproti minulému období zaznamenal také Blesk Vaše recepty

I mezi motoristickými časopisy, které mají dlouhodobou přízeň čtenářů, zaznamenalo CNC nárůst čtenosti. Autotip Klassik dosáhl 3letého maxima, když si se 68 000 čtenářů meziročně polepšil o 39 %! Svět motorů udržel hranici 200 000 čtenářů, což je meziroční nárůst 2 %. Dále Autotip navýšil počet čtenářů o 11 % a Svět motorů speciál o 3 %.

 

čtenost 3. a 4. Q 2016
Foto: CNC

 

 09022017_TZ_čtenost_CNC_3._4._Q_2016.pdf

Zpět na výpis
#
#

Tiskové zprávy

TRHÁK BLESKU JE ZPĚT!

Po zcela mimořádném úspěchu revoluční hry deníku Blesk – Trhák,…

CNC obsadil druhou příčku českého internetu!

Mediální dům CZECH NEWS CENTER se poprvé v historii stal dvojkou…

Blesk postavil studio pro Volební souboj 2017. Každou…

Přímo v budově mediálního domu CZECH NEWS CENTER vyrostlo koncem…

Aktivity
A PROJEKTY

Blesk Srdce pro vás

Blesk Srdce pro vás je charitativní projekt Blesku založený na principu vyhledávání a…

BLESK energie

BLESK energie je fér elektřina a plyn pro domácnosti. Je určena všem, kteří jsou nespokojeni se…

BLESK peněženka

BLESK peněženka je předplacená dobíjecí platební karta. Lze s ní platit v obchodech s platebním…